Die schipper ook een baaldagquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)eker-zeven-vermisten
Zo dan.
Oh ja, dan werkt het niet. Dan moet je het in een room of kaassausje doen ofzoquote:
lijkt me lastig om zo'n beestje te zien struggelenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt weinig anders doen, helaas.
jammerquote:
@Budapestenaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan werkt het niet. Dan moet je het in een room of kaassausje doen ofzo
Ik eet het ook wel eens met satesaus, maar volgens mij is dat een beetje raar
Is het ook en altijd even schrikkenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me lastig om zo'n beestje te zien struggelen
[..]
jammer
Je moet gewoon tamme ratten nemen want die worden eigenlijk gewoon praktisch handtam geboren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje, Ollie. En Fietje was redelijk tam.
Dit lijkt me iets voor @Pualaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst een fondue met satesaus
@Budapestenaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo, dat gaat snel, als je op die brug stond had je niet eens de tijd om eraf te rijden voor je in het water zou stortenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)eker-zeven-vermisten
Zo dan.
Ratten uit het riool trekken en thuis houden lijkt me minder ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet gewoon tamme ratten nemen want die worden eigenlijk gewoon praktisch handtam geboren.
Ik had een flessencaaf uit de opvang, ik vond dat niet echt direct een succes.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook twee kneusjes uit de opvang natuurlijk.
Volgens mij weet jij niet heel goed wat het verschil is tussen een wilde rat en een tamme rat maar oké.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ratten uit het riool trekken en thuis houden lijkt me minder ja.
Niet eens de tijd om door te hebben wat er nou gebeurt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo, dat gaat snel, als je op die brug stond had je niet eens de tijd om eraf te rijden voor je in het water zou storten
van Madelief weet ik verder helemaal niks, niet eens hoe oud ze nou eigenlijk is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een flessencaaf uit de opvang, ik vond dat niet echt direct een succes.
Madeboos nu, vanwege het niet weten van haar verjaardagquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
van Madelief weet ik verder helemaal niks, niet eens hoe oud ze nou eigenlijk is.
Nee heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet heel goed wat het verschil is tussen een wilde rat en een tamme rat maar oké.
Ik weet zeker dat jij zelfs stiekem tamme ratten wel leuk zou vinden als je ze eenmaal had. Het zijn net iniemienie puppies.quote:
ik zit te denken aan iets met pasta, courgette, citroen en zalm. En iets met kruidenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan werkt het niet. Dan moet je het in een room of kaassausje doen ofzo
Ik eet het ook wel eens met satesaus, maar volgens mij is dat een beetje raar
ze gaan naar mijn mening echt te snel dood, daarom zou ik het al niet willenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij zelfs stiekem tamme ratten wel leuk zou vinden als je ze eenmaal had. Het zijn net iniemienie puppies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |