Ahhquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:06 schreef Greys het volgende:
Ohhh. Een Fins kind vraagt op de daycare steeds om een bepaald lied en of moeder even kon helpen.![]()
[ x ]
Ja dat is zo, maar kan hij het ook aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:47 schreef Greys het volgende:
Z'n lang gekoesterde wens komt uit en zo te zien heeft hij alles onder controle.
quote:
Niemand van ons kent hem persoonlijk dus geen idee, ik vind het een fijn idee dat hij zo'n fijne groep om zich heen heeft en die zullen vast goed voor hem zorgen. En tot nu toe komt hij toch heel enthousiast over? Heb nog geen reden tot zorgen.quote:
Ja, dat is Mark Forster, een bekende Duitse zanger. Op de insta van Forster staat dezelfde foto, maar dan ipv Joost Klein staat er Mark Forster op het shirtquote:
Welkom terug!quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:07 schreef silverevlis het volgende:
Dag mensen,
Ik kom al langer hier en ben eerder onder een andere naam actief geweest.
Ik heb alle topics over Joost gelezen en ben dus m.i. goed op de hoogte.
V.w.b. zijn 'verminderde' aanwezigheid in de media en afwezigheid op de pre-parties: zou het niet kunnen dat hij al zijn energie wil opsparen tot hij echt in Malmö aan de slag kan?
En daarom nu dus low-key blijft? AKA gaan voor "the real deal" waardoor hij de bijkomstigheden overslaat, ook al zou dat misschien goed zijn om goodwill/extra fans te kweken?
Hij moet het tenslotte toch hebben van de stemmers op 9 (en aannemende) 11 mei?
Joost is Joost en het zou, voor zover ik het zie, best kunnen dat hij het voortraject ook op z'n Joosts aanpakt.
En misschien horen we er morgen meer over in de podcast, want Twan ging toch vertellen over het werken met Joost?
Ben benieuwd!
Al denk ik dat het in het geval van Luxemburg ook een beetje een kwestie is van kadootje voor de terugkeer naar ESF.quote:One thing is for sure; Björkman and the production team know the staging and final studio cuts of the two closers are; every delegation’s staging plans were submitted in early March. There’s a reason why these two songs are being held up as the Big Damn Heroes of the night…
Elke maand heb je op de ESF youtubekanaal een video met top 20 most watched. Joost stond in februari al op plek 3. We mogen er wel vanuit gaan dat hij nu 1e wordt.quote:
Luxemburg willen ze uiteraard wel in de finale hebben. Dat het daarin dan 23e ofzo wordt, boeit niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:13 schreef Greys het volgende:
Leuk stuk over de startvolgorde:
https://escinsight.com/20(...)final-running-order/
[..]
Al denk ik dat het in het geval van Luxemburg ook een beetje een kwestie is van kadootje voor de terugkeer naar ESF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |