No way, dit alles is voor het grotere plaatje in the end.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:31 schreef basicsaint het volgende:
Nog 1 zetje, dan gaat Ashley naar huis...
Ook zo'n dooiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Glenn lijkt in de verte wel een beetje op Vatteri Bottas
Eslie zei: is dat erg dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:56 schreef zodeju het volgende:
Er is weer wat geheim wordt gefluiserd in je oor en wordt gevraagd mond houden.
het was het liedje van haar (Ka)en tomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eslie zei: is dat erg dan?
en iets van: dat jij het moet zingen dan
Ik ben echt heel benieuwd straks als de pizza's klaar zijn wat ze doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Ash wil niets meer kopen, ze gaat leven op brood en water
Ze neemt de coins liever mee naar huis
Die kan ze nog eten want heeft ze aan mee betaald alleen mag ze geen kip pakkenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd straks als de pizza's klaar zijn wat ze doet.
Ik zie haar nubin de cocoon maar sjees wat een dikke ogen heeft ze. (is er een spuitje ingegaan in de dbk?)
voor de pizza's heeft ze toch gewoon betaald. Ze heeft alleen niet meebetaald aan de kip.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd straks als de pizza's klaar zijn wat ze doet.
Ik zie haar nubin de cocoon maar sjees wat een dikke ogen heeft ze. (is er een spuitje ingegaan in de dbk?)
Gezeur om 1 coin!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de pizza's heeft ze toch gewoon betaald. Ze heeft alleen niet meebetaald aan de kip.
Moeder van het jaar....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:11 schreef Luna68 het volgende:
Ash: ik heb straks liever twee blije gezichtjes thuis dan nu twee eitjes
Als ze geen koffie had genomen had ze ze ook gehad.....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn : Je moet genieten van je tijd hier, Ash. Lekker ontbijtje.
Ashley : Schattie, ik geniet echt van alles wat hier is. Maar het eten maakt het voor mij niet fantastischer.
Ashley : Als ik die muntjes mee naar huis neem, en ik 2 ontieglijk blije gezichtjes heb, dan is mij dat zoveel meer waard dan die 2 eitjes die ik over 2 weken ook wel kan eten.
En erover na aan het denken hoe geweldig ze hier bezig is geweestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:14 schreef chufi het volgende:
Ash is nu al aan het terugblikken op iets dat nog niet afgelopen is
Echt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo is dat en er zaterdag sowieso uitgegaan vanwege lekker thuis Pasen vieren.
Bb is er niet gevoelig voorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Het badjas protest van Ashley duurt voort.
Waarom bakt hij ze niet even lekker .....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
Lekker droge kip straks.
Kip moet je in koud water doen en dan langzaam warm laten worden en het mag zeker niet in kokend water.
[ afbeelding ]
Denk dat hij er pulled chicken van maaktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom bakt hij ze niet even lekker .....
okquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Denk dat hij er pulled chicken van maakt
Geen idee! Dat lijkt mij ook veel lekkerder. Hij snijdt nou die droge, witte kip in flardenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaan pulled chicken maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, zo als de waard is vertrouwt hij zijn gasten....zegt Jimmy.....zal hij nu ook zo zijn als Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Ashley maakte de opmerking vanmorgen over de andere bewoners.
Jimmy maakt hem nu net over Ashley![]()
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |