ja 's nachts bleef het relatief warm ja. nou, leuk man.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Qua temperatuur was 2023 wel prima maar die regen was wel jammer.
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja, soms heb je gewoon niet zo veel woorden nodig
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/weeroverzicht-2023quote:2023 was met een gemiddelde temperatuur van 11,8 °C ook het warmste jaar sinds 1901, het begin van onze metingen. Het was ook een zeer zonnig jaar.
...
Met een gemiddelde temperatuur van 18,4 °C kwam de zomer in de top-10 van warmste zomers sinds het begin van de metingen in 1901.
Haha, voor mij maakt het allemaal niet zo veel uit, het liefst ben ik op de meeste gekke plekken te vinden (komt dit jaar goed met een stuk of 7-8 voormalig Sovjetlandenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Belgrado is wel één van mijn favoriete steden.
Als je dat trouwens al droevig vindt dan ga je in Tirana nog wat meemaken, daar merk je echt dat het tot 1998 gewoon het Noord-Korea van Europa was. Aanrader is het museum in de bunker over die tijd, wel af en toe wat kriebels, ook door de setting.
Wat gaaf johquote:Op maandag 25 maart 2024 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wenen ben ik in 2017 al geweest. Daar zelfs de Halve Marathon gelopen.. Bratislava sluit ik niet uit.
Oh ja, dat klopt inderdaadquote:[..]
Okee en voor Tirana hebben we hier al een Albanie expert met Liesje en ook Fles dacht ik.
Succes! Ik ben erg benieuwd waar je uiteindelijk belandt.quote:[..]
Okee.
Bedankt voor de tips..![]()
![]()
gelukkig is dat echt dikke onzinquote:Op maandag 25 maart 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er nou sinds 1815 EEN jaar echt totaal NUL zomer gehad heeft dan was het wel 2023.
Ja lekker voor je.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/weeroverzicht-2023
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit en is het dus volledig waar.quote:
vooral in je eigen waanbeelden blijven geloven danquote:Op maandag 25 maart 2024 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik dat zelf wel uit en is het dus volledig waar.
quote:Op maandag 25 maart 2024 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/weeroverzicht-2023
weltrustenquote:Op maandag 25 maart 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, gauw slapen, morgen weer aan het werk dus
Het is ook maar net wat je wel of geen fijne zomer vindt. Voor mij was er op die 1-2 weken droge, warme weken na geen zomer omdat het aan een stuk door regende. Dan maakt de temperatuur wat mij betreft niet meer uit, dan heb ik geen zomer meer waarin ik leuke zomerdingen kan doen. Misschien maakt die regen voor ons meer uit dan voor anderenquote:
Ik heb in de middag al een lang dutje gedaan. Had ik blijkbaar nodig.. Misschien toch iets te veel prikkels oid binnen gehad van dat onbekende stuk ofzo....quote:Op maandag 25 maart 2024 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens richting bed gaan.
a. Maar ik wil gewoon op mijn balkonnetje zitten en shaslickjes braajen en biertjes drinken en vitamientjes D spakken en zoquote:Op maandag 25 maart 2024 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je wel of geen fijne zomer vindt. Voor mij was er op die 1-2 weken droge, warme weken na geen zomer omdat het aan een stuk door regende. Dan maakt de temperatuur wat mij betreft niet meer uit, dan heb ik geen zomer meer waarin ik leuke zomerdingen kan doen. Misschien maakt die regen voor ons meer uit dan voor anderen
Nee moet een vergissing zijn. Onzin natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat mensen de zomer van vorig jaar aan het verdedigen zijn. Wie moet ik een klap voor hun harses geven?
Ok, ik dacht al. Dan is het goedquote:Op maandag 25 maart 2024 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee moet een vergissing zijn. Onzin natuurlijk
Daarom heb ik m'n bed al 3 weken niet verschoondquote:Op maandag 25 maart 2024 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een eenzame dustbunny wiens gehele familie je zojuist hebt opgezogen
Komt ie nu wraak nemenquote:Op maandag 25 maart 2024 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een eenzame dustbunny wiens gehele familie je zojuist hebt opgezogen
Goorlelquote:Op maandag 25 maart 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n bed al 3 weken niet verschoond
gewoon 'sochtend eff douchen, afdrogen en gaan..quote:Op maandag 25 maart 2024 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Dacht dat ik morgen vrij was dus had mijn haar niet gewassen. Niet dus, nu zit ik nog zeker een half uur met een masker in mijn haar en 4 uur wachten tot het droog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |