abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212977428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 12:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Luxemburg willen ze uiteraard wel in de finale hebben. Dat het daarin dan 23e ofzo wordt, boeit niet.
Ik vind het wel een aardig liedje hoor. Ze had het alleen helemaal in het Frans moeten doen.
pi_212977888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind het wel een aardig liedje hoor. Ze had het alleen helemaal in het Frans moeten doen.
Ik vind het ook prima, maar zelfs met een “prima liedje” kan het verkeerd aflopen, zo weten we sinds vorig jaar. Zeker nu het ESF voor kleine landen toch steeds lastiger wordt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_212978168
Jaaa beste positie *O* (maak mij wel een pietsie zorgen dat we hierdoor misschien een slechtere plek krijgen in de finale, maar Joost moet gewoon de semi winnen dan komt dat vast ook goed *O*)

quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 12:13 schreef Greys het volgende:
Leuk stuk over de startvolgorde:

https://escinsight.com/20(...)final-running-order/
[..]
Al denk ik dat het in het geval van Luxemburg ook een beetje een kwestie is van kadootje voor de terugkeer naar ESF.
Leuk! Ik vind het wel moeilijk al té enthousiast te worden over de staging. Vorig jaar werd die enorm gehypte en dat was gewoon niet goed. Ik heb vertrouwen in Joost maar vind het moeilijk te vertrouwen op “geweldige stagingplannen”
  woensdag 27 maart 2024 @ 13:56:30 #104
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_212978288
De Speld heeft de juiste invalshoek over de startvolgorde!
https://speld.nl/2024/03/(...)ummer-in-zijn-hoofd/

quote:
Songfestival: ‘Anders heeft iedereen de hele show het nummer in zijn hoofd’
27 maart 2024 door Tom Baalbergen

Joost Klein mag de tweede halve finale van het Songfestival afsluiten. De Nederlandse inzending is helemaal op het eind geplaatst, omdat anders iedereen de hele show het nummer ‘Europapa’ in zijn hoofd zou hebben.

“Het is niet eerlijk tegenover andere landen om Joost aan het begin van de show te zetten. Dan zit het publiek in de zaal en thuis de rest van de show met ‘Europapa’ in zijn hoofd en kunnen ze niet meer normaal naar de andere nummers luisteren”, zegt een woordvoerder van het Songfestival. “Eerder kozen we voor dezelfde reden al om hem in de tweede halve finale te plaatsen.”

Songfestival-experts zeggen de keuze van de organisatie te begrijpen. “Het is ook fijn voor de artiesten zelf dat Joost niet voor hen zit. Stel je voor dat Eden Golan namens Israël in haar nummers ineens ‘JONGUH!’ achter een zin plakt. Dat zou heel raar overkomen.”

Joost Klein laat weten dat het hem niets uit maakt. “Iedereen heeft het nummer al in zijn hoofd.”
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 maart 2024 @ 14:29:02 #105
163650 Greys
pi_212978580
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212978692
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]
Welkom terug!

Ik vind hem niet weinig aanwezig eigenlijk. Nu weer met de Duolingo actie, hij is tig keer meer zichtbaar dan bv Mia en Dion en diverse anderen in de aanloop naar voor mijn gevoel.

En hij doet in elk geval één preparty (Amsterdam) dus daar komt ook weer leuke content van hem met medekandidaten.

Heb zelf de hoop op andere preparties nog steeds niet opgegeven. Londen en Madrid zouden namelijk goed in z'n Duolingo lyrics actie passen qua fish and chips en paëlla.

We have to trust the processss, zei hij. *O*
Dat hij naar Amsterdam gaat is waar, maar er waren wat mensen teleurgesteld (bij gebrek aan een beter woord?) dat hij niet ook al is bevestigd voor andere feesten. Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is dat hij nog komt opdagen in Madrid en Londen, nu de bezetting daar definitief is. Ik weet eigenlijk niks van hoe die pre-parties werken.

En ik las gisteravond de 'bezorgdheid' van user Za of hij het wel aankan. Komt dat dan voort uit zijn voortraject wat een soort van afwijkt van de rest en zeker van de andere NL'se deelnemers voor hem?

We zijn iemand als Joost niet gewend op het ESF en zijn invulling van het voortraject (van wat we tot nu toe gezien hebben) ook niet.

Maar idd, hij zweert bij trust the process en als hij daadwerkelijk niet alle pre-parties af gaat lopen vertrouw ik erop dat hij zich wil bewaren voor Malmö.

Het doet me eigenlijk een beetje denken aan Alexander Rybak. Die deed ook 'maar' 1 ding en liet zich voor de rest nergens zien. Volgens het commentaar van Cornald destijds, tenminste.
pi_212978739
En daar wil ik aan toevoegen dat ik het tof vind dat Joost de 2e halve finale afsluit.
Ben ook erg benieuwd naar de podiumaankleding en gewoon hoe het optreden eruit komt te zien.
En tegelijkertijd voelt het een soort van onveilig omdat Joost zo out-of-the-box is voor ons...
pi_212979538
Leuk bericht van de Speld. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212979781
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:46 schreef summer52 het volgende:
Van dit, waar ik als 14 jarig meisje helemaal gek op was. O+

Naar dit, wat ik als oude muts ook heel erg leuk vind. *O*
Ik word hier zó gelukkig van!
pi_212979897
Wij gaan ook lekker bij Betfair en SMarkets *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_212979926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 13:56 schreef Arizona het volgende:
De Speld heeft de juiste invalshoek over de startvolgorde!
https://speld.nl/2024/03/(...)ummer-in-zijn-hoofd/
[..]

We zouden voor de grap dit artikel als serieus artikel eens moeten plaatsen in de reacties bij Eurovisionworld (na de pols debacle) of bij Wiwiblogs, kunnen we direct een emmer popcorn erbij pakken haha.
pi_212980061
Ook ik ben sinds Duncan weer actief aan het lezen op dit forum. Ook heb ik sinds Duncan niet eerder zo'n gut feeling gehad dat we kans maken op de winst. Al durf ik het niet te hard gaan schreeuwen en hou ik een slag onder arm, don't wanna jinx it!

Kijk uit naar Eurovision in Concert, sinds Corona niet meer geweest.
Eerst snapte ik geen hol van Joost maar nu ik zie wat hij doet ben ik fan! En ja meestal ben ik van de powerballads, Verducka en de Zwedenachtige popsongs onder ons maar Keino, Daoi Frey en Kaarija hebben me wellicht opgevoed tot Joost fan haha
pi_212980593
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:11 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Twee weken geleden werden we nog zesde in de semi. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 maart 2024 @ 17:43:11 #114
163650 Greys
pi_212980841
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:45 schreef nik4ever het volgende:

[..]
We zouden voor de grap dit artikel als serieus artikel eens moeten plaatsen in de reacties bij Eurovisionworld (na de pols debacle) of bij Wiwiblogs, kunnen we direct een emmer popcorn erbij pakken haha.
Nah nee. Dat zou niet tof zijn.
Ook niet als grap.
Dat gaan mensen niet snappen als ze niet weten wat De Speld is en dan zet je onnodig kwaad bloed. :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Greys op 27-03-2024 18:30:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212981354
Speciaal voor Joost weer even ingelogd na maanden afwezigheid.

Als ik kijk naar de directe concurrenten kan ik niet anders concluderen dan dat het songfestival volgend jaar opnieuw in Nederland gehouden gaat worden. Europapa bevat alles wat een BOP moet bevatten met zeer leuke referenties naar het verleden ( eurodance, happy hardcore etc ).

Tel daarbij op toch wel redelijk zwakke concurrentie en het kan niet anders of we gaan weer winnen. Ook gezien de EBU ons als laatste in de semi heeft gezet ( wat vaak een teken is voor een zeer hoge notering in de finale ).

En de concurrentie dan?

Kroatië - Naar mijn inziens VEEL te repetitief en HELE SLECHTE vocals. Ik geloof niet dat Europa hierop gaat stemmen.

Italië - Groot fan van Italie in zijn algemeenheid ( Il Volo was robbed! ), maar ondanks de goede vocalen is het wel een vrij basic nummer. Het is nogal algemeen. Liedjes zoals deze daar worden er wekelijks honderden van gemaakt.

Gaat Joost dan met een landslide winnen? Nee dat denk ik niet. Ik denk dat met Joost EXACT hetzelfde gaat gebeuren als met Duncan en dat is bij elk land 3-4-5-6 puntjes halen oftewel het nummer gaat breed gedragen worden denk ik.

Velen denken dat het nummer bij de jury's niet aan gaat slaan. Ik denk juist van wel. Het gaat bij de jury's immers niet enkel om de vocalen, maar ook om staging, kostuums, hit potentie etc etc en dat alles tezamen vormt een score. Ik verwacht Joost in de top 5 bij de jury's. Europapa is namelijk geniaal in elkaar gezet en alleen daarom al gaan juries dat echt wel waarderen.
pi_212981466
Ik zie video's waar de Youtubers de clip aan een vriend of zus laten zien. Zo leuk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zigsky op 27-03-2024 18:57:07 ]
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_212983684
En weer naar 8%
pi_212983747
Ja, ik ga ook wat zeggen.. Volg het Eurovisie songfestivalforum al heel lang. Ik weet niet precies sinds wanneer, maar sowieso sinds het hoofdtooifiasco van Joan Franka. Langer dan ik met mijn man samen ben en dat is sinds 2006 😉. Ik vind Joost geweldig, echt briljant hoe hij het allemaal doet. Het nummer, de marketing, echt alles jonguh! En weet je wat nou zo leuk is? Hij treedt gewoon op hier om de hoek. Mijn oudste zoon van 12 wilde hem zo graag live zien en nu gaan we samen naar concert at sea op 28 juni. Zin in!!
pi_212984277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:52 schreef Idem-Dito het volgende:
En weer naar 8%
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_212985187
Wanneer vertrekken 'we' naar zweden?
pi_212985205
Ik heb er dit jaar zo'n zin in. Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen? Optredens, socials, etc.
Zou hij dat blauwe pak ook op het podium aandoen of komt hij met een andere creatie?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 maart 2024 @ 00:06:30 #122
163650 Greys
pi_212986190
Tantu Beats is gezellig mee naar Berlijn!

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212986243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 22:25 schreef drxanax het volgende:
Wanneer vertrekken 'we' naar zweden?
Ik vertrek 7 mei, maar ik gok dat Joost er al iets eerder is :P

Bij de bookies kruipen we nu wel steeds meer naar Zwitserland toe... op naar plek 4 *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212986296
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2024 00:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vertrek 7 mei, maar ik gok dat Joost er al iets eerder is :P

Bij de bookies kruipen we nu wel steeds meer naar Zwitserland toe... op naar plek 4 *O*
Ik heb de eerste 4 bekeken en was niet bepaald onder de indruk. Alle 4 een 13 in dozijn nummer.

Behalve Joost Klein. _O_

Ik denk dat hij zal winnen *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212986438
Ik volg het ESF al sinds de winst van Sandra Kim, maar toch was er nog geen Fok.. en geen internet :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')