Achtertuinië of Hintergartenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:53 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee of ik weg kan, financieel gezien..
Undercover fed die op internetfora probeert te peilen of de kids hier nog into illegale dingen zijn, maar er eigenlijk zo overduidelijk in is dat ze bijna licht geven.quote:
Financieel niet heel veel. Ik wil maar iets van 600 tot 700 euro maximaal. Sowieso maar een paar dagen en binnen Europa. Het liefst goed te bereiken met trein of Eindhoven Airport.quote:
Mijn voorkeur is Oost-Europa en gewoon een beetje de angst voor het onbekende. Terwijl ik al een keer alleen een paar dagen naar Praag ben geweest, maar dat is ook al weer bijna 6 jaar geleden..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar wil je naartoe en waarom twijfel je?
En wil je naar 1 stad of ook een beetje rondreizen nog in die dagen naar andere landen?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Financieel niet heel veel. Ik wil maar iets van 600 tot 700 euro maximaal. Sowieso maar een paar dagen en binnen Europa. Het liefst goed te bereiken met trein of Eindhoven Airport.
[..]
Mijn voorkeur is Oost-Europa en gewoon een beetje de angst voor het onbekende. Terwijl ik al een keer alleen een paar dagen naar Praag ben geweest, maar dat is ook al weer bijna 6 jaar geleden..
Op zich zou ik ook wel wat dagen vrij willen, maar dat ziet er voorlopig niet in. Afgelopen drie weken samen al een werkweek aan extra uren gemaakt.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, nee hier ook wel maar wat dagen vrij zou fijn zijn.. paasweekend is ook drukker
dus daarna maar eens even paar dagen vrij nemen
Dat weet ik niet. Ik vind het wel prettig om voor een paar dagen hetzelfde hotel/bed te hebben..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wil je naar 1 stad of ook een beetje rondreizen nog in die dagen naar andere landen?
Anders op je tandem naar Marokko.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:53 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee of ik weg kan later dit jaar, financieel gezien..
Ja, lijkt me wel leuk om heen te gaan, er na misschien even chillen in de hortus. Staat al een tijdje op de lijst maar het kwam er nooit van.quote:
Ja ik vind dat zelf ook. Weet niet of Budapest qua kosten een optie is (ben niet bekend met vlucht- en hotelprijzen), maar dat is een leuke stad voor een paar dagen. En we hebben een paar mensen hier die je dan ook nog van tips kunnen voorzienquote:Op maandag 25 maart 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het wel prettig om voor een paar dagen hetzelfde hotel/bed te hebben..
Boedapest is een leuke stad voor een paar dagenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het wel prettig om voor een paar dagen hetzelfde hotel/bed te hebben..
Nicequote:Op maandag 25 maart 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zelf ook. Weet niet of Budapest qua kosten een optie is (ben niet bekend met vlucht- en hotelprijzen), maar dat is een leuke stad voor een paar dagen. En we hebben een paar mensen hier die je dan ook nog van tips kunnen voorzien
Het is westers dus wat dat betreft ga je niet zo naar iets onbekends, maar wel nog veel geschiedenis en mooie oude gebouwen met verhalen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders op je tandem naar Marokko.
Budapest heb ik idd al aan zitten denken. Ook Krakau is al voorbij gekomen. Ook al gekeken wat ik daar kan doen. Maar nog niks definitiefs geboekt.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zelf ook. Weet niet of Budapest qua kosten een optie is (ben niet bekend met vlucht- en hotelprijzen), maar dat is een leuke stad voor een paar dagen. En we hebben een paar mensen hier die je dan ook nog van tips kunnen voorzien
Het is westers dus wat dat betreft ga je niet zo naar iets onbekends, maar wel nog veel geschiedenis en mooie oude gebouwen met verhalen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht bij het invoeren nog "zou wel grappig zijn als Kwiwi nu ook Boedapest gaat aanraden" en toen las ik het
doe normie.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
balkonie dan... en daar verbrand ik levend
en nee, dat vind ik eigenlijk niks..
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe normie.
Verbrandweer is het sinds 1842 niet meer geweest
Als er nou sinds 1815 EEN jaar echt totaal NUL zomer gehad heeft dan was het wel 2023.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]jij slaat wat jaren over
vorig jaar nog
Belgrado is wel één van mijn favoriete steden.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
@:Bomenverzameling, nog een hele hoop ongevraagd advies
Ik zie dat EHV verder qua Oost-Europa directe vluchten heeft naar Varna, Sofia, Skopje, Tirana, Belgrado, Boekarest, Cluj-Napoca, Zagreb, Zadar en Bratislava.
Bratislava kan gecombineerd worden met Wenen, maar Wenen is wel erg duur. Bratislava alleen is naar mijn idee een beetje een saaie bestemming. Of ja, wel leuk, maar daar heb je zo alles gezien. Toen ik in Oost-Europa op doorreis was met vrienden hebben we daar maar 1 of 2 dagen gespendeerd. Maar verder herinner ik me Bratislava (en Wenen) wel als zeer toegankelijk
Sofia, Skopje en Tirana kan ik binnenkort meer over vertellenMaar ik kan me voorstellen dat die ietsje minder toegankelijk zijn omdat ze nog wat minder op toerisme zijn ingesteld dan bijvoorbeeld in Boedapest. Zelfde gevoel heb ik bij Boekarest, Cluj-Napoca en Zadar, maar ik heb geen idee of dat terecht is.
Belgrado vond ik ook gaaf, maar Servië is wel echt even net een beetje anders. Je 'voelt' de geschiedenis daar wat meer en het kan daar een beetje droevig voelen. Dat in combinatie met dat je Nederlandse internetbundel daar niet geldig is, kan het reizen daar net iets minder toegankelijk maken dan in andere landen.
Nou ja, wat je ook kiest, het wordt vast een gave reis
Dank je! Mensen ontkennen dat, maar ik heb het ook zo ervaren.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou sinds 1815 EEN jaar echt totaal NUL zomer gehad heeft dan was het wel 2023.
Wenen ben ik in 2017 al geweest. Daar zelfs de Halve Marathon gelopen.. Bratislava sluit ik niet uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
@:Bomenverzameling, nog een hele hoop ongevraagd advies
Ik zie dat EHV verder qua Oost-Europa directe vluchten heeft naar Varna, Sofia, Skopje, Tirana, Belgrado, Boekarest, Cluj-Napoca, Zagreb, Zadar en Bratislava.
Bratislava kan gecombineerd worden met Wenen, maar Wenen is wel erg duur. Bratislava alleen is naar mijn idee een beetje een saaie bestemming. Of ja, wel leuk, maar daar heb je zo alles gezien. Toen ik in Oost-Europa op doorreis was met vrienden hebben we daar maar 1 of 2 dagen gespendeerd. Maar verder herinner ik me Bratislava (en Wenen) wel als zeer toegankelijk![]()
Okee en voor Tirana hebben we hier al een Albanie expert met Liesje en ook Fles dacht ik.quote:Sofia, Skopje en Tirana kan ik binnenkort meer over vertellenMaar ik kan me voorstellen dat die ietsje minder toegankelijk zijn omdat ze nog wat minder op toerisme zijn ingesteld dan bijvoorbeeld in Boedapest. Zelfde gevoel heb ik bij Boekarest, Cluj-Napoca en Zadar, maar ik heb geen idee of dat terecht is.
Okee.quote:Belgrado vond ik ook gaaf, maar Servië is wel echt even net een beetje anders. Je 'voelt' de geschiedenis daar wat meer en het kan daar een beetje droevig voelen. Dat in combinatie met dat je Nederlandse internetbundel daar niet geldig is, kan het reizen daar net iets minder toegankelijk maken dan in andere landen.
Nou ja, wat je ook kiest, het wordt vast een gave reis
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dank je! Mensen ontkennen dat, maar ik heb het ook zo ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |