Kon ik maar babi pangang maken van m'n eigen buikvet.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter verkopen als buikspek? Dat doet het best goed
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon ik maar babi pangang maken van m'n eigen buikvet.
Ja maar daar zit dan natuurlijk ook wat spier bijquote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter verkopen als buikspek? Dat doet het best goed
Dan zou je infinite babi pangang hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alvast fijn weekend, na morgen
Als ik het niet via internet kan bestellen hoef ik het niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Er is wel echt een bepaald verband tussen mensen die chronisch online zijn en mensen die geen kinderen willen.
Terecht.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
thankyou!! het voelt al een beetje als weekend/vakantie
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van aquarobics.
Ik heb nu kramp aan de onderkant van mijn voet.
ja nee weenie, zou je dat etenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij buikspek?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar daar zit dan natuurlijk ook wat spier bij
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb ook tot en met tweede paasdag vrij na morgen, en ik hoop dat dat zo blijft want de oepskuthaasthaastcrisis is nog niet voorbij.
Ja er zit een laag vet, maar ook een laag vlees bij buikspek, en dat vlees is natuurlijk spierquote:Op maandag 25 maart 2024 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
de hele tijd?
[..]
ja nee weenie, zou je dat eten
[..]
bij buikspek?
ik wil zeggen 'gatverdamme' maar volgens mij zeg ik dan iets domsquote:Op maandag 25 maart 2024 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja er zit een laag vet, maar ook een laag vlees bij buikspek, en dat vlees is natuurlijk spier
Wat je dus doet is je opent een bitcoin rekening en dan download je de TOR browser en…. “ oh hoi interpol”quote:Op maandag 25 maart 2024 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik het niet via internet kan bestellen hoef ik het niet.
*typt boerhaave in op google* komt uit bij plastische chirurgie?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Het is heel verleidelijk om allerlei achterstallige projectjes op te pakken, maar dan zit ik straks zes dagen binnen of in de bios. Dus ik moet wel iets gaan doen. Misschien eens langs Boerhaave of zo.
Ik moet zeggen dat het ook niet mijn keuze zou zijn als ik nu vlees zou eten, maar dat zou varkensvlees sowieso niet zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil zeggen 'gatverdamme' maar volgens mij zeg ik dan iets doms
tevens, gatverdamme
Als ik 'm op de grond zet niet, maar zodra ik 'm dan optil wel. Dus voorlopig maar op de grond houden en blijven zitten.quote:
'heey ik heb paaseitjes mee!! VOOR MEZELFquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
naar werk?
dan worden ze opgegeten door collega's
Dit.quote:
dat is kansloos, meot ik het stilhouden, en niet laten zienquote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'heey ik heb paaseitjes mee!! VOOR MEZELF![]()
![]()
' ?
Catharijneconvent heeft ook iets leuks.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Het is heel verleidelijk om allerlei achterstallige projectjes op te pakken, maar dan zit ik straks zes dagen binnen of in de bios. Dus ik moet wel iets gaan doen. Misschien eens langs Boerhaave of zo.
Hier ook niet, dat zou kip zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook niet mijn keuze zou zijn als ik nu vlees zou eten, maar dat zou varkensvlees sowieso niet zijn
quote:Op maandag 25 maart 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik 'm op de grond zet niet, maar zodra ik 'm dan optil wel. Dus voorlopig maar op de grond houden en blijven zitten.
Ben je een glowie? Je moet het zeggen als je een glowie bent.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat je dus doet is je opent een bitcoin rekening en dan download je de TOR browser en…. “ oh hoi interpol”
ja, nee hier ook wel maar wat dagen vrij zou fijn zijn.. paasweekend is ook drukkerquote:Op maandag 25 maart 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
Maar ook nog genoeg te doen, dus ik vermaak me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |