oké, zal me wel woker proberen te gedragen danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Paar posten ervoor gaf dotteke aan dat ze het bashen zat is als ik dan (sorry) trashley schrijft doe ik niet veel anders he
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
De opdracht is niet sportief, dus gaat Alice de haren stylen.....
Alsof ze dat niet zou doen als ie wel sportief wasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
Inhoudsloos figuur is hetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
Je kunt alles framen op basis van een goed getimede foto.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:02 schreef mazaru het volgende:
[..]Grappig hoe mensen steeds meer hun ware aard laten zien hoe langer zo'n programma duurt.
Dat is toch niet te geloven 😂quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
Ik blijf nog steeds die middelvinger zien hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt alles framen op basis van een goed getimede foto.
[ afbeelding ]
Het is voor een halve finale ticketquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zou mooi zijn als Glenn de game wint, Ashley van de bank haalt en Tom ervoor in de plaats zet.![]()
Droomscenario
Glenn wint dan een halve finaleticket? Hoe kan hij dan Ash van de bank halen? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zou mooi zijn als Glenn de game wint, Ashley van de bank haalt en Tom ervoor in de plaats zet.![]()
Droomscenario
Alice mag ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Droomscenario
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je al achter de logische fout?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Droomscenario
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glenn wint dan een halve finaleticket? Hoe kan hij dan Ash van de bank halen? Of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Droomscenario
Ze zal dit wel moeten winnen, want het lijkt erop dat BB aanstuurt op bitchfights tussen Ashley en haar.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was ze altijd al zo, alleen nu met minder bewoners in huis vaker en langer in beeld dus valt het meer op.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zal dit wel moeten winnen, want het lijkt erop dat BB aanstuurt op bitchfights tussen Ashley en haar.
Je ziet ook dat ze nu bijdehand wordt, praatjes krijgt en ook met veel luidere stem praat, etc.
Nadeel is wel dat haar stem naarmate die luider wordt, ook een stuk irritanter wordt.
Wie dat ticket heeft, is automatisch van de bank. We gaan toch niet stemmen voor iemand die sowieso al een week verder is?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is voor een halve finale ticket
Niet wie mag ik van de bank halen ticket
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
Karen: hij hebt niet geantwoord op mij he?
Randy: is er weer iets?
(gaat weer over Tom........)
Ash: hij is, hij is echt veranderd hoor, echt niet normaal.
Randy: ene moment zie ik jullie de hele avond kaarten en andere moment PATS
karen: neeee IK kan perfect mijn fouten toegeven hoor!
Randy: ja jij kan gewoon makkelijker in de spiegel kijken hoor , hij wat minder, ik zie hem vaak struggelen hoor, is ook een gevecht met zichzelf
Karen: maar toegeven dat je fout bent is wel een meerwaarde voor jezelf he..
Ash: het ging over die live show, jimmy kreeg die vraag over die ruzie en opeens deed hij voorkomen dat het meeviel? maar iedereen had gezien dat hij jimmy deed negeren etc etc
Er staat toch nergens vermeld dat dat ticket strikt persoonlijk is? 🤔quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glenn wint dan een halve finaleticket? Hoe kan hij dan Ash van de bank halen? Of heb ik iets gemist?
Als hij wintquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie dat ticket heeft, is automatisch van de bank. We gaan toch niet stemmen voor iemand die sowieso al een week verder is?
Die loopt al weken met een kloppende klit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
Ka staat achter Tom te zingen
If you wannebe my lover
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Kaar wordt afgewimpeld, Tom heeft er geen zin in. Nu klagen bij Ash uiteraard...
En krijgt de kous op de kopquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
Karen gaat op bevel van Ash met Tom praten.
Dus dat Glenn zijn ticket aan Ash zou geven bedoel je??quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er staat toch nergens vermeld dat dat ticket strikt persoonlijk is? 🤔
Ze spelen nu toch niet tegen elkaar?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alice zal wel beter scoren dan Ashley verwacht ik. Het zal geen fysiek spelletje worden maar een waarbij je goed moet nadenken. En aangezien Alice al meer grijze cellen heeft in één jeugdpuistje dan Ash in haar hele lijf zit dat wel goed
Maar Ash is niet in de gameroom.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alice zal wel beter scoren dan Ashley verwacht ik. Het zal geen fysiek spelletje worden maar een waarbij je goed moet nadenken. En aangezien Alice al meer grijze cellen heeft in één jeugdpuistje dan Ash in haar hele lijf zit dat wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |