Als ze geen koffie had genomen had ze ze ook gehad.....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn : Je moet genieten van je tijd hier, Ash. Lekker ontbijtje.
Ashley : Schattie, ik geniet echt van alles wat hier is. Maar het eten maakt het voor mij niet fantastischer.
Ashley : Als ik die muntjes mee naar huis neem, en ik 2 ontieglijk blije gezichtjes heb, dan is mij dat zoveel meer waard dan die 2 eitjes die ik over 2 weken ook wel kan eten.
En erover na aan het denken hoe geweldig ze hier bezig is geweestquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:14 schreef chufi het volgende:
Ash is nu al aan het terugblikken op iets dat nog niet afgelopen is
Echt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo is dat en er zaterdag sowieso uitgegaan vanwege lekker thuis Pasen vieren.
Bb is er niet gevoelig voorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Het badjas protest van Ashley duurt voort.
Waarom bakt hij ze niet even lekker .....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
Lekker droge kip straks.
Kip moet je in koud water doen en dan langzaam warm laten worden en het mag zeker niet in kokend water.
[ afbeelding ]
Denk dat hij er pulled chicken van maaktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom bakt hij ze niet even lekker .....
okquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Denk dat hij er pulled chicken van maakt
Geen idee! Dat lijkt mij ook veel lekkerder. Hij snijdt nou die droge, witte kip in flardenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaan pulled chicken maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, zo als de waard is vertrouwt hij zijn gasten....zegt Jimmy.....zal hij nu ook zo zijn als Ashleyquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Ashley maakte de opmerking vanmorgen over de andere bewoners.
Jimmy maakt hem nu net over Ashley![]()
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |