100%quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou @:datismijnmening al aan Trump gedoneerd hebben zodat hij z'n 490 miljoen kan betalen
Ik kijk young Sheldon en invinciblequote:
Boks.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen![]()
Ben 's werelds slechtste seriekijker
Ohquote:
Hopelijk kan ik het ooit wel weerquote:
Ik kan het nooitquote:
Helaas geen recente tips voor jequote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:40 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik weer melk en heb ik het dit keer niet kapot laten vallen voor de deur.
Ja jij bent gewoon permanent stuk natuurlijkquote:
Ja, dat is zonde en kan je beter niet doen (duuuuuuh)quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Gister zo'n 2 liter pak kapot laten vallen.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon permanent stuk natuurlijk
Oke, nee ja.. is goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:43 schreef essnhills het volgende:
Maar vorig jaar was ik toen in de koelkast gevallen
Ja helaas wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zonde en kan je beter niet doen (duuuuuuh)![]()
En dan ook de boel weer schoonmaken zeker?
[..]
Ik hoop het nietVind seriekijken niet echt zo leuk
En toen zat je weer zonder melkquote:
Daarom koop ik liter pakken, dan is het maar de helft als ik het laat vallenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Gister zo'n 2 liter pak kapot laten vallen.
Ja dat was wel erg jammer en ik heb in deze staat ook geen zin om alleen voor een pak melk terug te fietsen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen zat je weer zonder melk
Nee, dan morgen weer een dagquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was wel erg jammer en ik heb in deze staat ook geen zin om alleen voor een pak melk terug te fietsen.
Oke, is goed.quote:
Ik had toen te ver gelopen en de bus terug was vol dus toen moest ik staan. Dus ik was veel te moe maar moest iets in de koelkast zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |