Als ik 'm op de grond zet niet, maar zodra ik 'm dan optil wel. Dus voorlopig maar op de grond houden en blijven zitten.quote:
'heey ik heb paaseitjes mee!! VOOR MEZELFquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
naar werk?
dan worden ze opgegeten door collega's
Dit.quote:
dat is kansloos, meot ik het stilhouden, en niet laten zienquote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'heey ik heb paaseitjes mee!! VOOR MEZELF![]()
![]()
' ?
Catharijneconvent heeft ook iets leuks.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Het is heel verleidelijk om allerlei achterstallige projectjes op te pakken, maar dan zit ik straks zes dagen binnen of in de bios. Dus ik moet wel iets gaan doen. Misschien eens langs Boerhaave of zo.
Hier ook niet, dat zou kip zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook niet mijn keuze zou zijn als ik nu vlees zou eten, maar dat zou varkensvlees sowieso niet zijn
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik 'm op de grond zet niet, maar zodra ik 'm dan optil wel. Dus voorlopig maar op de grond houden en blijven zitten.
Ben je een glowie? Je moet het zeggen als je een glowie bent.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat je dus doet is je opent een bitcoin rekening en dan download je de TOR browser en…. “ oh hoi interpol”
ja, nee hier ook wel maar wat dagen vrij zou fijn zijn.. paasweekend is ook drukkerquote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
Maar ook nog genoeg te doen, dus ik vermaak me wel.
hoezo, gaan ze het anders van je afpakken?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is kansloos, meot ik het stilhouden, en niet laten zien
the strugglequote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Stiekem zou ik eigenlijk wel weer eens pasen willen vieren, gezellig met familie aan een leuke paastafel. Maar die gratis vrije dagen zijn ook zo fijn om de wereld te zien
En buiten werk wachten we op pakketjes van Chinese spulletjes en zul je net zien dat je net zit te schijten. Super stressvol!quote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
De helft van de Chinezen heeft gewoon geen vakantiedagen en hier storten mensen al in na 2 weekjes werken.
De keren dat ik nu vlees heb gegeten dit jaar waren gefrituurde kip, maar denk iets van rendang ofzoquote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook niet, dat zou kip zijnmaar dat gaat niet gebeuren
wat zou je keuze zijn?
[..]![]()
maar kak
Ja die fout maak ik steeds als ik de website uit m'n hoofd probeer te typen.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*typt boerhaave in op google* komt uit bij plastische chirurgie?
ja, oke. Leuk
het klinkt heel intens maar wat heerlijk dat je er zo van genietquote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef kwiwi het volgende:
Brandweeroefening was weer super tofMet ademluchtroestel op lekker door trappenhuizen omhoog en omlaag rennen terwijl je de slangen in de rook uitrolt en allerlei andere zooi meesleept. Kwam weer helemaal smerig thuis. Kan dit echt hele dagen doen
Krijg nergens meer energie van dan dat.
Hadden nog heel wat bekijks want er stonden flatgebouwen om het gebouw waar we aan het oefenen waren heen, dus alle bewoners stonden op de balkons
je eet heel weinig vlees? en kipquote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
De keren dat ik nu vlees heb gegeten dit jaar waren gefrituurde kip, maar denk iets van rendang ofzo
Vergeten je bed op te maken is ook heeeeeeel erg.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En buiten werk wachten we op pakketjes van Chinese spulletjes en zul je net zien dat je net zit te schijten. Super stressvol!
niet uit mn handen graaien ofzo hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, gaan ze het anders van je afpakken?
Dat heb ik vroeger genoeg gedaan om te weten dat het niet beter is dan lekker je eigen ding doen met pasenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
Stiekem zou ik eigenlijk wel weer eens pasen willen vieren, gezellig met familie aan een leuke paastafel. Maar die gratis vrije dagen zijn ook zo fijn om de wereld te zien
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik steeds als ik de website uit m'n hoofd probeer te typen.
https://rijksmuseumboerhaave.nl/
zoet of hartig?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga tweede paasdag brunchen met de familie en misschien dat ik iets lekkers ga bakken, maar weet nog niet wat.
Oeh zwarte gaten. Zoiets wat ik immens interessant vind maar geen zak van begrijp.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik steeds als ik de website uit m'n hoofd probeer te typen.
https://rijksmuseumboerhaave.nl/
Ja, ik eet gewoon weinig vlees, zie het meer als een traktatie soms, puur omdat ik het wel gewoon nog lekker vindquote:Op maandag 25 maart 2024 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het klinkt heel intens maar wat heerlijk dat je er zo van geniet
[..]
je eet heel weinig vlees? en kip
rendang heb ik volgens mij uberhaupt nooit gegeten
Aww, heb je geen leuke familie?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger genoeg gedaan om te weten dat het niet beter is dan lekker je eigen ding doen met pasen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |