Ik vind het wel een aardig liedje hoor. Ze had het alleen helemaal in het Frans moeten doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luxemburg willen ze uiteraard wel in de finale hebben. Dat het daarin dan 23e ofzo wordt, boeit niet.
Ik vind het ook prima, maar zelfs met een “prima liedje” kan het verkeerd aflopen, zo weten we sinds vorig jaar. Zeker nu het ESF voor kleine landen toch steeds lastiger wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig liedje hoor. Ze had het alleen helemaal in het Frans moeten doen.
Leuk! Ik vind het wel moeilijk al té enthousiast te worden over de staging. Vorig jaar werd die enorm gehypte en dat was gewoon niet goed. Ik heb vertrouwen in Joost maar vind het moeilijk te vertrouwen op “geweldige stagingplannen”quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:13 schreef Greys het volgende:
Leuk stuk over de startvolgorde:
https://escinsight.com/20(...)final-running-order/
[..]
Al denk ik dat het in het geval van Luxemburg ook een beetje een kwestie is van kadootje voor de terugkeer naar ESF.
quote:Songfestival: ‘Anders heeft iedereen de hele show het nummer in zijn hoofd’
27 maart 2024 door Tom Baalbergen
Joost Klein mag de tweede halve finale van het Songfestival afsluiten. De Nederlandse inzending is helemaal op het eind geplaatst, omdat anders iedereen de hele show het nummer ‘Europapa’ in zijn hoofd zou hebben.
“Het is niet eerlijk tegenover andere landen om Joost aan het begin van de show te zetten. Dan zit het publiek in de zaal en thuis de rest van de show met ‘Europapa’ in zijn hoofd en kunnen ze niet meer normaal naar de andere nummers luisteren”, zegt een woordvoerder van het Songfestival. “Eerder kozen we voor dezelfde reden al om hem in de tweede halve finale te plaatsen.”
Songfestival-experts zeggen de keuze van de organisatie te begrijpen. “Het is ook fijn voor de artiesten zelf dat Joost niet voor hen zit. Stel je voor dat Eden Golan namens Israël in haar nummers ineens ‘JONGUH!’ achter een zin plakt. Dat zou heel raar overkomen.”
Joost Klein laat weten dat het hem niets uit maakt. “Iedereen heeft het nummer al in zijn hoofd.”
Dat hij naar Amsterdam gaat is waar, maar er waren wat mensen teleurgesteld (bij gebrek aan een beter woord?) dat hij niet ook al is bevestigd voor andere feesten. Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is dat hij nog komt opdagen in Madrid en Londen, nu de bezetting daar definitief is. Ik weet eigenlijk niks van hoe die pre-parties werken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ik vind hem niet weinig aanwezig eigenlijk. Nu weer met de Duolingo actie, hij is tig keer meer zichtbaar dan bv Mia en Dion en diverse anderen in de aanloop naar voor mijn gevoel.
En hij doet in elk geval één preparty (Amsterdam) dus daar komt ook weer leuke content van hem met medekandidaten.
Heb zelf de hoop op andere preparties nog steeds niet opgegeven. Londen en Madrid zouden namelijk goed in z'n Duolingo lyrics actie passen qua fish and chips en paëlla.
We have to trust the processss, zei hij.
Ik word hier zó gelukkig van!quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:46 schreef summer52 het volgende:
Van dit, waar ik als 14 jarig meisje helemaal gek op was.![]()
Naar dit, wat ik als oude muts ook heel erg leuk vind.![]()
We zouden voor de grap dit artikel als serieus artikel eens moeten plaatsen in de reacties bij Eurovisionworld (na de pols debacle) of bij Wiwiblogs, kunnen we direct een emmer popcorn erbij pakken haha.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:56 schreef Arizona het volgende:
De Speld heeft de juiste invalshoek over de startvolgorde!
https://speld.nl/2024/03/(...)ummer-in-zijn-hoofd/
[..]
Nah nee. Dat zou niet tof zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:45 schreef nik4ever het volgende:
[..]
We zouden voor de grap dit artikel als serieus artikel eens moeten plaatsen in de reacties bij Eurovisionworld (na de pols debacle) of bij Wiwiblogs, kunnen we direct een emmer popcorn erbij pakken haha.
quote:
Ik vertrek 7 mei, maar ik gok dat Joost er al iets eerder isquote:
Ik heb de eerste 4 bekeken en was niet bepaald onder de indruk. Alle 4 een 13 in dozijn nummer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vertrek 7 mei, maar ik gok dat Joost er al iets eerder is
Bij de bookies kruipen we nu wel steeds meer naar Zwitserland toe... op naar plek 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |