Ik vind het ook nix met die trein.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een Belgische kraker! Noem dat maar niks
Tis gelukt, had express "prakvoer" genomen, voldoende jus er bij dus weinig te kauwen. Zo proberen koffie te drinken. Rietje ligt voor de zekerheid al klaarquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt de jackpot in een week![]()
Beter later nog een keer wat opwarmen, dan een hap in je wang
ah da's dan wel weer lekker, ook wat smaak door die mond.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis gelukt, had express "prakvoer" genomen, voldoende jus er bij dus weinig te kauwen. Zo proberen koffie te drinken. Rietje ligt voor de zekerheid al klaar
Het verdient geen schoonheidsprijs maar tis me geluktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ah da's dan wel weer lekker, ook wat smaak door die mond.
Nu de koffie nog, maar dat zou gemakkelijker moeten zijn.
Zal je zien gaat dat mis, lekker langs je kin af zo op je kleding
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
Begin trouwens wel wat gevoel terug te krijgen. Wang en lippen voelen ook weer normaal, dacht vanmiddag ff dat ik Ashley was, zo opgezet voelde het aan
Ach, wij hadden Guus Meeuwis, hun hebben de trein tjoeketjoekquote:
Ben ooit op (ex-)huwelijksreis naar Malta voor 2 weken geweest. Prachtig eiland, lieve bewoners, dacht amper 14 op 28 kilometer groot dacht ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:20 schreef Willewa het volgende:
Malta is zelfs nog 5x kleiner dan de provincie Utrecht. Mooi dichtbevolkt eilandje wel ja.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
Of zoals Filip Geubels zegt, is shoarma uitgevonden door een schaap te lang te scheren...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de wachtkamer van de slachtbank
En ga je je tandarts op vakantie sturen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ! Ireth-Ashquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
Begin trouwens wel wat gevoel terug te krijgen. Wang en lippen voelen ook weer normaal, dacht vanmiddag ff dat ik Ashley was, zo opgezet voelde het aan
Nou ze kan wel een paar dagen extra nu.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ga je je tandarts op vakantie sturen ?
Ook bij de tandarts geweest, mag weer over een halfjaartje terugkomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hele diepe pockets en 1x pj gaat ze tot aan mijn wortels schoonmaken... vandaag dus rechts... maar hell no dat dat gebeurt zonder verdovingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook bij de tandarts geweest, mag weer over een halfjaartje terugkomen.
Dus niets geen prikken en gehak in de mond.
Vriendschappelijk, dus met veel wissels en het gaat nergens over.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
julie spelen tegen duitsland
en we vs türkei
Ja staat een filmpje in svquote:
Wij tegen Eng-land blijkbaar. Maar voetbal interesseert mij geen moer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
en we vs türkei
Jockari woont in Belgiėquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:58 schreef mario390 het volgende:
we teg türkei en het staat 1:1
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
Item bij 112vandaag waarbij een 50 jarige man mishandeld wordt...
Mijn DNA: "agossie, wat sneu voor zo'n oudje..."
![]()
![]()
![]()
Lol.quote:
Hoi Dotquote:
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣
Oke dan 😉quote:
ach nog 2 weken, laat het los ....................quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna tijd om de cos op slot te doen. 🤣🤣🤣
Werd vanmorgen hier voor de gein gezegd. Gooii de cos maar dicht in de nacht. 🤣🤣 vandaar mijn opmerking.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach nog 2 weken, laat het los ....................
oh ik heb een keer niet teruggelezen, maar dan heb je niks meer te doen 's morgensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd vanmorgen hier voor de gein gezegd. Gooii de cos maar dicht in de nacht. 🤣🤣 vandaar mijn opmerking.
Mod meer forums dan alleen BB. Maar hier wel het meeste te doen. Heb straks eeer heel veel tijd over 🫢quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh ik heb een keer niet teruggelezen, maar dan heb je niks meer te doen 's morgens
ik ga je nu al missenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mod meer forums dan alleen BB. Maar hier wel het meeste te doen. Heb straks eeer heel veel tijd over 🫢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |