Als ik 'm op de grond zet niet, maar zodra ik 'm dan optil wel. Dus voorlopig maar op de grond houden en blijven zitten.quote:
'heey ik heb paaseitjes mee!! VOOR MEZELFquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
naar werk?
dan worden ze opgegeten door collega's
Dit.quote:
dat is kansloos, meot ik het stilhouden, en niet laten zienquote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'heey ik heb paaseitjes mee!! VOOR MEZELF![]()
![]()
' ?
Catharijneconvent heeft ook iets leuks.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Het is heel verleidelijk om allerlei achterstallige projectjes op te pakken, maar dan zit ik straks zes dagen binnen of in de bios. Dus ik moet wel iets gaan doen. Misschien eens langs Boerhaave of zo.
Hier ook niet, dat zou kip zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook niet mijn keuze zou zijn als ik nu vlees zou eten, maar dat zou varkensvlees sowieso niet zijn
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik 'm op de grond zet niet, maar zodra ik 'm dan optil wel. Dus voorlopig maar op de grond houden en blijven zitten.
Ben je een glowie? Je moet het zeggen als je een glowie bent.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat je dus doet is je opent een bitcoin rekening en dan download je de TOR browser en…. “ oh hoi interpol”
ja, nee hier ook wel maar wat dagen vrij zou fijn zijn.. paasweekend is ook drukkerquote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
Maar ook nog genoeg te doen, dus ik vermaak me wel.
hoezo, gaan ze het anders van je afpakken?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kansloos, meot ik het stilhouden, en niet laten zien
the strugglequote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Stiekem zou ik eigenlijk wel weer eens pasen willen vieren, gezellig met familie aan een leuke paastafel. Maar die gratis vrije dagen zijn ook zo fijn om de wereld te zien
En buiten werk wachten we op pakketjes van Chinese spulletjes en zul je net zien dat je net zit te schijten. Super stressvol!quote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
De helft van de Chinezen heeft gewoon geen vakantiedagen en hier storten mensen al in na 2 weekjes werken.
De keren dat ik nu vlees heb gegeten dit jaar waren gefrituurde kip, maar denk iets van rendang ofzoquote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook niet, dat zou kip zijnmaar dat gaat niet gebeuren
wat zou je keuze zijn?
[..]![]()
maar kak
Ja die fout maak ik steeds als ik de website uit m'n hoofd probeer te typen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*typt boerhaave in op google* komt uit bij plastische chirurgie?
ja, oke. Leuk
het klinkt heel intens maar wat heerlijk dat je er zo van genietquote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Brandweeroefening was weer super tofMet ademluchtroestel op lekker door trappenhuizen omhoog en omlaag rennen terwijl je de slangen in de rook uitrolt en allerlei andere zooi meesleept. Kwam weer helemaal smerig thuis. Kan dit echt hele dagen doen
Krijg nergens meer energie van dan dat.
Hadden nog heel wat bekijks want er stonden flatgebouwen om het gebouw waar we aan het oefenen waren heen, dus alle bewoners stonden op de balkons
je eet heel weinig vlees? en kipquote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
De keren dat ik nu vlees heb gegeten dit jaar waren gefrituurde kip, maar denk iets van rendang ofzo
Vergeten je bed op te maken is ook heeeeeeel erg.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En buiten werk wachten we op pakketjes van Chinese spulletjes en zul je net zien dat je net zit te schijten. Super stressvol!
niet uit mn handen graaien ofzo hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, gaan ze het anders van je afpakken?
Dat heb ik vroeger genoeg gedaan om te weten dat het niet beter is dan lekker je eigen ding doen met pasenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Stiekem zou ik eigenlijk wel weer eens pasen willen vieren, gezellig met familie aan een leuke paastafel. Maar die gratis vrije dagen zijn ook zo fijn om de wereld te zien
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik steeds als ik de website uit m'n hoofd probeer te typen.
https://rijksmuseumboerhaave.nl/
zoet of hartig?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga tweede paasdag brunchen met de familie en misschien dat ik iets lekkers ga bakken, maar weet nog niet wat.
Oeh zwarte gaten. Zoiets wat ik immens interessant vind maar geen zak van begrijp.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik steeds als ik de website uit m'n hoofd probeer te typen.
https://rijksmuseumboerhaave.nl/
Ja, ik eet gewoon weinig vlees, zie het meer als een traktatie soms, puur omdat ik het wel gewoon nog lekker vindquote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het klinkt heel intens maar wat heerlijk dat je er zo van geniet
[..]
je eet heel weinig vlees? en kip
rendang heb ik volgens mij uberhaupt nooit gegeten
Aww, heb je geen leuke familie?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger genoeg gedaan om te weten dat het niet beter is dan lekker je eigen ding doen met pasen
Zoet, we zijn met z'n zevenen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh jaa, leuk
[..]
zoet of hartig?en hoe groot is de fam?
En het is fucking druk overal (in nl tenminste)quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger genoeg gedaan om te weten dat het niet beter is dan lekker je eigen ding doen met pasen
ja oke maar dan moet je het ook niet zo neerzetten dat mensen zomaar wat kunnen pakken, dat gaat inderdaad heel snel misquote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
niet uit mn handen graaien ofzo hoor
maar er zo wat uit pakken zal zeker gebeuren
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer aan het werk. Kort weekje. Dan lang weekend. Kort weekje. En daarna 2 weken naar Kroatië
tofquote:Op maandag 25 maart 2024 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik eet gewoon weinig vlees, zie het meer als een traktatie soms, puur omdat ik het wel gewoon nog lekker vind
Jawel. Maar die kan ik ook in een ander weekend zien. 4 dagen vrij wanneer de rest van het bedrijf ook vrij heeft.. die dagen hou ik lekker voor mezelfquote:
Snap ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waar wil je naartoe en waarom twijfel je?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog steeds niks geboekt voor mijn vakantie (september) . Durf gewoon geen knoop door te hakken....
Wat zijn de mogelijkheden?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog steeds niks geboekt voor mijn vakantie (september) . Durf gewoon geen knoop door te hakken....
Wat is een glowie?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je een glowie? Je moet het zeggen als je een glowie bent.
Maar niet te moeilijk hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh dat is wel een leuk aantal om wat voor te maken
Achtertuinië of Hintergartenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:53 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee of ik weg kan, financieel gezien..
Undercover fed die op internetfora probeert te peilen of de kids hier nog into illegale dingen zijn, maar er eigenlijk zo overduidelijk in is dat ze bijna licht geven.quote:
Financieel niet heel veel. Ik wil maar iets van 600 tot 700 euro maximaal. Sowieso maar een paar dagen en binnen Europa. Het liefst goed te bereiken met trein of Eindhoven Airport.quote:
Mijn voorkeur is Oost-Europa en gewoon een beetje de angst voor het onbekende. Terwijl ik al een keer alleen een paar dagen naar Praag ben geweest, maar dat is ook al weer bijna 6 jaar geleden..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar wil je naartoe en waarom twijfel je?
En wil je naar 1 stad of ook een beetje rondreizen nog in die dagen naar andere landen?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Financieel niet heel veel. Ik wil maar iets van 600 tot 700 euro maximaal. Sowieso maar een paar dagen en binnen Europa. Het liefst goed te bereiken met trein of Eindhoven Airport.
[..]
Mijn voorkeur is Oost-Europa en gewoon een beetje de angst voor het onbekende. Terwijl ik al een keer alleen een paar dagen naar Praag ben geweest, maar dat is ook al weer bijna 6 jaar geleden..
Op zich zou ik ook wel wat dagen vrij willen, maar dat ziet er voorlopig niet in. Afgelopen drie weken samen al een werkweek aan extra uren gemaakt.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, nee hier ook wel maar wat dagen vrij zou fijn zijn.. paasweekend is ook drukker
dus daarna maar eens even paar dagen vrij nemen
Dat weet ik niet. Ik vind het wel prettig om voor een paar dagen hetzelfde hotel/bed te hebben..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wil je naar 1 stad of ook een beetje rondreizen nog in die dagen naar andere landen?
Anders op je tandem naar Marokko.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:53 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee of ik weg kan later dit jaar, financieel gezien..
Ja, lijkt me wel leuk om heen te gaan, er na misschien even chillen in de hortus. Staat al een tijdje op de lijst maar het kwam er nooit van.quote:
Ja ik vind dat zelf ook. Weet niet of Budapest qua kosten een optie is (ben niet bekend met vlucht- en hotelprijzen), maar dat is een leuke stad voor een paar dagen. En we hebben een paar mensen hier die je dan ook nog van tips kunnen voorzienquote:Op maandag 25 maart 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het wel prettig om voor een paar dagen hetzelfde hotel/bed te hebben..
Boedapest is een leuke stad voor een paar dagenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het wel prettig om voor een paar dagen hetzelfde hotel/bed te hebben..
Nicequote:Op maandag 25 maart 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zelf ook. Weet niet of Budapest qua kosten een optie is (ben niet bekend met vlucht- en hotelprijzen), maar dat is een leuke stad voor een paar dagen. En we hebben een paar mensen hier die je dan ook nog van tips kunnen voorzien
Het is westers dus wat dat betreft ga je niet zo naar iets onbekends, maar wel nog veel geschiedenis en mooie oude gebouwen met verhalen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders op je tandem naar Marokko.
Budapest heb ik idd al aan zitten denken. Ook Krakau is al voorbij gekomen. Ook al gekeken wat ik daar kan doen. Maar nog niks definitiefs geboekt.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zelf ook. Weet niet of Budapest qua kosten een optie is (ben niet bekend met vlucht- en hotelprijzen), maar dat is een leuke stad voor een paar dagen. En we hebben een paar mensen hier die je dan ook nog van tips kunnen voorzien
Het is westers dus wat dat betreft ga je niet zo naar iets onbekends, maar wel nog veel geschiedenis en mooie oude gebouwen met verhalen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht bij het invoeren nog "zou wel grappig zijn als Kwiwi nu ook Boedapest gaat aanraden" en toen las ik het
doe normie.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
balkonie dan... en daar verbrand ik levend
en nee, dat vind ik eigenlijk niks..
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe normie.
Verbrandweer is het sinds 1842 niet meer geweest
Als er nou sinds 1815 EEN jaar echt totaal NUL zomer gehad heeft dan was het wel 2023.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]jij slaat wat jaren over
vorig jaar nog
Belgrado is wel één van mijn favoriete steden.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
@:Bomenverzameling, nog een hele hoop ongevraagd advies
Ik zie dat EHV verder qua Oost-Europa directe vluchten heeft naar Varna, Sofia, Skopje, Tirana, Belgrado, Boekarest, Cluj-Napoca, Zagreb, Zadar en Bratislava.
Bratislava kan gecombineerd worden met Wenen, maar Wenen is wel erg duur. Bratislava alleen is naar mijn idee een beetje een saaie bestemming. Of ja, wel leuk, maar daar heb je zo alles gezien. Toen ik in Oost-Europa op doorreis was met vrienden hebben we daar maar 1 of 2 dagen gespendeerd. Maar verder herinner ik me Bratislava (en Wenen) wel als zeer toegankelijk
Sofia, Skopje en Tirana kan ik binnenkort meer over vertellenMaar ik kan me voorstellen dat die ietsje minder toegankelijk zijn omdat ze nog wat minder op toerisme zijn ingesteld dan bijvoorbeeld in Boedapest. Zelfde gevoel heb ik bij Boekarest, Cluj-Napoca en Zadar, maar ik heb geen idee of dat terecht is.
Belgrado vond ik ook gaaf, maar Servië is wel echt even net een beetje anders. Je 'voelt' de geschiedenis daar wat meer en het kan daar een beetje droevig voelen. Dat in combinatie met dat je Nederlandse internetbundel daar niet geldig is, kan het reizen daar net iets minder toegankelijk maken dan in andere landen.
Nou ja, wat je ook kiest, het wordt vast een gave reis
Dank je! Mensen ontkennen dat, maar ik heb het ook zo ervaren.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou sinds 1815 EEN jaar echt totaal NUL zomer gehad heeft dan was het wel 2023.
Wenen ben ik in 2017 al geweest. Daar zelfs de Halve Marathon gelopen.. Bratislava sluit ik niet uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
@:Bomenverzameling, nog een hele hoop ongevraagd advies
Ik zie dat EHV verder qua Oost-Europa directe vluchten heeft naar Varna, Sofia, Skopje, Tirana, Belgrado, Boekarest, Cluj-Napoca, Zagreb, Zadar en Bratislava.
Bratislava kan gecombineerd worden met Wenen, maar Wenen is wel erg duur. Bratislava alleen is naar mijn idee een beetje een saaie bestemming. Of ja, wel leuk, maar daar heb je zo alles gezien. Toen ik in Oost-Europa op doorreis was met vrienden hebben we daar maar 1 of 2 dagen gespendeerd. Maar verder herinner ik me Bratislava (en Wenen) wel als zeer toegankelijk![]()
Okee en voor Tirana hebben we hier al een Albanie expert met Liesje en ook Fles dacht ik.quote:Sofia, Skopje en Tirana kan ik binnenkort meer over vertellenMaar ik kan me voorstellen dat die ietsje minder toegankelijk zijn omdat ze nog wat minder op toerisme zijn ingesteld dan bijvoorbeeld in Boedapest. Zelfde gevoel heb ik bij Boekarest, Cluj-Napoca en Zadar, maar ik heb geen idee of dat terecht is.
Okee.quote:Belgrado vond ik ook gaaf, maar Servië is wel echt even net een beetje anders. Je 'voelt' de geschiedenis daar wat meer en het kan daar een beetje droevig voelen. Dat in combinatie met dat je Nederlandse internetbundel daar niet geldig is, kan het reizen daar net iets minder toegankelijk maken dan in andere landen.
Nou ja, wat je ook kiest, het wordt vast een gave reis
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dank je! Mensen ontkennen dat, maar ik heb het ook zo ervaren.
ja 's nachts bleef het relatief warm ja. nou, leuk man.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Qua temperatuur was 2023 wel prima maar die regen was wel jammer.
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja, soms heb je gewoon niet zo veel woorden nodig
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/weeroverzicht-2023quote:2023 was met een gemiddelde temperatuur van 11,8 °C ook het warmste jaar sinds 1901, het begin van onze metingen. Het was ook een zeer zonnig jaar.
...
Met een gemiddelde temperatuur van 18,4 °C kwam de zomer in de top-10 van warmste zomers sinds het begin van de metingen in 1901.
Haha, voor mij maakt het allemaal niet zo veel uit, het liefst ben ik op de meeste gekke plekken te vinden (komt dit jaar goed met een stuk of 7-8 voormalig Sovjetlandenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Belgrado is wel één van mijn favoriete steden.
Als je dat trouwens al droevig vindt dan ga je in Tirana nog wat meemaken, daar merk je echt dat het tot 1998 gewoon het Noord-Korea van Europa was. Aanrader is het museum in de bunker over die tijd, wel af en toe wat kriebels, ook door de setting.
Wat gaaf johquote:Op maandag 25 maart 2024 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wenen ben ik in 2017 al geweest. Daar zelfs de Halve Marathon gelopen.. Bratislava sluit ik niet uit.
Oh ja, dat klopt inderdaadquote:[..]
Okee en voor Tirana hebben we hier al een Albanie expert met Liesje en ook Fles dacht ik.
Succes! Ik ben erg benieuwd waar je uiteindelijk belandt.quote:[..]
Okee.
Bedankt voor de tips..![]()
![]()
gelukkig is dat echt dikke onzinquote:Op maandag 25 maart 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou sinds 1815 EEN jaar echt totaal NUL zomer gehad heeft dan was het wel 2023.
Ja lekker voor je.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/weeroverzicht-2023
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit en is het dus volledig waar.quote:
vooral in je eigen waanbeelden blijven geloven danquote:Op maandag 25 maart 2024 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit en is het dus volledig waar.
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/weeroverzicht-2023
weltrustenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, gauw slapen, morgen weer aan het werk dus
Het is ook maar net wat je wel of geen fijne zomer vindt. Voor mij was er op die 1-2 weken droge, warme weken na geen zomer omdat het aan een stuk door regende. Dan maakt de temperatuur wat mij betreft niet meer uit, dan heb ik geen zomer meer waarin ik leuke zomerdingen kan doen. Misschien maakt die regen voor ons meer uit dan voor anderenquote:
Ik heb in de middag al een lang dutje gedaan. Had ik blijkbaar nodig.. Misschien toch iets te veel prikkels oid binnen gehad van dat onbekende stuk ofzo....quote:Op maandag 25 maart 2024 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens richting bed gaan.
a. Maar ik wil gewoon op mijn balkonnetje zitten en shaslickjes braajen en biertjes drinken en vitamientjes D spakken en zoquote:Op maandag 25 maart 2024 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je wel of geen fijne zomer vindt. Voor mij was er op die 1-2 weken droge, warme weken na geen zomer omdat het aan een stuk door regende. Dan maakt de temperatuur wat mij betreft niet meer uit, dan heb ik geen zomer meer waarin ik leuke zomerdingen kan doen. Misschien maakt die regen voor ons meer uit dan voor anderen
Nee moet een vergissing zijn. Onzin natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat mensen de zomer van vorig jaar aan het verdedigen zijn. Wie moet ik een klap voor hun harses geven?
Ok, ik dacht al. Dan is het goedquote:Op maandag 25 maart 2024 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee moet een vergissing zijn. Onzin natuurlijk
Daarom heb ik m'n bed al 3 weken niet verschoondquote:Op maandag 25 maart 2024 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een eenzame dustbunny wiens gehele familie je zojuist hebt opgezogen
Komt ie nu wraak nemenquote:Op maandag 25 maart 2024 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een eenzame dustbunny wiens gehele familie je zojuist hebt opgezogen
Goorlelquote:Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n bed al 3 weken niet verschoond
gewoon 'sochtend eff douchen, afdrogen en gaan..quote:Op maandag 25 maart 2024 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Dacht dat ik morgen vrij was dus had mijn haar niet gewassen. Niet dus, nu zit ik nog zeker een half uur met een masker in mijn haar en 4 uur wachten tot het droog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |