Het is dan trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoop ook nooit dat ik er zo 1 krijg !
Pas intervisie gehad regio Rotterdam werkbegeleiders en met veel had ik toch medelijden!
Je stalen ros.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik spring ff op mijn paard met 2 wielen 🚲
Was gezellig 👋👋👋
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de wachtkamer van de slachtbank
Sterkte Ireth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de wachtkamer van de slachtbank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:56 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De laatste keer dat ik op een paard zat is heel lang geledenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Over paarden gesproken.Een goede vriend van me liep stage bij ons op de manege.Hij had verder niks met paarden maar we hebben hem toch zover gekregen dat hij een uurtje les van me heeft gehad.
Gave foto,voortaan wel even een cap op.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op een paard zat is heel lang geleden![]()
[ afbeelding ]
Waar is dat eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gave foto,voortaan wel even een cap op.
Ben je serieus?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:05 schreef Ireth het volgende:
Voor mij nog langer geleden![]()
[ afbeelding ]
Oh echt? Maar zo'n cap zal toch niet veel bescherming geven?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Hetzelfde voor dat je op een motor een helm draagt.
En dit was ook nog eens in de tijd dat we geen watjes warenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Hetzelfde voor dat je op een motor een helm draagt.
Het kan echt een boel schelen,in de loop der jaren zijn de caps ook steeds beter geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Maar zo'n cap zal toch niet veel bescherming geven?
Ik heb ook wel rare stuiters gemaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dit was ook nog eens in de tijd dat we geen watjes waren![]()
En we zijn er nog steedsquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook wel rare stuiters gemaakt.
Hier heb je me wel mee.quote:
Een wonder dat ik nog leefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Doet die dame nu mee aan Big Brother ?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kan echt een boel schelen,in de loop der jaren zijn de caps ook steeds beter geworden.
We hebben 1 keer gehad dat een dame (zonder cap) viel en hersenletsel opliep.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een wonder dat ik nog leefIk was deze al aan het zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Doet die dame nu mee aan Big Brother ?
Het klopt wel. Burnouts hadden we vroeger ook nog nooit van gehoord. Je was een beetje moe en na een weekje vakantie was dat weer over en ging je weer aan het werk. Tegenwoordig hebben ze overal last van en ieder woord wordt verkeerd uitgelegd als discriminerend en seksistisch. Zwarte Piet, moorkop, negerzoen, Jodenkoek, alles is fout. Bloemetjesjurkmentaliteit. Zelfs Fok! is Fok! niet meerquote:
Nee maak ik geen grapjes over.Sorry.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Doet die dame nu mee aan Big Brother ?
Heb je ook gelezen dat ze niet meer willen werken? Dat gaat nog wel een dingetje worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het klopt wel. Burnouts hadden we vroeger ook nog nooit van gehoord. Je was een beetje moe en na een weekje vakantie was dat weer over en ging je weer aan het werk. Tegenwoordig hebben ze overal last van en ieder woord wordt verkeerd uitgelegd als discriminerend en seksistisch. Zwarte Piet, moorkop, negerzoen, Jodenkoek, alles is fout. Bloemetjesjurkmentaliteit. Zelfs Fok! is Fok! niet meer
Verbaast me niets. Jong geleerd is oud gedaan. Dit is allemaal curlingjeugd. Hun paadje wordt glad gebaand door de ouders, de school en de maatschappij. Ze hoeven zelfs niets meer te doen en alles draait om hun willetje. Dat verwachten ze ook voor hun toekomst. De uitzondering daargelaten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat ze niet meer willen werken? Dat gaat nog wel een dingetje worden.
Kassadames bij de AH van 22 hebben tegenwoordig al een burnout.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het klopt wel. Burnouts hadden we vroeger ook nog nooit van gehoord. Je was een beetje moe en na een weekje vakantie was dat weer over en ging je weer aan het werk. Tegenwoordig hebben ze overal last van en ieder woord wordt verkeerd uitgelegd als discriminerend en seksistisch. Zwarte Piet, moorkop, negerzoen, Jodenkoek, alles is fout. Bloemetjesjurkmentaliteit. Zelfs Fok! is Fok! niet meer
Ja echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kassadames bij de AH van 22 hebben tegenwoordig al een burnout.
Zeker de uitzondering.En die gaan het maken.Laatst een verhaal over een gozer die MBO ging doen want dan leer ik een vak.ipv studie media en communicatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Jong geleerd is oud gedaan. Dit is allemaal curlingjeugd. Hun paadje wordt glad gebaand door de ouders, de school en de maatschappij. Ze hoeven zelfs niets meer te doen en alles draait om hun willetje. Dat verwachten ze ook voor hun toekomst. De uitzondering daargelaten natuurlijk.
Nog erger,blikjes verzamelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
En de mensen die nu AOW krijgen zie ik de kranten rondbrengen. Het is gewoon triest.
Daar moeten we het wel van hebben in de toekomst. Maar ja, aan de andere kant moeten we nog zien wat voor toekomst dat gaat worden met alle ellende in de wereld. Voor hetzelfde geld valt er een nucleaire bom op ons kop, hoeven we ons nergens meer zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker de uitzondering.En die gaan het maken.Laatst een verhaal over een gozer die MBO ging doen want dan leer ik een vak.ipv studie media en communicatie.
Dat zal imo wel wat meevallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moeten we het wel van hebben in de toekomst. Maar ja, aan de andere kant moeten we nog zien wat voor toekomst dat gaat worden met alle ellende in de wereld. Voor hetzelfde geld valt er een nucleaire bom op ons kop, hoeven we ons nergens meer zorgen over te maken.
En dan worden ze nog uitgelachen ook.quote:
Wij hebben nogal veel blikjes als ik iemand zie checken en ik ga inleveren geef ik gewoon een tas.Hij blij,ik blij.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan worden ze nog uitgelachen ook.
Dit is een mooi stukje:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)elfvoldaan-nederland
Bij sommige mensen maken die paar euro het verschil tussen een warme maaltijd en een boterhamquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben nogal veel blikjes als ik iemand zie checken en ik ga inleveren geef ik gewoon een tas.Hij blij,ik blij.
Zo triest is het gesteld in Nederland te ergquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij sommige mensen maken die paar euro het verschil tussen een warme maaltijd en een boterham
Een tas vol is ongeveer 4 euro.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij sommige mensen maken die paar euro het verschil tussen een warme maaltijd en een boterham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |