Mja, ze zijn wel een beetje raar aan het goochelen. Helemaal gerust ben ik er niet opquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow. Ik ben straks afhankelijk van dat bedrijf om Parijs uit te komen.
Wasberen zijn verleden tijd. Ze hadden wordberen moeten nemen. Die hebben tenminste nog potentie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-leeuwarden-ontsnapt
Welke kleur?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik eerst even naar de pedicure
Oké, Ru_Flash.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik eerst even naar de pedicure
Beetje van dat zure pisgeel wat zo kenmerkend is voor kalknagels bejje nou lekker?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Oven staat op 40 graden en de caaf heeft een ligstoel, zonnebril en een mojito
Hoe beviel the Zone of Interest als biopic?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik hoor nog geen klachten uit de oven 👀
Ik vertrouw het wel. De opstapplaats is een grote bushalte in niemandsland, dus wat dat betreft kan het niet meer aannemelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel een beetje raar aan het goochelen. Helemaal gerust ben ik er niet op
Ze zeggen toch standaard bij afwijkend vlees dat het naar kiep smaakt?quote:
Ik kan altijd zo genieten van wasberen die aan het eten zijn. Dat is zo schattigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wasberen zijn verleden tijd. Ze hadden wordberen moeten nemen. Die hebben tenminste nog potentie.
Ik vind dat bij ratten ook altijd zo schattig dat ze dan op hun kont gaan zitten en met hun twee voorpootjes alles opeten. 😂quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan altijd zo genieten van wasberen die aan het eten zijn. Dat is zo schatt
Dat filmpje van de wasbeer die suikerspin krijgt leeft voor altijd in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje weleens gezien van een wasbeer die een suikerspin probeert te wassen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat filmpje van de wasbeer die suikerspin krijgt leeft voor altijd in mijn hoofd.
En de zijnberen dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wasberen zijn verleden tijd. Ze hadden wordberen moeten nemen. Die hebben tenminste nog potentie.
Die leven altijd in het hier en nuquote:
Ik snap niks van deze zin.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe beviel the Zone of Interest als biopic?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan altijd zo genieten van wasberen die aan het eten zijn. Dat is zo schattig
Awwwwwquote:
Zij zijn dus zij bestaanquote:
Ja datquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat bij ratten ook altijd zo schattig dat ze dan op hun kont gaan zitten en met hun twee voorpootjes alles opeten. 😂
Ja datquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat bij ratten ook altijd zo schattig dat ze dan op hun kont gaan zitten en met hun twee voorpootjes alles opeten. 😂
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje weleens gezien van een wasbeer die een suikerspin probeert te wassen?
Ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever sushi? Dan vis ik de vis uit de sauna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |