Veel sterkte!quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dank maar ik weet nog niks
Eerst ff mammografie en mss biopt.
Haha ja dramt met z'n poten op m'n rug... soms met een beetje nagel maar meestal zonder nagel... wel aandoenlijk om te zien..quote:
A zo dacht al wat bedoelt ze nu tochquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dramt met z'n poten op m'n rug... soms met een beetje nagel maar meestal zonder nagel... wel aandoenlijk om te zien..
Ik heb het in het jaar van Salar helemaal niet gehad, was voor mij een top seizoen.. komt gewoon omdat ik me vreselijk erger aan bepaalde personen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dit ieder jaar ook in de COS en toch kijkt iedereen weer uit naar een volgend seizoen
Ik verwacht nooit iets dan kan het ook niet tegenvallen![]()
En als het mij zou tegenvallen dan ben ik weg en kijk ik niet meer.
Ja snap ik ook wel... staat er beetje knullig..quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo dacht al wat bedoelt ze nu toch
Echt ergeren doe ik ook niet echt gelukkig. Mogen er van mij wel een paar uit, maar dat is alleen om te zien wat het met de groep doet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het in het jaar van Salar helemaal niet gehad, was voor mij een top seizoen.. komt gewoon omdat ik me vreselijk erger aan bepaalde personen.
Nou beter.... want ik zit me echt te verbijten soms...quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ergeren doe ik ook niet echt gelukkig. Mogen er van mij wel een paar uit, maar dat is alleen om te zien wat het met de groep doet.
Ja ik heb dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou beter.... want ik zit me echt te verbijten soms....
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...bv nu als Ashley eventueel moet gaan..
Morguh Luna. Natuurlijk mag je meekletsen hier.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:21 schreef Luna68 het volgende:
Goedemorgen 😀
Mag ik gezellig meekletsen? Wat zijn jullie vroeg…
Koffie al op?
Ah… ik ben geen ochtendmensquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Luna. Natuurlijk mag je meekletsen hier.
Wij zijn altijd vroeg
Klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer is dat dat je niet het hele jaar samen kan kletsen, Er zijn genoeg SC waar men kan gaan kletsen samen.
Ja thats the question... ik kan er niks aan doen... is na 5 min weer over hoor...quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gelukkig niet.
Kan er toch niets aan veranderen dus waarom zou ik mij gaan zitten verbijten?
Ja koffie trekt altijdquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah… ik ben geen ochtendmensmaar rook de koffie en zag het ontbijt en dat was een te grote verleiding
Was er ooit niet in RLS ook een SC?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik tik nooit heel lang in andere sc's. Geen idee waarom niet.
Zit wel her en der altijd in andere topics
Gelukkig maar anders krijg je zo raar gezichtquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja thats the question... ik kan er niks aan doen... is na 5 min weer over hoor...
Ja het is hier vaker lekker over van alles kletsen, en hoeft niet over BB te gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Luna68 het volgende:
Ja heb hier al wat meegelezen en het is hier vaak gezelliger dan in de cos.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Luna68 het volgende:
Vandaag lekker thuiswerken dus kan meelezen en kijken 👀
Geen idee. Maar is het niet een idee?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er ooit niet in RLS ook een SC?
Zal er eens over denken, ben daar ook modquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is het niet een idee?
Minder fanatiek en meer over ditjes en datjes en soms wat meer persoonlijke dingen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Luna68 het volgende:
Ik kijk zelf meer van dat soort programma's, en ik denk dat er wel meer BB-kijkers zijn die dergelijke programma's volgen. Wie weetquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er eens over denken, ben daar ook mod
Maar er zijn tegenwoordig zoveel RLSsen daar.
Kijk zelf eigenlijk alleen de bondgenoten, daar is ook een topic vanquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kijk zelf meer van dat soort programma's, en ik denk dat er wel meer BB-kijkers zijn die dergelijke programma's volgen. Wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |