Ik grill ze altijd in olijfolie en knoflookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:39 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand misschien een lekker recept met courgette?ik zoek inspiratie
Ik zou me zorgen gaan maken als je er wél een voorstelling van kan maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil me er gewoon geen voorstelling van maken hoe je een kind kunt misbruiken, vooral zo'n baby.
Waarom.
k heb zin in iets met pasta of soep, iets anders kan ook maar inderdaad wel een verwerking in maaltijdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik grill ze altijd in olijfolie en knoflook
Super simpel, maar dat is een bijgerecht.
Maar wat zoek je voor recept ? Een eenpansmaaltijd of zo ?
Recept: gestoofde cavia met courgette.quote:
Vos liep gister ergens in te stikken ofzo, hij liep helemaal te schokken, haren stonden overeindquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Recept: gestoofde cavia met courgette.
Ik geef ze altijd een mep op de rug en dan gaat het weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos liep gister ergens in te stikken ofzo, hij liep helemaal te schokken, haren stonden overeindIk probeerde hem uit dat hok te grissen maar dat ging natuurlijk niet, en toen was hij weer in orde
Ik had dit nooit eerder zo erg gezienquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd een mep op de rug en dan gaat het weer.
Rare beesten
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos liep gister ergens in te stikken ofzo, hij liep helemaal te schokken, haren stonden overeindIk probeerde hem uit dat hok te grissen maar dat ging natuurlijk niet, en toen was hij weer in orde
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd een mep op de rug en dan gaat het weer.
Rare beesten
Ja, is altijd weer even schrikken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dit nooit eerder zo erg gezienSoms lijken ze heel snel de hik te hebben, maar hij bleef er gister bijna in.
Je kunt weinig anders doen, helaas.quote:
En het kan die beesten ook niks schelen he. Hij ligt daar te creperen maar o wee als ik de heimlich wil geven, hij stikt liever.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is altijd weer even schrikken.![]()
Orka kon dat ook zo hebben, leek wel een soort epileptische aanval oid.
Jij bent op dat moment het grotere gevaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het kan die beesten ook niks schelen he. Hij ligt daar te creperen maar o wee als ik de heimlich wil geven, hij stikt liever.
Terwijl ik ze ook te vreten geefquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent op dat moment het grotere gevaar
Heb je nooit tamme caafs gehad?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl ik ze ook te vreten geefZe zullen me nooit vertrouwen.
Chocolade?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat m'n paashaasjes nu wel droog zijn. Nu kan ik ze vanavond verven.
Eentje, Ollie. En Fietje was redelijk tam.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nooit tamme caafs gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |