Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:17 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Genoeg shit gehad, vanaf eind tienertijd gewrichtspijn (de keerzijde van hyperflexy), oorontstekingen als kind zijnde, vader die overleed aan hersenvliesontsteking en ik die als baby/peuter drie weken in het ziekenhuis heeft gelegen en ze dachten dat ik het misschien ook had en dood zou gaan (wat gelukkig niet zo was). Ernstige bronchitis gehad als kind zijnde. Paar keer door het oog van de naald gekropen, mogelijke schedelbasis fractuur die goed afliep oa. Had een aantal keer dood kunnen zijn, heb geluk gehad.
Niets heeft mijn leven verpest. Ik hou alleen maar meer van het leven door die tegenslagen. Ook mentaal wel wat klappen gehad.
Ik leef en het meeste is goed. Ik hou van het leven, waardeer het leven. Zelfs wanneer het moeilijk was waren er mooie dingen.
Chronisch positief, dat is mijn beste aandoening.
Nondeju zeg, wat een negatieve insteek, wat een misplaatst causaal verbandquote:Op maandag 25 maart 2024 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke gebeurtenis of ervaringen in je jeugd heeft de koers van je leven veranderd in de negatieve zin dat je nu zo gebroken en beschadigd bent dat je een fokker bent geworden?
Dat moet het uiteraard niet, het was gewoon weer tijd voor TS om een topic te openen waarin hij kan verdrinken in zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 03:19 schreef sp3c het volgende:
Mijn leven is niet verpest
Iemand op school zei een keer, man je moet op Fok! kijken, daar mag je alles zeggen en hier zijn we dan
Ik vind dit maar een vreemd topic zo, waarom moet je leven helemaal verpest zijn om hier mee te doen?
Yup.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voelde je toen dat je er helemaal alleen voor stond en dat je anderen niet kon vertrouwen?
Is maar semi-serieus; beetje de stereotype FOK!ker is een kluizenaar enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 03:19 schreef sp3c het volgende:
Mijn leven is niet verpest
Iemand op school zei een keer, man je moet op Fok! kijken, daar mag je alles zeggen en hier zijn we dan
Ik vind dit maar een vreemd topic zo, waarom moet je leven helemaal verpest zijn om hier mee te doen?
Verzin dan wat.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Nondeju zeg, wat een negatieve insteek, wat een misplaatst causaal verband![]()
Ik ben Fok!ker geworden zonder enig jeugdtrauma, is er nu wat chronisch mis met mij?
..en je vindt het nog steeds niks?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 05:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Is maar semi-serieus; beetje de stereotype FOK!ker is een kluizenaar enzo.
Anyway, hoe ik op FOK! gekomen ben: voordat Within Temptation doorbrak ging ik wel eens naar hun concerten toe, en zat veel op hun forum die ze toen nog hadden.
We hadden soms meetings en 1 van de vaste kliek zei ooit eens trots tegen me: "Ik ben moderator po FOK!".
- "Van wat?"
"De grootste site van Nederland!"
Ik had er serieus nog nooit van gehoord. Tijdje later ff gaan kijken, ik vond het maar niks.
Later een account aangemaakt, ik vond het nog steeds niks.
Actief gebleven op andere forums, maar die bloedden dood en toen toch uiteindelijk maar hier naar toe gekomen.
Wat een enorme pech, kerel...quote:Op maandag 25 maart 2024 22:29 schreef simonblue het volgende:
[..]
Bij mij is de oorzaak waarschijnlijk een oorontsteking geweest toen ik ca 3 was. De enige optie toen ik jong was (30+ jaar geleden) was om te kijken of ze zenuwbanen konden herstellen (met vrij weinig hoop op succes), maar die zenuwen liggen naast die van de handen en ogen ie tegelijkertijd beschadigd konden raken.
Mijn CROS toestel heb ik bijna 5 jaar geleden gekregen. Een bone conducting implantaat is toen ook besproken, met een vergelijkbaar verwacht resultaat tussen beide opties. Omdat een bone conducting implantaat een grotere ingreep zou zijn dan hoortoestellen heb ik voor de hoortoestellen gekozen. Binnenkort maak ik de 5 jaar vol en mag ik opnieuw naar de verschillende opties kijken, dus dan is dat wel weer het overwegen waard.
Steek je snikkel zonder rubber in een heterofiel of poot?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of Seedorf die van 11 meter schoot
Zoiets van: "Lazer op zeg! Je bent volwassen, je hebt je er allang overheen moeten zetten! Je was toen een kind, nu zou je veel beter met dit soort dingen om moeten kunnen gaan! Je verschuilen achter wat je toen overkomen is, is zwak en laf!"quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:28 schreef MeneerPresident het volgende:
Overigens wordt het concept trauma in de jeugd nogal weinig serieus genomen. Terwijl het letterlijk de bron is van het gros van de angststoornissen en depressies.
Ehm .... (denk denk) .... iets wat ik als kind had of iets wat ik nu heb?quote:
Iets wat je als kind hebt meegemaakt maar waar je nu nog steeds last van hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ehm .... (denk denk) .... iets wat ik als kind had of iets wat ik nu heb?
Hou kun je nou weten dat je het niet hebt of hebt gehad als je niet eens weet wat het is?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat ken je precies van lynepatienten? Ik ben redelijk zeker dat ik geen Lyme heb. Wat is dat eigenlijk?
Fokker ben ik geworden omdat ik een forum zocht waar je kon kletsen over meerdere onderwerpen. Ik blijf hangen omdat ik, ondanks veel facepalms, toch vaak leuke dingen kan bespreken hier. R&P bezoek ik consistent omdat ik graag wil laten zien hoe je je wél hoort te gedragen binnen relaties en zo. Beetje neerkijken op mensen die wél relatie problemen hebben en zo. /s als dat niet duidelijk isquote:Op maandag 25 maart 2024 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar wat ieder van jullie heeft meegemaakt in je jeugd, waardoor je een fokker ben geworden en nog steeds in R&P post. Welke gebeurtenis of ervaringen in je jeugd heeft de koers van je leven veranderd in de negatieve zin dat je nu zo gebroken en beschadigd bent dat je een fokker bent geworden? Leg uit waarom en hoe je leven anders had verlopen als de traumatische gebeurtenis niet had plaatsgevonden in je leven.
lol @ die exquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fokker ben ik geworden omdat ik een plek nodig had waar ik veilig (fysiek en emotioneel) mezelf kan zijn.
En trauma zat (van misbruik naar mishandeling naar verwaarlozing naar pesten en dergelijke). Al vind ik trauma een (te) groot woord. Gewoon een vormende jeugd en leven gehad.
Toen ik veertien was had ik mijn eerste fok account. Toen ben ik een paar jaar weggeweest en zat in een relatie waarin emotioneel en seksueel mishandeld werd. De inloggegevens van het oude account had ik niet meer. Dus toen dit account. Mijn eerste geheime verzet in de relatie. Communiceren zonder dat hij het meekreeg en kon sturen. Onder andere ook dankzij fok opgestaan en de relatie na maanden lezen en schrijven en praten met vrienden als ik de kans kreeg geëindigd
De relatie erna brak door fok. Die ex was jaloers op jullie
Ik heb als kind alleen maar leuke dingen meegemaaktquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets wat je als kind hebt meegemaakt maar waar je nu nog steeds last van hebt.
Als kind had ik bijvoorbeeld een zesde zintuig waardoor ik overleden mensen kon zien. De meesten wisten niet eens dat ze dood waren! En man met wie ik veel contact had bleek ook dood te zijn en dat was echt hartverscheurend.
Ook als je naar de tandarts moest?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb als kind alleen maar leuke dingen meegemaakt
Niet leuk (als kind) maar die beste man heeft me niet gebroken en beschadigd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ook als je naar de tandarts moest?
Je beseft toch wel dat ik niet serieus was met wat ik zei over fokkers worden vanwege trauma? Het is een grapjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet leuk (als kind) maar die beste man heeft me niet gebroken en beschadigd.
Later (als volwassene) ging ik graag naar de tandarts.
Dus nee, het past niet in jouw plaatje.
Ga je nu niet meer graag naar de tandarts? Ik mag morgen weerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet leuk (als kind) maar die beste man heeft me niet gebroken en beschadigd.
Later (als volwassene) ging ik graag naar de tandarts.
Dus nee, het past niet in jouw plaatje.
Jouw 'grapjes' zijn dikwijls niet als grapje te herkennenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat ik niet serieus was met wat ik zei over fokkers worden vanwege trauma? Het is een grapje
Jawel maar hij kan niks meer voor mij doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga je nu niet meer graag naar de tandarts? Ik mag morgen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |