quote:
Oh dan wil ik mijn bestelling annulerenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, burito met een levende caaf en een blaadje sla.
Een vriend van mij ontwerpt verblijven voor dieren. Komt best veel bij kijken om te zorgen dat ze niet ontsnappen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-leeuwarden-ontsnapt
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij ontwerpt verblijven voor dieren. Komt best veel bij kijken om te zorgen dat ze niet ontsnappen.
Doet hij erbij. Normaal is het landschapinrichting.quote:
Ik wil dit ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij ontwerpt verblijven voor dieren. Komt best veel bij kijken om te zorgen dat ze niet ontsnappen.
Ja, dat kan niet. De caaf zit al in de ovenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dan wil ik mijn bestelling annuleren
Levendquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet. De caaf zit al in de oven
Op dat vlak is in Rotterdam ook zat werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij een of ander nieuw verblijf voor apen gedaan in Amsterdam paar jaar geleden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Op dat vlak is in Rotterdam ook zat werk.
Nou nou nou, om de Bijlmer gelijk een verblijf te noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet hij erbij. Normaal is het landschapinrichting.
Volgens mij een of ander nieuw verblijf voor apen gedaan in Amsterdam paar jaar geleden.
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Flixbus annuleerde mijn gereserveerde extra stoel. Die bus leek ook ineens vanaf een andere locatie in Krakow te vertrekken. Dus nu heb ik die hele reis geannuleerd. Opnieuw geboekt voor een iets vroeger tijdstip. En nog 20 euro minder kwijt ook
Nice slow cookingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Oven staat op 40 graden en de caaf heeft een ligstoel, zonnebril en een mojito
Cool!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flopmodquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met de enkelbijter
[..]
Allemaal afgevinkt zonder te lezen.
Annuleren als in je mocht niet mee?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Flixbus annuleerde mijn gereserveerde extra stoel. Die bus leek ook ineens vanaf een andere locatie in Krakow te vertrekken. Dus nu heb ik die hele reis geannuleerd. Opnieuw geboekt voor een iets vroeger tijdstip. En nog 20 euro minder kwijt ook
Heb je nog iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4 juni.Duurt nog even. Hoop dat Flixbus dit soort geintjes niet nog eens flixt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |