Het is dan trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoop ook nooit dat ik er zo 1 krijg !
Pas intervisie gehad regio Rotterdam werkbegeleiders en met veel had ik toch medelijden!
Je stalen ros.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik spring ff op mijn paard met 2 wielen 🚲
Was gezellig 👋👋👋
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de wachtkamer van de slachtbank
Sterkte Ireth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:56 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De laatste keer dat ik op een paard zat is heel lang geledenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Over paarden gesproken.Een goede vriend van me liep stage bij ons op de manege.Hij had verder niks met paarden maar we hebben hem toch zover gekregen dat hij een uurtje les van me heeft gehad.
Gave foto,voortaan wel even een cap op.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op een paard zat is heel lang geleden![]()
[ afbeelding ]
Waar is dat eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gave foto,voortaan wel even een cap op.
Ben je serieus?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:05 schreef Ireth het volgende:
Voor mij nog langer geleden![]()
[ afbeelding ]
Oh echt? Maar zo'n cap zal toch niet veel bescherming geven?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Hetzelfde voor dat je op een motor een helm draagt.
En dit was ook nog eens in de tijd dat we geen watjes warenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Hetzelfde voor dat je op een motor een helm draagt.
Het kan echt een boel schelen,in de loop der jaren zijn de caps ook steeds beter geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Maar zo'n cap zal toch niet veel bescherming geven?
Ik heb ook wel rare stuiters gemaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dit was ook nog eens in de tijd dat we geen watjes waren![]()
En we zijn er nog steedsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook wel rare stuiters gemaakt.
Hier heb je me wel mee.quote:
Een wonder dat ik nog leefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Doet die dame nu mee aan Big Brother ?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kan echt een boel schelen,in de loop der jaren zijn de caps ook steeds beter geworden.
We hebben 1 keer gehad dat een dame (zonder cap) viel en hersenletsel opliep.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonder dat ik nog leefIk was deze al aan het zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Doet die dame nu mee aan Big Brother ?
Het klopt wel. Burnouts hadden we vroeger ook nog nooit van gehoord. Je was een beetje moe en na een weekje vakantie was dat weer over en ging je weer aan het werk. Tegenwoordig hebben ze overal last van en ieder woord wordt verkeerd uitgelegd als discriminerend en seksistisch. Zwarte Piet, moorkop, negerzoen, Jodenkoek, alles is fout. Bloemetjesjurkmentaliteit. Zelfs Fok! is Fok! niet meerquote:
Nee maak ik geen grapjes over.Sorry.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Doet die dame nu mee aan Big Brother ?
Heb je ook gelezen dat ze niet meer willen werken? Dat gaat nog wel een dingetje worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het klopt wel. Burnouts hadden we vroeger ook nog nooit van gehoord. Je was een beetje moe en na een weekje vakantie was dat weer over en ging je weer aan het werk. Tegenwoordig hebben ze overal last van en ieder woord wordt verkeerd uitgelegd als discriminerend en seksistisch. Zwarte Piet, moorkop, negerzoen, Jodenkoek, alles is fout. Bloemetjesjurkmentaliteit. Zelfs Fok! is Fok! niet meer
Verbaast me niets. Jong geleerd is oud gedaan. Dit is allemaal curlingjeugd. Hun paadje wordt glad gebaand door de ouders, de school en de maatschappij. Ze hoeven zelfs niets meer te doen en alles draait om hun willetje. Dat verwachten ze ook voor hun toekomst. De uitzondering daargelaten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat ze niet meer willen werken? Dat gaat nog wel een dingetje worden.
Kassadames bij de AH van 22 hebben tegenwoordig al een burnout.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het klopt wel. Burnouts hadden we vroeger ook nog nooit van gehoord. Je was een beetje moe en na een weekje vakantie was dat weer over en ging je weer aan het werk. Tegenwoordig hebben ze overal last van en ieder woord wordt verkeerd uitgelegd als discriminerend en seksistisch. Zwarte Piet, moorkop, negerzoen, Jodenkoek, alles is fout. Bloemetjesjurkmentaliteit. Zelfs Fok! is Fok! niet meer
Ja echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kassadames bij de AH van 22 hebben tegenwoordig al een burnout.
Zeker de uitzondering.En die gaan het maken.Laatst een verhaal over een gozer die MBO ging doen want dan leer ik een vak.ipv studie media en communicatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Jong geleerd is oud gedaan. Dit is allemaal curlingjeugd. Hun paadje wordt glad gebaand door de ouders, de school en de maatschappij. Ze hoeven zelfs niets meer te doen en alles draait om hun willetje. Dat verwachten ze ook voor hun toekomst. De uitzondering daargelaten natuurlijk.
Nog erger,blikjes verzamelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
En de mensen die nu AOW krijgen zie ik de kranten rondbrengen. Het is gewoon triest.
Daar moeten we het wel van hebben in de toekomst. Maar ja, aan de andere kant moeten we nog zien wat voor toekomst dat gaat worden met alle ellende in de wereld. Voor hetzelfde geld valt er een nucleaire bom op ons kop, hoeven we ons nergens meer zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker de uitzondering.En die gaan het maken.Laatst een verhaal over een gozer die MBO ging doen want dan leer ik een vak.ipv studie media en communicatie.
Dat zal imo wel wat meevallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moeten we het wel van hebben in de toekomst. Maar ja, aan de andere kant moeten we nog zien wat voor toekomst dat gaat worden met alle ellende in de wereld. Voor hetzelfde geld valt er een nucleaire bom op ons kop, hoeven we ons nergens meer zorgen over te maken.
En dan worden ze nog uitgelachen ook.quote:
Wij hebben nogal veel blikjes als ik iemand zie checken en ik ga inleveren geef ik gewoon een tas.Hij blij,ik blij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan worden ze nog uitgelachen ook.
Dit is een mooi stukje:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)elfvoldaan-nederland
Bij sommige mensen maken die paar euro het verschil tussen een warme maaltijd en een boterhamquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben nogal veel blikjes als ik iemand zie checken en ik ga inleveren geef ik gewoon een tas.Hij blij,ik blij.
Zo triest is het gesteld in Nederland te ergquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij sommige mensen maken die paar euro het verschil tussen een warme maaltijd en een boterham
Een tas vol is ongeveer 4 euro.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij sommige mensen maken die paar euro het verschil tussen een warme maaltijd en een boterham
De rijken zijn de afgelopen 12 jaar veel rijker geworden en de armen veel armer. Voedselbanken zijn opgericht en die hebben nu zelfs wachtlijsten. En dat voor een rijk land als Nederland.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo triest is het gesteld in Nederland te erg
Welk niveau Ruud?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Grappig, wat paardenvolk hier. Lang geleden heb ik er ook jaren opgezeten, dressuur en springen bij een landelijke rijvereniging, op een paard van een ander![]()
[ afbeelding ]
Ja ik lees het her en der, te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De rijken zijn de afgelopen 12 jaar veel rijker geworden en de armen veel armer. Voedselbanken zijn opgericht en die hebben nu zelfs wachtlijsten. En dat voor een rijk land als Nederland.
Ik vind het gewoon triest dat dat nodig is. Geef iedereen gewoon een eerlijk inkomen. Dat verhaal van die vrouw die haar uitkering moest terugbetalen omdat ze een tas met boodschappen van haar moeder kreeg is heel typerend voor het beleid dat er is gevoerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tas vol is ongeveer 4 euro.
Er zijn hier in de stad trouwens best veel goede Initiatieven wat betreft maaltijden en voedsel delen.
Ja die weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest dat dat nodig is. Geef iedereen gewoon een eerlijk inkomen. Dat verhaal van die vrouw die haar uitkering moest terugbetalen omdat ze een tas met boodschappen van haar moeder kreeg is heel typerend voor het beleid dat er is gevoerd.
L dressuur en B springen, en toen kreeg ie hoefkatrolquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welk niveau Ruud?
Ik was M dressuur en springen.Toen ben ik gekapt.
Ach hoefkatrolquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
L dressuur en B springen, en toen kreeg ie hoefkatrolMaar ik heb daarna nog veel vrij gereden en zelfs nog even bij een handelsstal gewerkt, maar zoals gezegd, lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:48 schreef Jockari het volgende:
Mijn paardenervaring is van een heel andere ordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Goedemiddag,quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De rijken zijn de afgelopen 12 jaar veel rijker geworden en de armen veel armer. Voedselbanken zijn opgericht en die hebben nu zelfs wachtlijsten. En dat voor een rijk land als Nederland.
Ook zoietsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
En........ We hebben een minister van armoede.
Nee joh, het is hier altijd zo gezellig omdat er gewoon gezellig gekletst wordtquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Iceage het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook wel een goed idee om de cos s'nachts op slot te doen.
Afgelopen nacht was wel heel erg.![]()
Mocht er dan iets in het huis gebeuren wat eigenlijk wel in de cos thuis hoort gaan users denk ik wel hier posten in de sc, dan kan het altijd alsnog verplaatst worden naar de cos s'morgens (maar dat is wel best veel werk dan).
Fijne middag, (ik moet zo weg de deur uit.)
Of een COOSN topic. (Chatten Oftopic Over Streams Nacht)quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh, het is hier altijd zo gezellig omdat er gewoon gezellig gekletst wordt
Dat zou niet bevorderlijk voor de sfeer zijn. Laten ze het dan maar in een notitieblokje schrijven en als de COS weer opengaat allemaal neerplempenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Of een COOSN topic. (Chatten Oftopic Over Streams Nacht)![]()
Dat is alleen verplaatsen van het probleemquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef Iceage het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook wel een goed idee om de cos s'nachts op slot te doen.
Afgelopen nacht was wel heel erg.![]()
Mocht er dan iets in het huis gebeuren wat eigenlijk wel in de cos thuis hoort gaan users denk ik wel hier posten in de sc, dan kan het altijd alsnog verplaatst worden naar de cos s'morgens (maar dat is wel best veel werk dan).
Fijne middag, (ik moet zo weg de deur uit.)
Hey Ebi, heb weinig tijd om hier gezellig mee te kletsen vandaagquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:08 schreef Ebinas het volgende:
Zo goedemiddag, kom maar weer hierheen.
Gezelliger
Ja balen wel, ik ben nog niet zo lang terug. Maar ik zag het al.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ebi, heb weinig tijd om hier gezellig mee te kletsen vandaag
ALs ik ook dat winnaarsloon krijg wil ik dat best een keertje doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja balen wel, ik ben nog niet zo lang terug. Maar ik zag het al.
Duik ook maar weer hierheen.
Als is het hier verders stilletjes.
Ik weet dat jij op met de bolide moet racen.
Nog even en je bent een Max Verstappen
NOu voor de helft blijf je ook wel racen denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik ook dat winnaarsloon krijg wil ik dat best een keertje doen
Ja zeker ben ik met de helft ook wel tevredenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
NOu voor de helft blijf je ook wel racen denk ik.
Wat een geld gaat daar in om zeg.
Maar die pot van bb is ook wel lekker, al zal daar op de valreep nog wel wat uitgaan.
Ik wacht nog steeds op die knop
Maar je zou daar maar maanden moeten zitten en al die bagger moeten slikken en dan met niets naar huis gestuurd worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
NOu voor de helft blijf je ook wel racen denk ik.
Wat een geld gaat daar in om zeg.
Maar die pot van bb is ook wel lekker, al zal daar op de valreep nog wel wat uitgaan.
Ik wacht nog steeds op die knop
Voor de ervaringquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je zou daar maar maanden moeten zitten en al die bagger moeten slikken en dan met niets naar huis gestuurd worden.
Oh nee echt niet, sws niet daar zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je zou daar maar maanden moeten zitten en al die bagger moeten slikken en dan met niets naar huis gestuurd worden.
Ik ook niet hoor. Ik denk ook dat ik gelijk kon emigreren danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh nee echt niet, sws niet daar zitten.
En wordt je nog maanden achtervolgd door bepaalde uitspraken, meestal en youtube filmpjes op Xquote:
En op straat aangesproken door halve zolen die zo intens erin zaten dat ze denken dat ze ook meespeelden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wordt je nog maanden achtervolgd door bepaalde uitspraken, meestal en youtube filmpjes op X
Heb genoeg overuren hier gedraaid deze maanden, ik had geen tijd om lekker te hangenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik denk ook dat ik gelijk kon emigreren dan
Ik benijd jou ook niet hoor. Mijn joppie zou het niet zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb genoeg overuren hier gedraaid deze maanden, ik had geen tijd om lekker te hangen
Handtekeningen en selfiesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
En op straat aangesproken door halve zolen die zo intens erin zaten dat ze denken dat ze ook meespeelden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat ook wel, jij gaat die hele keet door daar.
Ik denk dat ik over de schutting kruip in de nacht en vlucht van het gezeik .
Ik denk meer pepperspray en honkbalknuppelsquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk meer pepperspray en honkbalknuppels
Ik heb kiepstuukjes in de marinade staan. Lekker sate makenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen, kijken of ik zo wat kan eten. Ben rechts nog verdoofd. Donderdag links aan de beurt
Ja, wat dat betreft is het wel lekker als deze afgelopen is. Weer wat meer rustquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb genoeg overuren hier gedraaid deze maanden, ik had geen tijd om lekker te hangen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik zie het al voor me. Rugzakje op en tegen de schutting opspringen om op het dak te komen
Je hebt de jackpot in een weekquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen, kijken of ik zo wat kan eten. Ben rechts nog verdoofd. Donderdag links aan de beurt
Spapaars heeft de link gepostquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
SNotverdorie hebben ze weer gezonden, heb er nog net een live mee gekregen
Ja heb hem net geluisterd, ik heb dus niets gemistquote:
Een Belgische kraker! Noem dat maar niksquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb hem net geluisterd, ik heb dus niets gemist
Ik vind het ook nix met die trein.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een Belgische kraker! Noem dat maar niks
Tis gelukt, had express "prakvoer" genomen, voldoende jus er bij dus weinig te kauwen. Zo proberen koffie te drinken. Rietje ligt voor de zekerheid al klaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt de jackpot in een week![]()
Beter later nog een keer wat opwarmen, dan een hap in je wang
ah da's dan wel weer lekker, ook wat smaak door die mond.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis gelukt, had express "prakvoer" genomen, voldoende jus er bij dus weinig te kauwen. Zo proberen koffie te drinken. Rietje ligt voor de zekerheid al klaar
Het verdient geen schoonheidsprijs maar tis me geluktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ah da's dan wel weer lekker, ook wat smaak door die mond.
Nu de koffie nog, maar dat zou gemakkelijker moeten zijn.
Zal je zien gaat dat mis, lekker langs je kin af zo op je kleding
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
Begin trouwens wel wat gevoel terug te krijgen. Wang en lippen voelen ook weer normaal, dacht vanmiddag ff dat ik Ashley was, zo opgezet voelde het aan
Ach, wij hadden Guus Meeuwis, hun hebben de trein tjoeketjoekquote:
Ben ooit op (ex-)huwelijksreis naar Malta voor 2 weken geweest. Prachtig eiland, lieve bewoners, dacht amper 14 op 28 kilometer groot dacht ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:20 schreef Willewa het volgende:
Malta is zelfs nog 5x kleiner dan de provincie Utrecht. Mooi dichtbevolkt eilandje wel ja.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
Of zoals Filip Geubels zegt, is shoarma uitgevonden door een schaap te lang te scheren...
[ afbeelding ]
En ga je je tandarts op vakantie sturen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ! Ireth-Ashquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
Begin trouwens wel wat gevoel terug te krijgen. Wang en lippen voelen ook weer normaal, dacht vanmiddag ff dat ik Ashley was, zo opgezet voelde het aan
Nou ze kan wel een paar dagen extra nu.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ga je je tandarts op vakantie sturen ?
Ook bij de tandarts geweest, mag weer over een halfjaartje terugkomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hele diepe pockets en 1x pj gaat ze tot aan mijn wortels schoonmaken... vandaag dus rechts... maar hell no dat dat gebeurt zonder verdovingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook bij de tandarts geweest, mag weer over een halfjaartje terugkomen.
Dus niets geen prikken en gehak in de mond.
Vriendschappelijk, dus met veel wissels en het gaat nergens over.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
julie spelen tegen duitsland
en we vs türkei
Ja staat een filmpje in svquote:
Wij tegen Eng-land blijkbaar. Maar voetbal interesseert mij geen moer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
en we vs türkei
Jockari woont in Belgiëquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:58 schreef mario390 het volgende:
we teg türkei en het staat 1:1
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
Item bij 112vandaag waarbij een 50 jarige man mishandeld wordt...
Mijn DNA: "agossie, wat sneu voor zo'n oudje..."
![]()
![]()
![]()
Lol.quote:
Hoi Dotquote:
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣
Oke dan 😉quote:
ach nog 2 weken, laat het los ....................quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣
Werd vanmorgen hier voor de gein gezegd. Gooii de cos maar dicht in de nacht. 🤣🤣 vandaar mijn opmerking.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach nog 2 weken, laat het los ....................
oh ik heb een keer niet teruggelezen, maar dan heb je niks meer te doen 's morgensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd vanmorgen hier voor de gein gezegd. Gooii de cos maar dicht in de nacht. 🤣🤣 vandaar mijn opmerking.
Mod meer forums dan alleen BB. Maar hier wel het meeste te doen. Heb straks eeer heel veel tijd over 🫢quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh ik heb een keer niet teruggelezen, maar dan heb je niks meer te doen 's morgens
ik ga je nu al missenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mod meer forums dan alleen BB. Maar hier wel het meeste te doen. Heb straks eeer heel veel tijd over 🫢
Ja als kiespijn zekersquote:
Morguh Frummquote:
Ik val met m'n neus in de boter... thnx ik val al aan hoor...quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Doorlopen verse koffie en thee en voor nu een ontbijtje
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat je de boter op je brood doet, niet aan je neusquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik val met m'n neus in de boter... thnx ik val al aan hoor...
Nee heel slecht zelfs helaasquote:
Ooh jeeee dat is ruk.. vervelend is dat toch... hopelijk kan je tussendoor even jeeee oogjes sluiten..quote:
Op je rug..quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je de boter op je brood doet, niet aan je neus![]()
Heel soms smeer ik het wel op mijn rug. Dan laat ik er alle ellende er vanaf glijden
Vannacht een nieuwe kansquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jeeee dat is ruk.. vervelend is dat toch... hopelijk kan je tussendoor even jeeee oogjes sluiten..
Dagen vliegen voorbij jullie houden mij wel bezigquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat duurt nog lang...pfieuw...
Nou als je af en toe de cos ziet, lijkt wel een slagveld...quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dagen vliegen voorbij jullie houden mij wel bezig
Love is a battlefieldquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou als je af en toe de cos ziet, lijkt wel een slagveld...
Ook soms...quote:
Ja was leuk, maar ze leek mij erg zenuwachtig en niet goed wat ze moest zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Agh die Randy gisteren... wel lief hoor.... lief vrouwtje..... zo op het 1ste oog..
Morguhquote:
Morguhquote:
Ja kan ik me wel voorstellen sta je daar tussen mensen in een freeze toestand en je kerel die je bijna 3 maanden niet gezien hebt... scheelt denk ook dat ze alleen was..quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was leuk, maar ze leek mij erg zenuwachtig en niet goed wat ze moest zeggen
Zou erger kunnen zijn als ik mijn vinger laat tikken wat ik denk daar bij cosquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dagen vliegen voorbij jullie houden mij wel bezig
Hey Li0n pas maar op dat je niet betrapt wordtquote:Op woensdag 27 maart 2024 07:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik pak lekker een kopje thee! Vandaag een kantoordag, dus ik lees alleen maar mee af en toe
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 27 maart 2024 07:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou erger kunnen zijn als ik mijn vinger laat tikken wat ik denk daar bij cos
Goedemorgen allenquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was leuk, maar ze leek mij erg zenuwachtig en niet goed wat ze moest zeggen
quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
Ja leuk die microfoon, doe er iets mee zou ik zeggen..
Ik wilde al zeggen dat ik er geen heb 😂quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
Ja leuk die microfoon, doe er iets mee zou ik zeggen..
Deze hoorde in de cos... foutje..![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat deden ze
Ze brachten het in beeld![]()
![]()
En goedemorgen
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen dat ik er geen heb 😂
Goedemorgen Frummelquote:
Ja mooi om te zien hequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:00 schreef Ebinas het volgende:
Wat groeit dat zeg, ze passen er niet eens helemaal meer onder.
Dat witte dons in het midden onder is een kuukje![]()
[ afbeelding ]
Die had ik nog niet ontdekt, ga ik is opzoekenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja mooi om te zien he![]()
haha ja ze piepen er steeds vaker tussenuit.
ik zag het filmpje van de papa die een muis kwam brengen toen de mams er niet was.
Er is een facebookgroep ook van beleef de lente, vind het daar handiger om de filmpjes te zien.
ik heb je in DM de link gestuurd van de fb groepquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die had ik nog niet ontdekt, ga ik is opzoeken
Hellooo...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
had al het vermoeden dat je verkeerd zat te posten![]()
Dat vraag ik mij nu ook af…..ik kan zo mooi zingen ! Net zo mooi als een kraai die last heeft van zijn keelquote:
Je maakt me nieuwsgierig..quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij nu ook af…..ik kan zo mooi zingen ! Net zo mooi als een kraai die last heeft van zijn keel
Ja is ook lullig tegen mensen praten die niets terug zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 07:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen allen![]()
Ja erg zenuwachtig, maar best heel erg dapper om dit in je 1'tje te doen. Danny had er 3, dan voel je je als 1 van die 3 in die setting toch wat zekerder lijkt mij.
Top gevonden, dank voor de tipquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb je in DM de link gestuurd van de fb groep
Echt wel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook lullig tegen mensen praten die niets terug zeggen
Oh dat is minder. Sterktequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga mij maar is klaarmaken voor het ziekenhuis huis…..geen zin maar moet wel.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:00 schreef Ebinas het volgende:
Wat groeit dat zeg, ze passen er niet eens helemaal meer onder.
Dat witte dons in het midden onder is een kuukje![]()
[ afbeelding ]
Dan zeker sterkte, dit is niet nietsquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dank maar ik weet nog niks
Eerst ff mammografie en mss biopt.
Ik ben nu vroegquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan zeker sterkte, dit is niet niets
Vreselijk groepje geworden om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
En Glenn die ik eigenlijk heel leuk vond... krijgt toch te bruine armen... hij zit er tot aan z'n oksel in... zo jammer ...
Dat begrijp dan helemaalquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben nu vroeg
10 jaar geleden begon ik dezelfde klachten maar bleef er toen mee door lopen dus nu maar gelijk een afspraak gemaakt.
Sterkte...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga mij maar is klaarmaken voor het ziekenhuis huis…..geen zin maar moet wel.
Verstandig...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben nu vroeg
10 jaar geleden begon ik dezelfde klachten maar bleef er toen mee door lopen dus nu maar gelijk een afspraak gemaakt.
Jij bent snelquote:
Ja vastquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net begonnen, dus er zullen er meer volgen (ga ik van uit)
Ik ben d'r ook zo klaar mee.. ja prima mee eens...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vreselijk groepje geworden om naar te kijken.
Zelfs de drama van hun ben ik zat.
Van mij mag Tom of Alice winnen.
En anders maar Ty of Randy.
Open drammen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga m'n katten maar eens eten geven... d'r is er weer 1 m'n rug aant open drammen...
Sterktequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat is zonde van de tijd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Omgekeerd en bij nader inzien toch maar een thuiswerk dag
https://www.destentor.nl/(...)vertraging~ac44b566/
quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vreselijk groepje geworden om naar te kijken.
Zelfs de drama van hun ben ik zat.
Van mij mag Tom of Alice winnen.
En anders maar Ty of Randy.
Ik lees dit ieder jaar ook in de COS en toch kijkt iedereen weer uit naar een volgend seizoenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook zo klaar mee.. ja prima mee eens...
Ik kijk ook nog maar weinig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dit ieder jaar ook in de COS en toch kijkt iedereen weer uit naar een volgend seizoen
Ik verwacht nooit iets dan kan het ook niet tegenvallen![]()
En als het mij zou tegenvallen dan ben ik weg en kijk ik niet meer.
Ja jammer is dat dat je niet het hele jaar samen kan kletsen, Er zijn genoeg SC waar men kan gaan kletsen samen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog maar weinig.
Maar dit keer blijf ik toch nog wel kijken.
De vorige twee seizoenen haakte ik idd af.
Het is ook de combi van "hier" en de rls dat ik terugkom.
Al die "bekenden" iedere keer weer te zien terugkomen in COS-honk vind ik leuk
Veel sterkte!quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Haha ja dramt met z'n poten op m'n rug... soms met een beetje nagel maar meestal zonder nagel... wel aandoenlijk om te zien..quote:
A zo dacht al wat bedoelt ze nu tochquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dramt met z'n poten op m'n rug... soms met een beetje nagel maar meestal zonder nagel... wel aandoenlijk om te zien..
Ik heb het in het jaar van Salar helemaal niet gehad, was voor mij een top seizoen.. komt gewoon omdat ik me vreselijk erger aan bepaalde personen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dit ieder jaar ook in de COS en toch kijkt iedereen weer uit naar een volgend seizoen
Ik verwacht nooit iets dan kan het ook niet tegenvallen![]()
En als het mij zou tegenvallen dan ben ik weg en kijk ik niet meer.
Ja snap ik ook wel... staat er beetje knullig..quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo dacht al wat bedoelt ze nu toch
Echt ergeren doe ik ook niet echt gelukkig. Mogen er van mij wel een paar uit, maar dat is alleen om te zien wat het met de groep doet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het in het jaar van Salar helemaal niet gehad, was voor mij een top seizoen.. komt gewoon omdat ik me vreselijk erger aan bepaalde personen.
Nou beter.... want ik zit me echt te verbijten soms...quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ergeren doe ik ook niet echt gelukkig. Mogen er van mij wel een paar uit, maar dat is alleen om te zien wat het met de groep doet.
Ja ik heb dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou beter.... want ik zit me echt te verbijten soms....
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...bv nu als Ashley eventueel moet gaan..
Morguh Luna. Natuurlijk mag je meekletsen hier.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:21 schreef Luna68 het volgende:
Goedemorgen 😀
Mag ik gezellig meekletsen? Wat zijn jullie vroeg…
Koffie al op?
Ah… ik ben geen ochtendmensquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Luna. Natuurlijk mag je meekletsen hier.
Wij zijn altijd vroeg
Klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer is dat dat je niet het hele jaar samen kan kletsen, Er zijn genoeg SC waar men kan gaan kletsen samen.
Ja thats the question... ik kan er niks aan doen... is na 5 min weer over hoor...quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gelukkig niet.
Kan er toch niets aan veranderen dus waarom zou ik mij gaan zitten verbijten?
Ja koffie trekt altijdquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah… ik ben geen ochtendmensmaar rook de koffie en zag het ontbijt en dat was een te grote verleiding
Was er ooit niet in RLS ook een SC?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik tik nooit heel lang in andere sc's. Geen idee waarom niet.
Zit wel her en der altijd in andere topics
Gelukkig maar anders krijg je zo raar gezichtquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja thats the question... ik kan er niks aan doen... is na 5 min weer over hoor...
Ja het is hier vaker lekker over van alles kletsen, en hoeft niet over BB te gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Luna68 het volgende:
Ja heb hier al wat meegelezen en het is hier vaak gezelliger dan in de cos.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Luna68 het volgende:
Vandaag lekker thuiswerken dus kan meelezen en kijken 👀
Geen idee. Maar is het niet een idee?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er ooit niet in RLS ook een SC?
Zal er eens over denken, ben daar ook modquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is het niet een idee?
Minder fanatiek en meer over ditjes en datjes en soms wat meer persoonlijke dingen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Luna68 het volgende:
Ik kijk zelf meer van dat soort programma's, en ik denk dat er wel meer BB-kijkers zijn die dergelijke programma's volgen. Wie weetquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er eens over denken, ben daar ook mod
Maar er zijn tegenwoordig zoveel RLSsen daar.
Kijk zelf eigenlijk alleen de bondgenoten, daar is ook een topic vanquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kijk zelf meer van dat soort programma's, en ik denk dat er wel meer BB-kijkers zijn die dergelijke programma's volgen. Wie weet
Ik kijk bondgenoten ook iedere avondquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kijk zelf meer van dat soort programma's, en ik denk dat er wel meer BB-kijkers zijn die dergelijke programma's volgen. Wie weet
Is toch weer anders dan een SC daar gaat het alleen over bondgenoten in een SC kan het overal over gaanquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijk zelf eigenlijk alleen de bondgenoten, daar is ook een topic van
Maar geen SC (toch?)quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijk zelf eigenlijk alleen de bondgenoten, daar is ook een topic van
Ja veel gezelliger!quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Minder fanatiek en meer over ditjes en datjes en soms wat meer persoonlijke dingen.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch weer anders dan een SC daar gaat het alleen over bondgenoten in een SC kan het overal over gaan
Is ook weer zoquote:
Ik kijk bondgenoten meestal in het weekend achter elkaar dan word je niet zo overspoeld op 1 avondquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk bondgenoten ook iedere avond
Maar bedacht mijn gisteren dat het eentoning wordt
Eerst LLDL dan Bondgenoten dan BB en dan VI
Bondgenoten kijk ik eigenlijk weer heel weinig. Had eerder aan moeten haken denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en volgens mij is dit eik de eerste die echt begint te draaien (?)quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij EJVJL kwam de SC nooit echt van de grond geloof ik.
Nee klopt en vorige jaar bij BB ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij EJVJL kwam de SC nooit echt van de grond geloof ik.
Eens over bondgenoten, steeds terugkerende saaie spellen, gedoe over dat eten aanschaffen waarbij de een het nog beter weet dan de ander, en dat stelletjes gedoe wat geforceerd overkomt. Maar ben dan wel altijd nieuwsgierig naar hoe nieuwe deelnemers de groep veranderen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ook maar dan zit je toch 5 uur te kijken in het weekend,quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik kijk bondgenoten meestal in het weekend achter elkaar dan word je niet zo overspoeld op 1 avond
Ben vamorgen begonnen met MAFS Australie weer een nieuw seizoenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bondgenoten kijk ik eigenlijk weer heel weinig. Had eerder aan moeten haken denk ik.
Maar LLDL, MaFS, Verraders, Huis Vol, BB en vol liefde etc.
Ja dat weer wel, maar wat ik bij series ook heb is dat ik aan het einde van een aflevering eigenlijk door wil en wil weten hoe het verder gaat. Dan is meerdere afleveringen kunnen kijken wel fijn. Al kom je natuurlijk ook weer op het punt dat dat stopt 😂quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ook maar dan zit je toch 5 uur te kijken in het weekend,
Verraders ook leuk inderdaad! Moet er trouwens nog 1 kijken van dit seizoen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bondgenoten kijk ik eigenlijk weer heel weinig. Had eerder aan moeten haken denk ik.
Ja dat dus. Daar ben ik ook altijd benieuwd naar,quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens over bondgenoten, steeds terugkerende saaie spellen, gedoe over dat eten aanschaffen waarbij de een het nog beter weet dan de ander, en dat stelletjes gedoe wat geforceerd overkomt. Maar ben dan wel altijd nieuwsgierig naar hoe nieuwe deelnemers de groep veranderen.
En voor je het weet is er zo weer een maand voorbij waarbij je denkt, 'waar kijk ik toch naar?!'quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Daar ben ik ook altijd benieuwd naar,
Married at first sight geloof ik. Zelf nog nooit gezien verder.quote:
Over B&B Vol Liefde gesproken, zag dat oa. Caroline en Debbie uit het eerste seizoen meedoen met een nieuw programma dat binnenkort begint:quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
I kijk het altijd op videoland MAFS Nederland is ook op tv te zienquote:
Hij had weinig geld dus heeft geleerd van weinig middelen toch iets lekkers te makenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ] Goedemorgen
@:Dotteke , zou je hier eens onderschrift onder kunnen zetten. Ik snap niet zoveel van dat zinnetje![]()
post #201 uit de cos
Jimmy heeft geleerd met weinig te leren koken omdat hij doordag hij gekozen heeft voor wat hij nu doet weinig geld had.
Dat is dan ook het meest debiele programma dat ooit bedacht is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Married at first sight geloof ik. Zelf nog nooit gezien verder.
Dat is een beter zinnetje dan die van jou uit de cosquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had weinig geld dus heeft geleerd van weinig middelen toch iets lekkers te maken
de opnames zijn nuquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:23 schreef Luna68 het volgende:
Heb MaFS nog nooit gezien. Vond B&B vol liefde wel leuk om te kijken. Weet iemand wanneer dat weer begint?
Ik geloof in de eerste of tweede week van juli, maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:23 schreef Luna68 het volgende:
Heb MaFS nog nooit gezien. Vond B&B vol liefde wel leuk om te kijken. Weet iemand wanneer dat weer begint?
Ik moet sowieso zo wegquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoor, zal wel weer effies duren...
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders krijg je zo raar gezicht
Ik heb wel zin in een half jaar van je levenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga hier maar kletsen ... de onzin die ik weer in de CoS zie staan
Ik hoop zelf dat ze ooit nog weer een EJVJL gaan doen. Of gewoon live streams bij de bondgenoten.
Thanks, hou het in de gaten, maar is nog wel even wachten dusquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof in de eerste of tweede week van juli, maar pin me er niet op vast.
Ja, eens. Een jaar was wel heel lang. Ik ben ook afgehaakt de laatste 2 maand of zo.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een half jaar van je leven![]()
Vond een jaar te lang met te weinig exits. Wel gewoon weer 40 mensen.
Was me te druk toen met 40 mensen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een half jaar van je leven![]()
Vond een jaar te lang met te weinig exits. Wel gewoon weer 40 mensen.
Ik snap ook niet waarom het uit het niets ineens weer over Ash moet gaan, er was niets aan de handquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga hier maar kletsen ... de onzin die ik weer in de CoS zie staan
Ik hoop zelf dat ze ooit nog weer een EJVJL gaan doen. Of gewoon live streams bij de bondgenoten.
Ik was wel fan van De Gouden Kooi. Dat duurde ook langquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, eens. Een jaar was wel heel lang. Ik ben ook afgehaakt de laatste 2 maand of zo.
Wel zelf inschenken zie ik nu.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Tijdens de SL volop koffie en thee hier
[ afbeelding ]
kopje er onder houdenquote:
Heerlijk, zat om 05.00 al te kijken...quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben vamorgen begonnen met MAFS Australie weer een nieuw seizoen
Komt eraan (wel zelf inschenken)quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En ook geen lekkere koffie zo te zien![]()
Zou latte willen![]()
Haha ja dan komt het lekker uit...quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik moet sowieso zo weg![]()
![]()
Mag van mij wel een 2 uur durende sl zijn![]()
Married at the firsth sightquote:
Die vind ik altijd leuk !quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben vamorgen begonnen met MAFS Australie weer een nieuw seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |