Geen idee, maar hij blijft veruit het meest gedraaid dus dat zal ondertussen wel extra momentum gaan creeerenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]Maar waar komt het nu ineens vandaan?
can’t unsee this now.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag hem er ineens tussen staan.Was me eerder niet opgevallen.
Dat van Bambie Thug is walgelijk!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:06 schreef Momo het volgende:
Het is voor ons buitenstaanders natuurlijk ook lastig echt te zien wat er echt om gaat in het hoofd van de kandidaten. Een deelname aan het songfestival is ook niet niks. Deelnemer Finland (Windows95man) gaf al toe een therapeut te hebben gezocht voor alles wat op hem afkwam na het winnen van de nationale finale daar. Als ik zie wat Bambie Thug uit Ierland over zich heen krijgt op social media heb ik respect voor dat alles gewoon doorgaat, mensen die zelf doodsbedreigingen sturen. Behalve wat zure Nederlandse "ok boomer" posts zie ik vooral veel leuke reacties op Joost online. Hopelijk helpt het hoe leuk en enthousiast Nederland en Belgi vooral reageren op hem. Al kan dat natuurlijk ook meer druk geven om het goed te doen op het ESF.
Zo grappig!! Ik vraag me echt af of ze zelf het DuoLingo uiltje ergens gescoord hebben of dat er een collab gaande is waarvan we nog niet helemaal weten hoe dat gaat uitpakken in Malmo?.!! Any ideas?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:25 schreef Momo het volgende:
Apson is ook mee naar Berlijn -edit- op TikTok gevonden
[ tiktok ]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:33 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Zo grappig!! Ik vraag me echt af of ze zelf het DuoLingo uiltje ergens gescoord hebben of dat er een collab gaande is waarvan we nog niet helemaal weten hoe dat gaat uitpakken in Malmo?.!! Any ideas?
De schoorsteen moet roken... Joost is een independent artiest, een sponsor zal wel welkom zijn. Het Eurovisie-avontuur moet toch ergens van worden bekostigd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:33 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Zo grappig!! Ik vraag me echt af of ze zelf het DuoLingo uiltje ergens gescoord hebben of dat er een collab gaande is waarvan we nog niet helemaal weten hoe dat gaat uitpakken in Malmo?.!! Any ideas?
Aha, kijk, dat wist ik niet en/of was mij niet duidelijk. Bedankt voor deze duiding!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe Bob wordt gewoon weleens als voorbeeld genoemd omdat die het daar ter plaatse heel leuk maakte voor de fans en z'n mededeelnemers. Er was echt iets om mee te beleven om de shows heen enzo. Hij deed alles heel positief en had er veel plezier in en dat caf daar met die optredens gaf leuke extra content.
Dat had weer niets met preparties te maken maar er zijn jaren geweest dat de Nederlandse ESF fan het jammer vond dat wij geen deelnemer hadden die bv online leuke dingen deed vooraf f preparties f iets leuks ter plaatse ofzo.
Nu hebben we Joost en die heeft n al meer gedaan online en qua leukigheid dan menig ander dus niks mis mee als hij alleen Amsterdam doet als preparty!
Komt denk ik ook omdat Joost maanden bezig is geweest met reclame voor zichzelf maken om dit jaar voor Nederland mee te doen. Door dat enthousiasme etc. kreeg ik in ieder het gevoel dat hij echt mee zou gaan doen aan lles. Maar goed, uiteindelijk moeten ze het zelf weten wat wel en niet goed voelt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:30 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een hele mooie samenvatting.
Toch bekruipt me het gevoel dat sommigen hier een soort Douwe Bob 2.0 hadden gehoopt? Ik weet daar, behalve dat ik heb gelezen dat hij zich ter plaatse onderdompelde in de ervaring (pop up caf), verder niets van, ging die naar alle pre-parties?
Ik zag overigens dat de nieuwe podcast uit is, ik hoop dat het stuk van Twan over werken met Joost erin zit want ik zie het niet staan in de samenvatting.
Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:17 schreef GeorgeM het volgende:
Kiek dit dan![]()
[ afbeelding ]
Alleen Fred doetmoeilijk
Ik denk echt niet dat Joost ook maar iets aan dit proces (na door hen gekozen te zijn natuurlijk) laat afhangen van AvroTros.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:20 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop wel dat het zijn eigen keuze is en niet die van de AVROTROS. Af en toe vind ik het wel een beetje typisch dat zo’n 30 landen dit elk jaar zien als iets leuks, maar Nederland er meer naar lijkt te kijken naar ‘wat levert het ons op?’. Even los van Joost.
Dat heb ik met Itali.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap nog altijd niet hoe Kroatie zo hoog kan staan
Een dubbele wel..quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:52 schreef Momo het volgende:
Volgens mij kan een bepaald gifje uit de kast komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |