Ja als kiespijn zekersquote:
Morguh Frummquote:
Ik val met m'n neus in de boter... thnx ik val al aan hoor...quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Doorlopen verse koffie en thee en voor nu een ontbijtje
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat je de boter op je brood doet, niet aan je neusquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik val met m'n neus in de boter... thnx ik val al aan hoor...
Nee heel slecht zelfs helaasquote:
Ooh jeeee dat is ruk.. vervelend is dat toch... hopelijk kan je tussendoor even jeeee oogjes sluiten..quote:
Op je rug..quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je de boter op je brood doet, niet aan je neus![]()
Heel soms smeer ik het wel op mijn rug. Dan laat ik er alle ellende er vanaf glijden
Vannacht een nieuwe kansquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jeeee dat is ruk.. vervelend is dat toch... hopelijk kan je tussendoor even jeeee oogjes sluiten..
Dagen vliegen voorbij jullie houden mij wel bezigquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat duurt nog lang...pfieuw...
Nou als je af en toe de cos ziet, lijkt wel een slagveld...quote:Op woensdag 27 maart 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dagen vliegen voorbij jullie houden mij wel bezig
Love is a battlefieldquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou als je af en toe de cos ziet, lijkt wel een slagveld...
Ook soms...quote:
Ja was leuk, maar ze leek mij erg zenuwachtig en niet goed wat ze moest zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Agh die Randy gisteren... wel lief hoor.... lief vrouwtje..... zo op het 1ste oog..
Morguhquote:
Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |