Als Glenn met die vraag was gekomen was het wat anders geweest En hij werd vertrouwt ook al kan hij net zo goed liegen. Dus in mijn ogen gooit ze gewoon haar glazen in om weer zo dwars te doen...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo maar ja het was Alice?
Wie was het dan? Zij nam het voortouw en begon met de ondervraging. Zo werkt het spelletje nou eenmaal niet. BB had ook gezegd dat het ieder voor zich was. Dus dan hou je je mond over wat je gaat doen.
Veel beloven ja...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Ash wil niets meer kopen, ze gaat leven op brood en water
Ze neemt de coins liever mee naar huis
Was toch al de bedoeling.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:29 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley eet de rest van de week water en brood zegt ze, ze neemt de coins liever mee naar huis.
Maar Glenn zou die vraag nooit stellen. Zo zit hij niet in elkaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Glenn met die vraag was gekomen was het wat anders geweest En hij werd vertrouwt ook al kan hij net zo goed liegen. Dus in mijn ogen gooit ze gewoon haar glazen in om weer zo dwars te doen...
Snap niet waarom ze er zo op gebrand is om coins mee naar huis te nemenquote:
Iedereen kaart daar al weken mee, waarom zou alleen Tom het verschil kunnen voelen. Echt spijkers op laag water zoeken van dr.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:12 schreef Ireth het volgende:
Ook al kan je voelen wat welk kaartje is, dan is de kans toch onmogelijk om de joker er uit te vissen in die 0.5 seconden dat je zit te grabbelen in zo'n 50 kaartjes?
Ze zei ook dat Tom hem vast bovenop had gelegd, dat kan dan ook niet, want Ty ging eerst en daarna Alice en die stonden echt de boel te grabbelen.
En ash kreeg ook de kans om als eerste te pakken, dat wou ze ook niet. Waarom die kans bieden als je de joker bovenop heb liggen?![]()
Volgens mij kon er hier niet mee vals gespeeld worden...
voor haar kindjesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze er zo op gebrand is om coins mee naar huis te nemen
Ze wil ze aan haar kinderen geven als souvenirquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een reactie om aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glen legt het nu al voor een tweede keer uitquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
7 coins heeft ze gegeven
1 terug omdat ze geen vlees wilde
ze heeft er nog 2 over daar kan ze morgen nog wat van eten..
Donderdag moeten ze weer opnieuw samen bijleggen voor eten.
moeilijk doen om moeilijk te doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glen legt het nu al voor een tweede keer uit
Ik snap oprecht niet waarom ze zich zo druk maakt
NIemand doet er moeilijk over alleen zij
BB doe nog een liedje zingen voor Ashquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
7 coins heeft ze gegeven
1 terug omdat ze geen vlees wilde
ze heeft er nog 2 over daar kan ze morgen nog wat van eten..
Donderdag moeten ze weer opnieuw samen bijleggen voor eten.
Dat zijn er maar 2 ze had er een stuk of 10 zei ze vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |