Op de markt in Schagenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op de markt in Schagen
"Hoezo ken ik niet met coins betalen.. Het zijn Big Brother coins! Ik wil gewoon kip"
Heeft ze dat wel eens laten doen danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:39 schreef danilel het volgende:
Ashely gaat zich niks mee laten vertellen hier, BB ook
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Als ik deze week nog echt malle kansen krijg, ga ik me echt mal gedragen ook.
Karin : Wat ga je doen??? Wat gaat ze doen??
Ashley : Dat ik me niks meer laat vertellen hiero, in dit malle hok. Niemand niet. Echt waar, ik ben helemaal klaar met sommigen hier.
Goedkoop literbochtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie heeft zin in een fles wijn, een jumbo fles
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie wil als hij eruit is ALLES zien wat er over hem geschreven is, foto's filmpjes alles..
Lijkt hem leuk
Ze trekt het gewoon niet dit spel. Het was allemaal show. De rest speelde meer op gevoel en heeft vrienden gemaakt. Zij staat nu gewoon alleen voor.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:49 schreef Paul het volgende:
Ashley draait gewoon beetje door van paar maanden in dat huis zitten, kan ik me wel voorstellen
Die heeft ze van Glenn gekregen. Die heeft zelf koffie gekochtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Ash wil niets kopen zodat men goed kan eten, geen coin er bij doen. Maar wel koffie drinken
nee ze heeft zelf 2 koffie gekocht zei ze net zelfquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die heeft ze van Glenn gekregen. Die heeft zelf koffie gekocht
En dat omdat ze er niet tegen kan dat ze haar macht verliest....quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit een wereldhit is in Vlaanderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |