No way, dit alles is voor het grotere plaatje in the end.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:31 schreef basicsaint het volgende:
Nog 1 zetje, dan gaat Ashley naar huis...
Ook zo'n dooiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Glenn lijkt in de verte wel een beetje op Vatteri Bottas
Eslie zei: is dat erg dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:56 schreef zodeju het volgende:
Er is weer wat geheim wordt gefluiserd in je oor en wordt gevraagd mond houden.
het was het liedje van haar (Ka)en tomquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eslie zei: is dat erg dan?
en iets van: dat jij het moet zingen dan
Ik ben echt heel benieuwd straks als de pizza's klaar zijn wat ze doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Ash wil niets meer kopen, ze gaat leven op brood en water
Ze neemt de coins liever mee naar huis
Die kan ze nog eten want heeft ze aan mee betaald alleen mag ze geen kip pakkenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd straks als de pizza's klaar zijn wat ze doet.
Ik zie haar nubin de cocoon maar sjees wat een dikke ogen heeft ze. (is er een spuitje ingegaan in de dbk?)
voor de pizza's heeft ze toch gewoon betaald. Ze heeft alleen niet meebetaald aan de kip.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd straks als de pizza's klaar zijn wat ze doet.
Ik zie haar nubin de cocoon maar sjees wat een dikke ogen heeft ze. (is er een spuitje ingegaan in de dbk?)
Gezeur om 1 coin!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de pizza's heeft ze toch gewoon betaald. Ze heeft alleen niet meebetaald aan de kip.
Moeder van het jaar....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:11 schreef Luna68 het volgende:
Ash: ik heb straks liever twee blije gezichtjes thuis dan nu twee eitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |