oké, zal me wel woker proberen te gedragen danquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Paar posten ervoor gaf dotteke aan dat ze het bashen zat is als ik dan (sorry) trashley schrijft doe ik niet veel anders he
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
De opdracht is niet sportief, dus gaat Alice de haren stylen.....
Alsof ze dat niet zou doen als ie wel sportief wasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
Inhoudsloos figuur is hetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
Je kunt alles framen op basis van een goed getimede foto.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:02 schreef mazaru het volgende:
[..]Grappig hoe mensen steeds meer hun ware aard laten zien hoe langer zo'n programma duurt.
Dat is toch niet te geloven 😂quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:03 schreef Harry het volgende:
Ik blijf nog steeds die middelvinger zien hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt alles framen op basis van een goed getimede foto.
[ afbeelding ]
Het is voor een halve finale ticketquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zou mooi zijn als Glenn de game wint, Ashley van de bank haalt en Tom ervoor in de plaats zet.![]()
Droomscenario
Glenn wint dan een halve finaleticket? Hoe kan hij dan Ash van de bank halen? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zou mooi zijn als Glenn de game wint, Ashley van de bank haalt en Tom ervoor in de plaats zet.![]()
Droomscenario
Alice mag ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Droomscenario
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt alles framen op basis van een goed getimede foto.
[ afbeelding ]
Ben je al achter de logische fout?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Droomscenario
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glenn wint dan een halve finaleticket? Hoe kan hij dan Ash van de bank halen? Of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Droomscenario
Ze zal dit wel moeten winnen, want het lijkt erop dat BB aanstuurt op bitchfights tussen Ashley en haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |