Zoet, we zijn met z'n zevenen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh jaa, leuk
[..]
zoet of hartig?en hoe groot is de fam?
En het is fucking druk overal (in nl tenminste)quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger genoeg gedaan om te weten dat het niet beter is dan lekker je eigen ding doen met pasen
ja oke maar dan moet je het ook niet zo neerzetten dat mensen zomaar wat kunnen pakken, dat gaat inderdaad heel snel misquote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
niet uit mn handen graaien ofzo hoor
maar er zo wat uit pakken zal zeker gebeuren
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer aan het werk. Kort weekje. Dan lang weekend. Kort weekje. En daarna 2 weken naar Kroatië
tofquote:Op maandag 25 maart 2024 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik eet gewoon weinig vlees, zie het meer als een traktatie soms, puur omdat ik het wel gewoon nog lekker vind
Jawel. Maar die kan ik ook in een ander weekend zien. 4 dagen vrij wanneer de rest van het bedrijf ook vrij heeft.. die dagen hou ik lekker voor mezelfquote:
Snap ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Stiekem zou ik eigenlijk wel weer eens pasen willen vieren, gezellig met familie aan een leuke paastafel. Maar die gratis vrije dagen zijn ook zo fijn om de wereld te zien
Waar wil je naartoe en waarom twijfel je?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog steeds niks geboekt voor mijn vakantie (september) . Durf gewoon geen knoop door te hakken....
Wat zijn de mogelijkheden?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb nog steeds niks geboekt voor mijn vakantie (september) . Durf gewoon geen knoop door te hakken....
Wat is een glowie?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je een glowie? Je moet het zeggen als je een glowie bent.
Maar niet te moeilijk hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh dat is wel een leuk aantal om wat voor te maken
Achtertuinië of Hintergartenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:53 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee of ik weg kan, financieel gezien..
Undercover fed die op internetfora probeert te peilen of de kids hier nog into illegale dingen zijn, maar er eigenlijk zo overduidelijk in is dat ze bijna licht geven.quote:
Financieel niet heel veel. Ik wil maar iets van 600 tot 700 euro maximaal. Sowieso maar een paar dagen en binnen Europa. Het liefst goed te bereiken met trein of Eindhoven Airport.quote:
Mijn voorkeur is Oost-Europa en gewoon een beetje de angst voor het onbekende. Terwijl ik al een keer alleen een paar dagen naar Praag ben geweest, maar dat is ook al weer bijna 6 jaar geleden..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar wil je naartoe en waarom twijfel je?
En wil je naar 1 stad of ook een beetje rondreizen nog in die dagen naar andere landen?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Financieel niet heel veel. Ik wil maar iets van 600 tot 700 euro maximaal. Sowieso maar een paar dagen en binnen Europa. Het liefst goed te bereiken met trein of Eindhoven Airport.
[..]
Mijn voorkeur is Oost-Europa en gewoon een beetje de angst voor het onbekende. Terwijl ik al een keer alleen een paar dagen naar Praag ben geweest, maar dat is ook al weer bijna 6 jaar geleden..
Op zich zou ik ook wel wat dagen vrij willen, maar dat ziet er voorlopig niet in. Afgelopen drie weken samen al een werkweek aan extra uren gemaakt.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, nee hier ook wel maar wat dagen vrij zou fijn zijn.. paasweekend is ook drukker
dus daarna maar eens even paar dagen vrij nemen
Dat weet ik niet. Ik vind het wel prettig om voor een paar dagen hetzelfde hotel/bed te hebben..quote:Op maandag 25 maart 2024 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wil je naar 1 stad of ook een beetje rondreizen nog in die dagen naar andere landen?
Anders op je tandem naar Marokko.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:53 schreef mschol het volgende:
ik heb geen idee of ik weg kan later dit jaar, financieel gezien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |