Op de markt in Schagenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op de markt in Schagen
"Hoezo ken ik niet met coins betalen.. Het zijn Big Brother coins! Ik wil gewoon kip"
Heeft ze dat wel eens laten doen danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:39 schreef danilel het volgende:
Ashely gaat zich niks mee laten vertellen hier, BB ook
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Als ik deze week nog echt malle kansen krijg, ga ik me echt mal gedragen ook.
Karin : Wat ga je doen??? Wat gaat ze doen??
Ashley : Dat ik me niks meer laat vertellen hiero, in dit malle hok. Niemand niet. Echt waar, ik ben helemaal klaar met sommigen hier.
Goedkoop literbochtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie heeft zin in een fles wijn, een jumbo fles
zo min mogelijk coins uitgevenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie wil als hij eruit is ALLES zien wat er over hem geschreven is, foto's filmpjes alles..
Lijkt hem leuk
Als je van zelfpijniging houdt wel jaquote:
Ze trekt het gewoon niet dit spel. Het was allemaal show. De rest speelde meer op gevoel en heeft vrienden gemaakt. Zij staat nu gewoon alleen voor.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:49 schreef Paul het volgende:
Ashley draait gewoon beetje door van paar maanden in dat huis zitten, kan ik me wel voorstellen
Die heeft ze van Glenn gekregen. Die heeft zelf koffie gekochtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Ash wil niets kopen zodat men goed kan eten, geen coin er bij doen. Maar wel koffie drinken
nee ze heeft zelf 2 koffie gekocht zei ze net zelfquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die heeft ze van Glenn gekregen. Die heeft zelf koffie gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |