Als je teveel fouten maakt bij bijvoorbeeld studio voetbal, dan krijg je dat ook wel te horen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En die zitten de komende tijd gewoon weer bij programma's aan tafel en dan staat er gewoon weer 'Songfestivalkenner' in beeld. Iedereen maakt weleens een foutje, ik en wij heus allemaal, maar van de zogenoemde kenners mag je inderdaad toch minimaal wat basiskennis verwachten. (En wat minder afzeikerij van muziekstijlen die de jouwe niet zijn).
Gierenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:31 schreef blackswangreen het volgende:
Hij is toch wel koning van de content he.
https://www.instagram.com/p/C4_TMXUrV_0/?img_index=1
Echt een marketing koning.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:31 schreef blackswangreen het volgende:
Hij is toch wel koning van de content he.
https://www.instagram.com/p/C4_TMXUrV_0/?img_index=1
Die zogenaamde eurovisie kenners bij tv-programma's vallen door de mandquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:55 schreef Greys het volgende:
Oké ja nee geen dank hoor Maurice.
[ afbeelding ]
Misschien is de Duolingo-uil wel z'n geheime troefquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een marketing koning.
Hij zei al dat dat z'n lust en z'n leven is maar hij maakt het helemaal waar.
En hopelijk krijgt ie een aardig centje van Duolingo, dan kan ie weer lekker wat duur vuur kopen voor z'n staging.🔥🔥🔥
Zou kunnen!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien is de Duolingo-uil wel z'n geheime troefTake that, Windows95Man!
Vorig jaar hadden wij net als Noorwegen zo’n (draaiend?) platform, dat was ook nog wel een dingetje dat in elkaar en uit elkaar moest worden gezet maar daar had de grote krat van Käärijä daarna geen last van.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:27 schreef Em31 het volgende:
Bij Noorwegen staat trouwens wel aardig wat op het podium wat er weer af moet, voor zover dat iets zegt over wat er bij ons moet komen te staan.
Zou er nog een speciale reden zijn dat het muziekje van Rugrats eronder zit?quote:
Dat is sinds een paar uur hartstikke ontopic in het Joost topic hoor, Duo streaks!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:20 schreef TLC het volgende:
Totaal offtopic en ff op mijn eigen borst klopperij ; maar ik zag hier Duolingo genoemd worden en deze zaterdag heb ik n streak van 3650 dagen op die site, dus precies 10 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Enfin, hup Joost !
Ohjaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden wij net als Noorwegen zo’n (draaiend?) platform, dat was ook nog wel een dingetje dat in elkaar en uit elkaar moest worden gezet maar daar had de grote krat van Käärijä daarna geen last van.
Ho eens, vergeet de schrikkeldagen niet!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:20 schreef TLC het volgende:
Totaal offtopic en ff op mijn eigen borst klopperij ; maar ik zag hier Duolingo genoemd worden en deze zaterdag heb ik n streak van 3650 dagen op die site, dus precies 10 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Enfin, hup Joost !
Niets is toeval bij Joost heb ik het idee maar ik kan het verband nog niet leggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou er nog een speciale reden zijn dat het muziekje van Rugrats eronder zit?
Z'n lang gekoesterde wens komt uit en zo te zien heeft hij alles onder controle.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:40 schreef Za het volgende:
Maakt iemand hier zich weleens zorgen om Joost?
De nieuwe Baby Sharkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:06 schreef Greys het volgende:
Ohhh. Een Fins kind vraagt op de daycare steeds om een bepaald lied en of moeder even kon helpen.![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |