quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had toen te ver gelopen en de bus terug was vol dus toen moest ik staan. Dus ik was veel te moe maar moest iets in de koelkast zetten.
Maar omdat ik zo moe was verloor ik mijn evenwicht en viel ik half voorover de koelkast in en half op het aanrecht. Maar daar stonden eieren en daar probeerde ik op te steunen ipv de koelkast.
Met als gevolg dat ik helemaal de koelkast inviel en de eieren stuk op de grond belanden![]()
Dus toen was ik én zo moe dat ik niet meer kon staan, én er lag allemaal ei op de grond, én de koelkastplankjes waren stuk![]()
Én dat je niet op eieren kunt leunenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar goed, wat hebben we geleerd? Je kan beter niet in de koelkast vallen
Dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders gaat Wattie kou vattie.
Oh ja en dat je koelkast daarvan kapot gaatquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Én dat je niet op eieren kunt leunen
*breit sjaaltjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben
Longontsteking is dodelijk voor caafs
quote:
thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
In een burrito rollenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks![]()
Wanneer was je jarig dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
thanks![]()
Dan neem ik mijn felicitatie weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
thanks![]()
Ja verdomme. Nou alvast voor volgend jaar dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
van de weekquote:
vind ik primaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn felicitatie weer terug
hahaha, je bent de eerste!!!!! whoeptiedoeeequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme. Nou alvast voor volgend jaar dan maar.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
OVERIGENS, iemand heeft een brievenbuspakje gestuurd (voor verjaardag? denk ik?) hij is leeg![]()
![]()
en opengemaakt
echt dat vind ik echt mega super jammerweet ook niet van wie het is/was
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, je bent de eerste!!!!! whoeptiedoeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |