Als Ashley zo bang is om te gaan, zal eerst haar nominatie moeten afkopen EN dan een vrijstelling kopen. Kan ze doen, maar denk dat dat haar geen extra stemmen haar opleveren. Dus als ze nog wil winnen, kan ze dat beter niet doen.quote:
Oh vandaar dat ze morgen met karen wil als ze kunnen kiezenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik vond het vrij lastig hoor Glenn.
Glenn : Die van ons zat ook goed verstopt he.
Karen : Je oog moest er ook wel echt op vallen he.
Als je voor 8 man moet koken hoeft ze toch niet elke keer commentaar hebben om het anders te willen....Er is al volkorenmeel gekomen want dat was beter....pannekoek ervan is niet te vreten....ipv broodjes wil ze rijst.....quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Ik herken het wel, dat vocht vasthouden en opgeblazen gevoel
En het is dan toch een kleine moeite als degene die kookt daar even rekening mee houdt?
Van week at ze in korte tijd een pot drop op van die dropkrijtjes, dat is pas zoutquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
En het is dan toch een kleine moeite als degene die kookt daar even rekening mee houdt?
Als ze haar nominatie zou afkopen, en een vrijstelling zou kopen, zou ik dat heel logisch vinden, De anderen kunnen het ook doen per slot van rekening.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als Ashley zo bang is om te gaan, zal eerst haar nominatie moeten afkopen EN dan een vrijstelling kopen. Kan ze doen, maar denk dat dat haar geen extra stemmen haar opleveren. Dus als ze nog wil winnen, kan ze dat beter niet doen.
Oh ja dat was ik ff vergeten....een hele pot in een keer op met Karen....quote:Op maandag 25 maart 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van week at ze in korte tijd een pot drop op van die dropkrijtjes, dat is pas zout
ja, en ze zal dus gemerkt hebben dat ze dan nog meer vocht vasthoudt en dus nu vragen om zo min mogelijk zout in het eten.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van week at ze in korte tijd een pot drop op van die dropkrijtjes, dat is pas zout
Nee, dat kwam omdat ze haar benen dikker vond worden, niet haar voeten maar benen. Dat was vocht volgen haar en dat was al weken terug.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en ze zal dus gemerkt hebben dat ze dan nog meer vocht vasthoudt en dus nu vragen om zo min mogelijk zout in het eten.
Ik vind het een heel normale vraag, kan makkelijk rekening mee worden gehouden.
Overigens zou ik het ook een heel normale vraag vinden als een van de andere deelnemers dit zou vragen, met een reden.
Mensen overdrijven hier om te zeggen eerst vrat ze een half kilo zout. Nog nooit iemand dat zien doen maar ja. Ze heeft al dagen aangegeven dat ze last heeft van haar buik. En ja dat kan dat ze last heeft van vocht vasthouden door te veel zoutquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Beter zout achteraf toevoegen, dan te zout eten, eruit halen kan niet meerquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Ik zou dat eerder een actie gevonden hebben voor Danny. Die was als de dood dat ie het risico liep om genomineerd te worden. Die wou de finale bereiken op alleen maar vrijstellingen...quote:Op maandag 25 maart 2024 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze haar nominatie zou afkopen, en een vrijstelling zou kopen, zou ik dat heel logisch vinden, De anderen kunnen het ook doen per slot van rekening.
En als het dan van de pot af gaat, dan moet dat maar. Als je zover bent gekomen, moet je elke kans aanwenden om te kunnen winnen.
Overigens zou ik het ook van alle andere deelnemers heel logisch vinden als ze van deze mogelijkheid gebruik zouden maken.
Zo dom om het voor die promocampagne te gebruiken, ik zou het gewoon nu lekker opmaken. Die promocampagne gaat echt het verschil niet meer makenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef spapaars het volgende:
Aan coins geen gebrek, maar de vrekken verzamelen ze voor...Ja voor wat eigenlijk?
Het is ook beeldspraak. Het is altijd wat met Ashley.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Mensen overdrijven hier om te zeggen eerst vrat ze een half kilo zout. Nog nooit iemand dat zien doen maar ja. Ze heeft al dagen aangegeven dat ze last heeft van haar buik. En ja dat kan dat ze last heeft van vocht vasthouden door te veel zout
Ze heeft waarschijnlijk bedacht dat Glenn qua populariteit haar een finaleplek kan opleverenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef zodeju het volgende:
Glenn kan zich niet eens meer bewegen.......Kom Glenn ga hier zitten.... als hij wil opstaan Wat ga je doen Glenn....die man moet er toch gek van worden.
En ook het spel met hem willen spelen en niet met Ka verbaasde mijquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef zodeju het volgende:
Glenn kan zich niet eens meer bewegen.......Kom Glenn ga hier zitten.... als hij wil opstaan Wat ga je doen Glenn....die man moet er toch gek van worden.
Maar morgen wil ze met kaquote:Op maandag 25 maart 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook het spel met hem willen spelen en niet met Ka verbaasde mij
Ik kan even nergens vinden waarom die 3 nu genomineerd zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 12:25 schreef Luna68 het volgende:
Ik had gisteren het idee dat Ty ook wel interesse had in die vrijstelling. Heb het idee dat hij zich niet comfortabel voelt op de bank naast Glenn en Ash
precies, even 1 pizzabodem zonder zout, 1 portie tomatensaus zonder zout, ik vraag me af hoe hij de zout uit de kaas moet krijgen, of ze neemt dat niet, en dan zal ze ook geen salami kopen ofzo voor coins want daar zit ook zout in. Een pizza met groenten is ook lekker !!quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Nominaties zaterdagavondquote:Op maandag 25 maart 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan even nergens vinden waarom die 3 nu genomineerd zijn
Ze hebben zaterdagavond gelijk genomineerdquote:Op maandag 25 maart 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lezen zonder beeld doet wat met mequote:
ik wou het niet zeggen , maar nu jij begint, ze at gister 3 x een plak brood, ze pakt dan een kommetje doet er olie in en zout, en daar gaat ze dan met haar brood doorheen . dat zout loze is op momenten dat het haar goed uitkomt en de kok kan pesten, want die heeft extra werk !!quote:Op maandag 25 maart 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het een spel is voor coins kan ik dat wel begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook het spel met hem willen spelen en niet met Ka verbaasde mij
Misschien wel, maar aan de andere kant volgende keer weer natuurlijk hij zal er steeds opnieuw opgezet worden.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:25 schreef Luna68 het volgende:
Ik had gisteren het idee dat Ty ook wel interesse had in die vrijstelling. Heb het idee dat hij zich niet comfortabel voelt op de bank naast Glenn en Ash
ze heeft het inderdaad al weken over vocht vasthouden in haar benen en ZOUTquote:Op maandag 25 maart 2024 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat kwam omdat ze haar benen dikker vond worden, niet haar voeten maar benen. Dat was vocht volgen haar en dat was al weken terug.
Hebben ze zelf gedaan, ieder apart naar dbk.. en stemmen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar niet zo bedoeldquote:Op maandag 25 maart 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lezen zonder beeld doet wat met me
Moet ze eens rechtop gaan staan en rondlopen ipv hangen en liggen. En veel water drinken raak je ook vocht kwijt met bewegenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft het inderdaad al weken over vocht vasthouden in haar benen en ZOUT
Furosamide doet ook wonderen O-equote:Op maandag 25 maart 2024 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet ze eens rechtop gaan staan en rondlopen ipv hangen en liggen. En veel water drinken raak je ook vocht kwijt met bewegen
Dan scrol je toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 12:42 schreef maryo55 het volgende:
Ach Ach het is toch wat met Ash Iedere zin gaat over Ash er zijn nog 7 andere bewoners.
Grappig wel dat hij daar mee bezig isquote:Op maandag 25 maart 2024 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Een droom van Glenn is wel om op het podium te staan bij een bodybuild classic wedstrijd. 'Maar er zijn eerst belangrijkere dingen..'
O? Wie zijn dat dan? 🤔quote:Op maandag 25 maart 2024 12:42 schreef maryo55 het volgende:
Ach Ach het is toch wat met Ash Iedere zin gaat over Ash er zijn nog 7 andere bewoners.
Ze houd van aandacht!quote:Op maandag 25 maart 2024 12:42 schreef maryo55 het volgende:
Zo, ik gun 'm wel een vrije dag, het is hard werken in BBquote:Op maandag 25 maart 2024 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty zegt maar weer eens dat hij zo hoopt dat hij op Koningsdag vrij is, en dat ze er op z'n werk rekening mee houden.
Je bent volgens mij best snel happy.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:49 schreef happyme28 het volgende:
Heerlijk die verhalen van Alice en Tyron. Ze kunnen zo lekker eindeloos lullen over van alles en nog wat.
Maar in het verleden maakte die zelf hun ding en voegde dat toe op of bij wat de andere aten....Dat hoefde de kok niet te doen of te laten voor die persoon.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:43 schreef Verida het volgende:
Ik had het ook heel normaal gevonden als er een ander iemand iets speciaal had willen hebben bij het eten, vegetarisch, vegan, geen olie, liever minder zout enz.
Nee, dat werd ook vrij beroerd in beeld gebracht.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:53 schreef Angelique61 het volgende:
Hoeveel cois hebben ze verdiend per koppel of is dat nog niet bekend?
Zo dat is nog eens een dikke middelvinger naar de mensen die hard moeten werken en elk dubbeltje om moeten draaien om het einde van de maand te halenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron bedacht zich gister dat hij ook vergeten is kwartaalaangifte te doen. Hij heeft nog modellenwerk gedaan wat pas dit kwartaal is uitbetaald. Dus had aangifte moeten doen. Net als Alice dat vergeten is.
Alice : Ik ga me er ook niet meer druk over maken. Het is maar geld.
Geloof nog onbekend, maar die munten oppot slangen lopen bijna over.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:53 schreef Angelique61 het volgende:
Hoeveel cois hebben ze verdiend per koppel of is dat nog niet bekend?
Ja ... dat is wellicht wat er staat, maar niet wat ze bedoelde. Ze zei het in de context van dat alles goed gaat met de familie en vriend... daar maakt ze zich wel druk om, niet om het geld. Dat is maar geld.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een dikke middelvinger naar de mensen die hard moeten werken en elk dubbeltje om moet draaien om het einde van de maand te halen
Beter dan de hele dag zuur zijn 😉 Genieten van de kleine dingen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bent volgens mij best snel happy.
Zo mee eens....de lol ook die ze samen hebben....quote:Op maandag 25 maart 2024 12:49 schreef happyme28 het volgende:
Heerlijk die verhalen van Alice en Tyron. Ze kunnen zo lekker eindeloos lullen over van alles en nog wat.
Ik denk dat dat meer een eigen invulling is van iets wat ik dan weer heel anders heb gezienquote:Op maandag 25 maart 2024 12:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een dikke middelvinger naar de mensen die hard moeten werken en elk dubbeltje om moeten draaien om het einde van de maand te halen
Ah zo, dat is idd wat andersquote:Op maandag 25 maart 2024 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... dat is wellicht wat er staat, maar niet wat ze bedoelde. Ze zei het in de context van dat alles goed gaat met de familie en vriend... daar maakt ze zich wel druk om, niet om het geld. Dat is maar geld.
Ash weet het ! De zon !quote:Op maandag 25 maart 2024 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Alice wat is groter , de zon of de aarde'
Mijn hemel
Achilles space.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Alice wat is groter , de zon of de aarde'
Mijn hemel
Dat is maar goed ook, anders hadden ze niet mogen meedoen aan dit unieke experiment genaamd Big Brother.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:59 schreef Jockari het volgende:
Wat is groter ? De zon of de aarde ? Vraagt Ty zich af.
Ze weten het niet...
quote:Op maandag 25 maart 2024 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders hadden ze niet mogen meedoen aan dit unieke experiment genaamd Big Brother.
Nationale IQ test.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
Is wel gieren als deze bewoners een wetenschappelijk gesprek voeren.
ik word er eerder een beetje treurig van...quote:Op maandag 25 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
Is wel gieren als deze bewoners een wetenschappelijk gesprek voeren.
Hij wil in ieder geval slimmer worden. 😜quote:Op maandag 25 maart 2024 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty had wel zelfkennis : 'Ik voel me zo dom.'
Alleen wellicht dan niet zulke dingen vragen ....
Ty doet wel meer domme uitspraken. Onderwijs in Nederland oorzaak of ligt het aan de jongen?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty had wel zelfkennis : 'Ik voel me zo dom.'
Alleen wellicht dan niet zulke dingen vragen ....
Hij werkt bij de Hoogovens in ploegendienst. Het is een best joch, maar denk niet dat leren z'n ding was.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ty doet wel meer domme uitspraken. Onderwijs in Nederland oorzaak of ligt het aan de jongen?
Dat was andere jaren niet anders de laatste 3 weken trouwens.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:06 schreef Verida het volgende:
De productie van BB moet toch ook helemaal knettergek worden van deze groep, er zit totaal geen leven meer in, ze hangen de tijd uit, zijn niet bereid om ook maar iets te doen.
Daarom vind ik die laatste weken ook niet meer zo interessantquote:Op maandag 25 maart 2024 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was andere jaren niet anders de laatste 3 weken trouwens.
oke,quote:Op maandag 25 maart 2024 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ze maar snel naar huis gaan en een eigen podcast beginnen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:49 schreef happyme28 het volgende:
En wat is geld nou? De varkens vreten het niet eens.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron bedacht zich gister dat hij ook vergeten is kwartaalaangifte te doen. Hij heeft nog modellenwerk gedaan wat pas dit kwartaal is uitbetaald. Dus had aangifte moeten doen. Net als Alice dat vergeten is.
Alice : Ik ga me er ook niet meer druk over maken. Het is maar geld.
Ze zei het in de context van dat alles goed gaat met de familie en vriend... daar maakt ze zich wel druk om, niet om het geld. Dat is maar geld.
Smaken verschillenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
Dan moet je toch totaal van de wereld zijn, als je zo'n mottige tatoeage laat zetten.
[ afbeelding ]
Hij heeft toch een aantal jaar het cios gedaan. Dus heel dom zal hij niet zijn. Daarnaast leren ze dit gewoon niet meer zo op school. Aardrijkskunde en Geschiedenis is na de lagere school zo goed als afgelopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij werkt bij de Hoogovens in ploegendienst. Het is een best joch, maar denk niet dat leren z'n ding was.
Glenn ook niet ....quote:Op maandag 25 maart 2024 12:59 schreef Roxiebb het volgende:
Ongelofelijk Ty en Alice weten niet dat de zon veeeeeeel groter is dan de aarde
Daar gaat haar vurig begeerde finaleplek. Met zulke opmerkingen scoor je niet bij het bloemetjesjurkenlegioen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een dikke middelvinger naar de mensen die hard moeten werken en elk dubbeltje om moeten draaien om het einde van de maand te halen
Het gedrag en houding van Tom zit meer en meer in een neerwaartse spiraal in vergelijking met weken geleden.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
Dan moet je toch totaal van de wereld zijn, als je zo'n mottige tatoeage laat zetten.
[ afbeelding ]
Ik zal het even doorgeven aan mijn kleindochters die al een paar jaar zitten te blokken op aardrijkskunde en geschiedenis op de middelbare schoolquote:Op maandag 25 maart 2024 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft toch een aantal jaar het cios gedaan. Dus heel dom zal hij niet zijn. Daarnaast leren ze dit gewoon niet meer zo op school. Aardrijkskunde en Geschiedenis is na de lagere school zo goed als afgelopen.
Is ook niet zo moeilijk voor Ashley.quote:
Hij weet wel weer leuke weetjes over dieren.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ty doet wel meer domme uitspraken. Onderwijs in Nederland oorzaak of ligt het aan de jongen?
Ging er om dat geld maar geld was en gezondheid van haar familie veel belangrijker was.....quote:Op maandag 25 maart 2024 13:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar gaat haar vurig begeerde finaleplek. Met zulke opmerkingen scoor je niet bij het bloemetjesjurkenlegioen.
Mijn zoon half jaartje aardrijkskunde en nog een halfjaartje geschiedenis en het gaat nergens meer over. Veel te simpel. En uiteindelijk kan je alles googelen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven aan mijn kleindochters die al een paar jaar zitten te blokken op aardrijkskunde en geschiedenis op de middelbare school
Zij is ook niet voor niets het middelpunt van BB '24quote:Op maandag 25 maart 2024 13:06 schreef marky het volgende:
Van de grootte van de zon hebben we het toch weer over Ash.
Dat is ze niet dat denkt ze.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij is ook niet voor niets het middelpunt van BB '24
Hangen hangen hangen dat is wat ik doe,quote:Op maandag 25 maart 2024 13:06 schreef Verida het volgende:
De productie van BB moet toch ook helemaal knettergek worden van deze groep, er zit totaal geen leven meer in, ze hangen de tijd uit, zijn niet bereid om ook maar iets te doen.
Ja, en je kan het ook niet vragen en stilletjes je mond houden. Maar hij schaamt zich daar niet voor en doet zich niet beter voor...quote:Op maandag 25 maart 2024 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij weet wel weer leuke weetjes over dieren.
Fixed.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Jockari het volgende:
Dan moet je toch totaal van de wereld zijn, als je zo'n mottige een tatoeage laat zetten.
[ afbeelding ]
is ieder jaar weer hetzelfde hahaquote:Op maandag 25 maart 2024 13:06 schreef Verida het volgende:
Precies, ieder jaar weer hoofdzakelijk 2 dezelfde streams met veel streamlocks die blijven toenemen vanwege privacy toestanden zodra bewoners over bekenden/familieleden beginnen. We zien steeds minder waardoor streams ook weinig extra info opleveren... tis deud aan het gaanquote:Op maandag 25 maart 2024 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
'Geld is maar geld' is een opmerking die nog al gevoelig ligt bij minvermogend Nederland.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging er om dat geld maar geld was en gezondheid van haar familie veel belangrijker was.....
Complete verrassing ook voor ze, het is niet dat Ashley een paar minuten hiervoor de deur van de voorraadkamer dicht moest gaan doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:20 schreef mazaru het volgende:
Ze worden wakker gemaakt voor een batterijwissel
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat iedereen gezondheid belangrijker vinden dan geld....quote:Op maandag 25 maart 2024 13:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
'Geld is maar geld' is een opmerking die nog al gevoelig ligt bij minvermogend Nederland.
Nu kan je inderdaad zien dat ze nog maar 20 is, met zo'n ondoordachte opmerking.
Vond het zelfs vorige jaar nog ergerquote:Op maandag 25 maart 2024 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
of je zo'n opmerking leuk inpakt met "gezondheid van familie en vriend is belangrijker" Het blijft gewoon een heel domme opmerkingquote:Op maandag 25 maart 2024 13:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
'Geld is maar geld' is een opmerking die nog al gevoelig ligt bij minvermogend Nederland.
Nu kan je inderdaad zien dat ze nog maar 20 is, met zo'n ondoordachte opmerking.
Die kans lijkt me 100%quote:Op maandag 25 maart 2024 13:27 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ze overigens de naam van die vriend nog wel weten, het is al weer een hele tijd geleden dat er, met het bijbehorende traantje, voorgedragen moest worden uit die prachtige (dure) brief
Klopt, maar geld is wel nodig om gezond voedsel te kopen om gezond te blijven. Veel mensen met weinig geld eten ongezond, helaas.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat iedereen gezondheid belangrijker vinden dan geld....
Die weet ik zelfsquote:
ajaijaiquote:Op maandag 25 maart 2024 12:59 schreef Jockari het volgende:
Wat is groter ? De zon of de aarde ? Vraagt Ty zich af.
Ze weten het niet...
Ze zit erbij alsof ze aan het stokslobberen is.quote:
Gezondheid zonder geld is een beetje moeilijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat iedereen gezondheid belangrijker vinden dan geld....
Vooral volgens haarzelfquote:Op maandag 25 maart 2024 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij is ook niet voor niets het middelpunt van BB '24
Klopt komt omdat ongezond voedsel goedkoper isquote:Op maandag 25 maart 2024 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar geld is wel nodig om gezond voedsel te kopen om gezond te blijven. Veel mensen met weinig geld eten ongezond, helaas.
Je, ze hebben het steeds over twee weken nog, net zei iemand nog bijna 2 wekenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:33 schreef b_engeltje het volgende:
Ze zitten er een week naast met de finale zij denken weekend na pasen, maar er zit nog een weekend tussen
Inderdaad een zak appels is duurder dan een doos frikadellen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Klopt komt omdat ongezond voedsel goedkoper is
Een zak diepvries patat kost +/ 1 euro waar je als gezin 1 x maar alleen 3x van kan eten
Waarom zegt BB niet gewoon 13 april.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je, ze hebben het steeds over twee weken nog, net zei iemand nog bijna 2 weken
quote:Op maandag 25 maart 2024 13:36 schreef -river- het volgende:
Alice haar vliegtuig komt rond twee uur.
Ik vind het zeker geen zachtgekookt eitje, ik zie een lieve, zorgzame man, die lijkt mij zijn vrouw op handen draagt. Dat hij ook veel voor Ashley doet, zegt meer over hem, niet te beroerd om iemand een plezier te doen. Daarnaast vervelen ze zich te pletter, dus kan ook meespelen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:37 schreef Clasientjuh het volgende:
Jammer Glenn je bent een zacht gekookt eitje!
Waarom wel?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom zegt BB niet gewoon 13 april.
Owjee, dan zal Jimmy wel weer even een dipje krijgen , die heeft er dan nog geen gehad.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:36 schreef -river- het volgende:
Alice haar vliegtuig komt rond twee uur.
Hij mag van mij wel winnenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het zeker geen zachtgekookt eitje, ik zie een lieve, zorgzame man, die lijkt mij zijn vrouw op handen draagt. Dat hij ook veel voor Ashley doet, zegt meer over hem, niet te beroerd om iemand een plezier te doen. Daarnaast vervelen ze zich te pletter, dus kan ook meespelen.
3 weken zeiden ze afgelopen zaterdag in de uitzendingquote:Op maandag 25 maart 2024 13:33 schreef b_engeltje het volgende:
Ze zitten er een week naast met de finale zij denken weekend na pasen, maar er zit nog een weekend tussen
Hij laat zich meeslepen met Ashley en dat vind ik zonde, voor de rest is hij wel een goeie manquote:Op maandag 25 maart 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het zeker geen zachtgekookt eitje, ik zie een lieve, zorgzame man, die lijkt mij zijn vrouw op handen draagt. Dat hij ook veel voor Ashley doet, zegt meer over hem, niet te beroerd om iemand een plezier te doen. Daarnaast vervelen ze zich te pletter, dus kan ook meespelen.
Hij vond Sabeau ook een heel lief en leuk meisje.. hij heeft niet echt een radar voor sluwe vrouwen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Hij laat zich meeslepen met Ashley en dat vind ik zonde, voor de rest is hij wel een goeie man
het kan ook nog zo zijn dat hij het gewoon gezellig vindt met Ashley en bijv niet te beroerd is om af en toe iets voor haar te pakken of te halen.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Hij laat zich meeslepen met Ashley en dat vind ik zonde, voor de rest is hij wel een goeie man
zij heeft ook al een vliegtuigje gehadquote:Op maandag 25 maart 2024 13:52 schreef Jockari het volgende:
Dus zo dadelijk vliegtuigje voor Alice heb ik begrepen. Dan ziet Ash groen van jaloezie.
Of hij houd van dat soort vrouwen kan natuurlijk ook hahaha. Misschien is zijn vrouw ook zo hahaha?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij vond Sabeau ook een heel lief en leuk meisje.. hij heeft niet echt een radar voor sluwe vrouwen.
Ah, die van Ash heb ik gemist.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
zij heeft ook al een vliegtuigje gehad
Ik denk eerder dat het moeilijk zal zijn voor Jimmy.
Dat jaquote:Op maandag 25 maart 2024 13:58 schreef greysbones het volgende:
Ash
Eens denken.
Wie heb ik allemaal naar huis gespeeld
Nou niemand ash
Ik ben een buikslaper dus van die pornobollen zou een drama zijn voor mij.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
Het lijkt me vreselijk
Van die deurstoppers
Die djngen zitten als ze ligt tegen d’r kin
Niet aangekondigd bij BB ?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
BB meldt het niet vandaag? Zal wel denken .. moeten ze de ogen maar open houden.
Ashley strijkt al vanaf het begin de was voor Glenn, deed ze ook voor Danny, dus ze doet er ook wat voor terugquote:Op maandag 25 maart 2024 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
het kan ook nog zo zijn dat hij het gewoon gezellig vindt met Ashley en bijv niet te beroerd is om af en toe iets voor haar te pakken of te halen.
Er zijn verder niet veel bewoners meer over om bij te zijn. En ze zijn al vanaf het begin regelmatig samen.
Wie weet doet Ash wel weer andere dingen voor hem, zijn was verzorgen, of zijn kleding strijken.
Glenn moest de strings wassenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley strijkt al vanaf het begin de was voor Glenn, deed ze ook voor Danny, dus ze doet er ook wat voor terug
preciesquote:Op maandag 25 maart 2024 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da's UNIEK!! Nog nooit meegemaakt bij 'n realityprogramma![]()
Ach afgezien van de make upquote:Op maandag 25 maart 2024 14:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voorzichtig meid, voor je het weet zitten je blosjes op je voorhoofd
Toch nog uniekquote:Op maandag 25 maart 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij het eerste uitroepteken Al, dat heb ik nog niet eerder gezien zegt Ashley
Klopt dat ?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef ledn81 het volgende:
Alice heb de eerste uitroepteken![]()
Die heb Eslie nog niet eerder gezien
Vindt haar ook wel leuk.....quote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach afgezien van de make up
Is ze best leuk
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://www.gofundme.com/(...)796a9060528ff2f90def
Niemand, maar Eslie ziet er vast een complot in. Dat horen we later vandaag in de groene kamerquote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt dat ?
Geen idee
Let daar niet op
Ik zeg 15 aprilquote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gelukkig al in de 700 lees ik netquote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kan wat luid zijn ( understatement) maar verderquote:
Ja echt hequote:
Ze is tot nu toe voor iedereen blij geweest die een vliegtuigje kreeg.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:10 schreef -river- het volgende:
Ashley is gemeend blij voor Alice, dat had ik niet verwacht.
Is de helft pas wat ik zo leesquote:
Toch vind ik dat apart.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:10 schreef -river- het volgende:
Ashley is gemeend blij voor Alice, dat had ik niet verwacht.
Zei hij dat of maak jij dat ervan? Daarnaast is hij de enige die er geen een heeft gehad ,.ik kan me best voorstellen dat je daar ff van slag van bentquote:Op maandag 25 maart 2024 14:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Jimmy is jaloers op Alice, Jeetje man. Zielige man van 41 jaar
Waar leidt je dat uit af?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Jimmy is jaloers op Alice, Jeetje man. Zielige man van 41 jaar
ik ookquote:Op maandag 25 maart 2024 14:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb verder niks met die vliegtuigjes maar ik vind het nu best sneu voor Jimmy... wel een beetje zuur...![]()
Ik had eigenijk wel iets verwacht uit het wereldje van de drag puur voor steun...
Dat had ik ook wel gedachtquote:Op maandag 25 maart 2024 14:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb verder niks met die vliegtuigjes maar ik vind het nu best sneu voor Jimmy... wel een beetje zuur...![]()
Ik had eigenijk wel iets verwacht uit het wereldje van de drag puur voor steun...
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy heeft tenminste een private jet als vliegtuig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, helaas niet. BB zei wel dat een boete hadden krijgen voor het slapen maar dat hij ze nu wakker maakte voor een vliegtuigjequote:Op maandag 25 maart 2024 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Hebben ze weer een boete gehad omdat ze zich afvragen wie er sliep en of ogen dicht dus ook niet mag?
Zijn vliegtuigje komt eraan hoor ik heb berichten gelezen dat hun er mee bezig zijn dus hij een vliegtuigje krijgt hij.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:16 schreef Frummelie het volgende:
Dat is het spel. Ze strijden tegen elkaar als spelers,quote:Op maandag 25 maart 2024 14:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch vind ik dat apart.
Gisteren nog sneren geven dat Alice ineens een keukenprinses is met het schoonmaken en dergelijke, dat was niet gewoon roddelen maar echt lelijke dingen zeggen en dan nu zeggen je hebt het verdient???
Das toch raar.
wie lag er te slapen dan? De meesten zaten toch te kletsen met de ogen dichtquote:Op maandag 25 maart 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. BB zei wel dat een boete hadden krijgen voor het slapen maar dat hij ze nu wakker maakte voor een vliegtuigje
Ik hoop het. Heeft Randy al eens een vliegtuigje gehad trouwens?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:21 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Zijn vliegtuigje komt eraan hoor ik heb berichten gelezen dat hun er mee bezig zijn dus hij een vliegtuigje krijgt hij.
Op een gegeven moment geloof je het niet meer als het vaak voorkomt....quote:Op maandag 25 maart 2024 14:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch vind ik dat apart.
Gisteren nog sneren geven dat Alice ineens een keukenprinses is met het schoonmaken en dergelijke, dat was niet gewoon roddelen maar echt lelijke dingen zeggen en dan nu zeggen je hebt het verdient???
Das toch raar.
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:23 schreef Kajmu het volgende:
Ben ik de enige die het oprecht zielig vind dat Jimmy nog geen vliegtuig heeft gehad
Ja Randy had ook een vliegtuigje gehadquote:Op maandag 25 maart 2024 14:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heeft Randy al eens een vliegtuigje gehad trouwens?
Jamaar strijden is toch niet achter iemands rug om kwaad spreken.....Dat heeft toch niks met het spel te maken.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het spel. Ze strijden tegen elkaar als spelers,
Maar als mens zijn ze oprecht blij voor elkaar als er iets is
Als eerste tochquote:Op maandag 25 maart 2024 14:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik vind vliegtuigen stom, maar had gehoopt dat vrienden uit de drag scene of fans misschien iets anders zouden doen ofzo. Al is het maar met een auto met speakers om de hoek staan met een pot vuurwerk ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:23 schreef Kajmu het volgende:
Ben ik de enige die het oprecht zielig vind dat Jimmy nog geen vliegtuig heeft gehad
Ik vind dit echt een beetje veel zielig welquote:Op maandag 25 maart 2024 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erg hard met de donaties gaat het ook niet.
https://streamable.com/i4f3ziquote:Op maandag 25 maart 2024 14:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Oh. ok.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Bassie was de eerste. Op z'n verjaardag.
Oh dank je wel voor de informatie hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is een heel topic om te discussieren of het al dan niet zielig isBB / Teveel vliegtuigjes dit jaar
Bassie wie??quote:Op maandag 25 maart 2024 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Bassie was de eerste. Op z'n verjaardag.
Ik betwijfel een beetje of sommige oprecht blij zijn .quote:Op maandag 25 maart 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het spel. Ze strijden tegen elkaar als spelers,
Maar als mens zijn ze oprecht blij voor elkaar als er iets is
ik update dat topic even, Jimmy heeft nu 1046 euroquote:Op maandag 25 maart 2024 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is een heel topic om te discussieren of het al dan niet zielig isBB / Teveel vliegtuigjes dit jaar
Ik denk altijd maar zo. Ze hebben niets anders om over te praten. Je ziet het niet anders in iedere rls is dit zo. Ik ben er niet echt verbaasd meer overquote:Op maandag 25 maart 2024 14:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jamaar strijden is toch niet achter iemands rug om kwaad spreken.....Dat heeft toch niks met het spel te maken.
met zonder shirtquote:Op maandag 25 maart 2024 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty is de WCs aan het dweilen. Lees nogal vaak dat hij nooit iets doet. Maar dat blijkt niet te kloppen.
Of ze gebruikt alles voor het vliegtuigje....quote:Op maandag 25 maart 2024 14:37 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik zag bij Jimmy zijn profiel dat hun er mee bezig zijn voor een vliegtuigje voor hem mensen kunnen doneren maar later zei de dame het lukt niet via de site wat ze noemde als je niet via PayPal kan betalen dus heeft ze via tikkie dit willen doen. Nou sorry deze dame is slim, vele mensen kunnen doneren voor een vliegtuigje voor Jimmy maar ze kan veel geld binnen krijgen, niemand die het ziet wat ze allemaal krijgt ze kan veel geld in haar zak steken en de rest voor het vliegtuigje voor Jimmy.
ZIe hem wel vaker schoonmaken, ze hebben volgens mij een rooster daar wie wat en wanneer moet doen.quote:
Op het rooster staat niet of je met zonder shirt moetquote:Op maandag 25 maart 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe hem wel vaker schoonmaken, ze hebben volgens mij een rooster daar wie wat en wanneer moet doen.
Dat kan je weet niet hoe eerlijk die persoon isquote:Op maandag 25 maart 2024 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of ze gebruikt alles voor het vliegtuigje....
Klopt, maar Ty probeert wel vaak onder zijn taak uit te komen of uit te stellenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe hem wel vaker schoonmaken, ze hebben volgens mij een rooster daar wie wat en wanneer moet doen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty is de WCs aan het dweilen. Lees nogal vaak dat hij nooit iets doet. Maar dat blijkt niet te kloppen.
aannamequote:Op maandag 25 maart 2024 14:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op het rooster staat niet of je met zonder shirt moet
is toch op stream?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
Misschien ook maar een ff topic schoonmaak taken openen? Dan hoeft dat hier ook niet meer?
@Paulquote:Op maandag 25 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
Misschien ook maar een ff topic schoonmaak taken openen? Dan hoeft dat hier ook niet meer?
Dat is ook helemaal niet waar, beetje eenzijdige kijk in de COS vaakquote:Op maandag 25 maart 2024 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ty is niet de poest queen van deze BBquote:Op maandag 25 maart 2024 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet waar, beetje eenzijdige kijk in de COS vaak
Sinds wanneer ben jij een collega?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |