Geen idee, maar hij blijft veruit het meest gedraaid dus dat zal ondertussen wel extra momentum gaan creeerenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]Maar waar komt het nu ineens vandaan?
can’t unsee this now.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag hem er ineens tussen staan.Was me eerder niet opgevallen.
Dat van Bambie Thug is walgelijk!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Het is voor ons buitenstaanders natuurlijk ook lastig echt te zien wat er echt om gaat in het hoofd van de kandidaten. Een deelname aan het songfestival is ook niet niks. Deelnemer Finland (Windows95man) gaf al toe een therapeut te hebben gezocht voor alles wat op hem afkwam na het winnen van de nationale finale daar. Als ik zie wat Bambie Thug uit Ierland over zich heen krijgt op social media heb ik respect voor dat alles gewoon doorgaat, mensen die zelf doodsbedreigingen sturen. Behalve wat zure Nederlandse "ok boomer" posts zie ik vooral veel leuke reacties op Joost online. Hopelijk helpt het hoe leuk en enthousiast Nederland en België vooral reageren op hem. Al kan dat natuurlijk ook meer druk geven om het goed te doen op het ESF.
Zo grappig!! Ik vraag me echt af of ze zelf het DuoLingo uiltje ergens gescoord hebben of dat er een collab gaande is waarvan we nog niet helemaal weten hoe dat gaat uitpakken in Malmo?.!! Any ideas?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:25 schreef Momo het volgende:
Apson is ook mee naar Berlijn -edit- op TikTok gevonden
[ tiktok ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:33 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Zo grappig!! Ik vraag me echt af of ze zelf het DuoLingo uiltje ergens gescoord hebben of dat er een collab gaande is waarvan we nog niet helemaal weten hoe dat gaat uitpakken in Malmo?.!! Any ideas?
De schoorsteen moet roken... Joost is een independent artiest, een sponsor zal wel welkom zijn. Het Eurovisie-avontuur moet toch ergens van worden bekostigd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:33 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Zo grappig!! Ik vraag me echt af of ze zelf het DuoLingo uiltje ergens gescoord hebben of dat er een collab gaande is waarvan we nog niet helemaal weten hoe dat gaat uitpakken in Malmo?.!! Any ideas?
Aha, kijk, dat wist ik niet en/of was mij niet duidelijk. Bedankt voor deze duiding!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe Bob wordt gewoon weleens als voorbeeld genoemd omdat die het daar ter plaatse heel leuk maakte voor de fans en z'n mededeelnemers. Er was echt iets om mee te beleven om de shows heen enzo. Hij deed alles heel positief en had er veel plezier in en dat café daar met die optredens gaf leuke extra content.
Dat had weer niets met preparties te maken maar er zijn jaren geweest dat de Nederlandse ESF fan het jammer vond dat wij geen deelnemer hadden die bv online leuke dingen deed vooraf óf preparties óf iets leuks ter plaatse ofzo.
Nu hebben we Joost en die heeft nú al meer gedaan online en qua leukigheid dan menig ander dus niks mis mee als hij alleen Amsterdam doet als preparty!
Komt denk ik ook omdat Joost maanden bezig is geweest met reclame voor zichzelf maken om dit jaar voor Nederland mee te doen. Door dat enthousiasme etc. kreeg ik in ieder het gevoel dat hij echt mee zou gaan doen aan álles. Maar goed, uiteindelijk moeten ze het zelf weten wat wel en niet goed voelt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:30 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een hele mooie samenvatting.
Toch bekruipt me het gevoel dat sommigen hier een soort Douwe Bob 2.0 hadden gehoopt? Ik weet daar, behalve dat ik heb gelezen dat hij zich ter plaatse onderdompelde in de ervaring (pop up café), verder niets van, ging die naar alle pre-parties?
Ik zag overigens dat de nieuwe podcast uit is, ik hoop dat het stuk van Twan over werken met Joost erin zit want ik zie het niet staan in de samenvatting.
Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:17 schreef GeorgeM het volgende:
Kiek dit dan![]()
[ afbeelding ]
Alleen Fred doetmoeilijk
Ik denk echt niet dat Joost ook maar iets aan dit proces (na door hen gekozen te zijn natuurlijk) laat afhangen van AvroTros.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:20 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop wel dat het zijn eigen keuze is en niet die van de AVROTROS. Af en toe vind ik het wel een beetje typisch dat zo’n 30 landen dit elk jaar zien als iets leuks, maar Nederland er meer naar lijkt te kijken naar ‘wat levert het ons op?’. Even los van Joost.
Dat heb ik met Italië.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe Kroatie zo hoog kan staan
Een dubbele wel..quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:52 schreef Momo het volgende:
Volgens mij kan een bepaald gifje uit de kast komen
Die krijgen ze wel terug na dit weekend verwacht ik.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Nexum het volgende:
Ja Zwitserland is echt momentum aan het verliezen. Ik denk dat mensen nu ook wel doorhebben dat dat echt veel te chaotisch is om door genoeg mensen omarmt te worden
Ik hoop het wel, want ik vind Nemo en het nummer zo leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Die krijgen ze wel terug na dit weekend verwacht ik.
Dat idee heb ik ook, je moet echt na 3 minuten aan het zuurstof. Joost heeft wel een lage instap, het is instant vrolijkheid zonder dat het heel gecompliceerd is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Nexum het volgende:
Ja Zwitserland is echt momentum aan het verliezen. Ik denk dat mensen nu ook wel doorhebben dat dat echt veel te chaotisch is om door genoeg mensen omarmt te worden
Geen idee.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
En 9% al(of was dat al?)
Denk dat de gunstige laatste startpositie in de semi ook wel weer iets heeft geholpen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Maar heeft het één wel met het andere te maken? Zwitserland blijft volgens mij aardig op hetzelfde staan, het is Nederland dat stijgt (dus zakt) volgens mij.
Zwitserland is iets omhoog van rond de 9 naar 9.7 in de quotering. Dat was op basis van wat beelden uit het publiek, waar Nemo nogal hysterisch tekeer leek te gaan. Dat is het liedje van zichzelf al voldoende, dus het is wel belangrijk dat de Zwitsers gewoon met een passende act komen, zonder dat Nemo zichzelf verliest in de uitvoering. Ik moet overigens zeggen dat filmpjes uit het publiek meestal een nogal vertekend beeld geven, en voor mij kan Zwitserland nog altijd elke uitslag tussen een Salvador Sobral en 12e ofzo halen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Maar heeft het één wel met het andere te maken? Zwitserland blijft volgens mij aardig op hetzelfde staan, het is Nederland dat stijgt (dus zakt) volgens mij.
BetFred.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland is iets omhoog van rond de 9 naar 9.7 in de quotering. Dat was op basis van wat beelden uit het publiek, waar Nemo nogal hysterisch tekeer leek te gaan. Dat is het liedje van zichzelf al voldoende, dus het is wel belangrijk dat de Zwitsers gewoon met een passende act komen, zonder dat Nemo zichzelf verliest in de uitvoering. Ik moet overigens zeggen dat filmpjes uit het publiek meestal een nogal vertekend beeld geven, en voor mij kan Zwitserland nog altijd elke uitslag tussen een Salvador Sobral en 12e ofzo halen.
Nederland pakt het overigens meer van Kroatië, dat van rond de 4 naar boven de 5 is gegaan.
Ik denk dat het risico op hysterie bij Zwitserland inderdaad wel bestaat. En het moet vooral pitch perfect zijn, als het dat niet is wordt het meteen een hoop gekrijs. Maar als ze het nailen kan het juist heel indrukwekkend zijn. High risk, high reward.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland is iets omhoog van rond de 9 naar 9.7 in de quotering. Dat was op basis van wat beelden uit het publiek, waar Nemo nogal hysterisch tekeer leek te gaan. Dat is het liedje van zichzelf al voldoende, dus het is wel belangrijk dat de Zwitsers gewoon met een passende act komen, zonder dat Nemo zichzelf verliest in de uitvoering. Ik moet overigens zeggen dat filmpjes uit het publiek meestal een nogal vertekend beeld geven, en voor mij kan Zwitserland nog altijd elke uitslag tussen een Salvador Sobral en 12e ofzo halen.
Nederland pakt het overigens meer van Kroatië, dat van rond de 4 naar boven de 5 is gegaan.
Kroatie, ik zou graag zien dat ze het goed doen nu eens een keer maar de Track Record is waardeloos. De Head of Delegation is zelf in zijn ego gekrenkt dat dit nu zo populair is terwijl het zelf in eerste instantie niet geselecteerd was überhaupt voor de selectieshow. Als Kroatie het goed wil doen moet het echt van Baby Lasagna zelf komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk voor NL idd dat dat wel kan meespelenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hier vooral de plek van Nederland in de running order meespeelt. Blijkbaar is er iets goed aan de staging, anders word je niet op zo'n gunstige positie gezet (het tegenovergestelde geldt voor Zwitserland, overigens).
Van Zwitserland zeggen mensen dan weer dat Nemo daar is neergezet omdat de rest van die helft alleen maar vrouwen zijn. Maar alsnog wel raar en ook Griekenland als derde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico op hysterie bij Zwitserland inderdaad wel bestaat. En het moet vooral pitch perfect zijn, als het dat niet is wordt het meteen een hoop gekrijs. Maar als ze het nailen kan het juist heel indrukwekkend zijn. High risk, high reward.
Ik denk dat hier vooral de plek van Nederland in de running order meespeelt. Blijkbaar is er iets goed aan de staging, anders word je niet op zo'n gunstige positie gezet (het tegenovergestelde geldt voor Zwitserland, overigens).
Ik denk idd dat volgende week zowel NL als Zwitserland (de laatste afhankelijk van dit weekend) Oekraine voorbij gaan in de odds.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Oekraine zakt langzaam aan ook steeds verder weg, denk dat daar vooral heel veel strategisch op in is gezet in de afgelopen weken, en nu de rook van alle topkandidaten is opgetrokken beginnen mensen toch ook op andere paarden te wedden.
Krumpers en een smokey plinth incoming.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef Greys het volgende:
In Malmö weten ze al wat De Troef is natuurlijk. Oehhhhh.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Krumpers en een smokey plinth incoming.
Ik ben stiekem ook heel benieuwd naar De Troef.
Misschien gaan we op de LED op de achtergrond live schakelen en zwaaien naar vlagwapperende mensen uit heel Europa waarna de molen in de fik gaat en alle sprinklers in de zaal aan springen. Nu al zin an.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook heel benieuwd naar De Troef.
Mandyyyyyyquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |