Als Ashley zo bang is om te gaan, zal eerst haar nominatie moeten afkopen EN dan een vrijstelling kopen. Kan ze doen, maar denk dat dat haar geen extra stemmen haar opleveren. Dus als ze nog wil winnen, kan ze dat beter niet doen.quote:
Oh vandaar dat ze morgen met karen wil als ze kunnen kiezenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik vond het vrij lastig hoor Glenn.
Glenn : Die van ons zat ook goed verstopt he.
Karen : Je oog moest er ook wel echt op vallen he.
Als je voor 8 man moet koken hoeft ze toch niet elke keer commentaar hebben om het anders te willen....Er is al volkorenmeel gekomen want dat was beter....pannekoek ervan is niet te vreten....ipv broodjes wil ze rijst.....quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Ik herken het wel, dat vocht vasthouden en opgeblazen gevoel
En het is dan toch een kleine moeite als degene die kookt daar even rekening mee houdt?
Van week at ze in korte tijd een pot drop op van die dropkrijtjes, dat is pas zoutquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
En het is dan toch een kleine moeite als degene die kookt daar even rekening mee houdt?
Als ze haar nominatie zou afkopen, en een vrijstelling zou kopen, zou ik dat heel logisch vinden, De anderen kunnen het ook doen per slot van rekening.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als Ashley zo bang is om te gaan, zal eerst haar nominatie moeten afkopen EN dan een vrijstelling kopen. Kan ze doen, maar denk dat dat haar geen extra stemmen haar opleveren. Dus als ze nog wil winnen, kan ze dat beter niet doen.
Oh ja dat was ik ff vergeten....een hele pot in een keer op met Karen....quote:Op maandag 25 maart 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van week at ze in korte tijd een pot drop op van die dropkrijtjes, dat is pas zout
ja, en ze zal dus gemerkt hebben dat ze dan nog meer vocht vasthoudt en dus nu vragen om zo min mogelijk zout in het eten.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van week at ze in korte tijd een pot drop op van die dropkrijtjes, dat is pas zout
Nee, dat kwam omdat ze haar benen dikker vond worden, niet haar voeten maar benen. Dat was vocht volgen haar en dat was al weken terug.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en ze zal dus gemerkt hebben dat ze dan nog meer vocht vasthoudt en dus nu vragen om zo min mogelijk zout in het eten.
Ik vind het een heel normale vraag, kan makkelijk rekening mee worden gehouden.
Overigens zou ik het ook een heel normale vraag vinden als een van de andere deelnemers dit zou vragen, met een reden.
Mensen overdrijven hier om te zeggen eerst vrat ze een half kilo zout. Nog nooit iemand dat zien doen maar ja. Ze heeft al dagen aangegeven dat ze last heeft van haar buik. En ja dat kan dat ze last heeft van vocht vasthouden door te veel zoutquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Beter zout achteraf toevoegen, dan te zout eten, eruit halen kan niet meerquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Ik zou dat eerder een actie gevonden hebben voor Danny. Die was als de dood dat ie het risico liep om genomineerd te worden. Die wou de finale bereiken op alleen maar vrijstellingen...quote:Op maandag 25 maart 2024 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze haar nominatie zou afkopen, en een vrijstelling zou kopen, zou ik dat heel logisch vinden, De anderen kunnen het ook doen per slot van rekening.
En als het dan van de pot af gaat, dan moet dat maar. Als je zover bent gekomen, moet je elke kans aanwenden om te kunnen winnen.
Overigens zou ik het ook van alle andere deelnemers heel logisch vinden als ze van deze mogelijkheid gebruik zouden maken.
Zo dom om het voor die promocampagne te gebruiken, ik zou het gewoon nu lekker opmaken. Die promocampagne gaat echt het verschil niet meer makenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef spapaars het volgende:
Aan coins geen gebrek, maar de vrekken verzamelen ze voor...Ja voor wat eigenlijk?
Het is ook beeldspraak. Het is altijd wat met Ashley.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Mensen overdrijven hier om te zeggen eerst vrat ze een half kilo zout. Nog nooit iemand dat zien doen maar ja. Ze heeft al dagen aangegeven dat ze last heeft van haar buik. En ja dat kan dat ze last heeft van vocht vasthouden door te veel zout
Ze heeft waarschijnlijk bedacht dat Glenn qua populariteit haar een finaleplek kan opleverenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef zodeju het volgende:
Glenn kan zich niet eens meer bewegen.......Kom Glenn ga hier zitten.... als hij wil opstaan Wat ga je doen Glenn....die man moet er toch gek van worden.
En ook het spel met hem willen spelen en niet met Ka verbaasde mijquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef zodeju het volgende:
Glenn kan zich niet eens meer bewegen.......Kom Glenn ga hier zitten.... als hij wil opstaan Wat ga je doen Glenn....die man moet er toch gek van worden.
Maar morgen wil ze met kaquote:Op maandag 25 maart 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook het spel met hem willen spelen en niet met Ka verbaasde mij
Ik kan even nergens vinden waarom die 3 nu genomineerd zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 12:25 schreef Luna68 het volgende:
Ik had gisteren het idee dat Ty ook wel interesse had in die vrijstelling. Heb het idee dat hij zich niet comfortabel voelt op de bank naast Glenn en Ash
precies, even 1 pizzabodem zonder zout, 1 portie tomatensaus zonder zout, ik vraag me af hoe hij de zout uit de kaas moet krijgen, of ze neemt dat niet, en dan zal ze ook geen salami kopen ofzo voor coins want daar zit ook zout in. Een pizza met groenten is ook lekker !!quote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Nominaties zaterdagavondquote:Op maandag 25 maart 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan even nergens vinden waarom die 3 nu genomineerd zijn
Ze hebben zaterdagavond gelijk genomineerdquote:Op maandag 25 maart 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lezen zonder beeld doet wat met mequote:
ik wou het niet zeggen , maar nu jij begint, ze at gister 3 x een plak brood, ze pakt dan een kommetje doet er olie in en zout, en daar gaat ze dan met haar brood doorheen . dat zout loze is op momenten dat het haar goed uitkomt en de kok kan pesten, want die heeft extra werk !!quote:Op maandag 25 maart 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het een spel is voor coins kan ik dat wel begrijpen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook het spel met hem willen spelen en niet met Ka verbaasde mij
Misschien wel, maar aan de andere kant volgende keer weer natuurlijk hij zal er steeds opnieuw opgezet worden.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:25 schreef Luna68 het volgende:
Ik had gisteren het idee dat Ty ook wel interesse had in die vrijstelling. Heb het idee dat hij zich niet comfortabel voelt op de bank naast Glenn en Ash
ze heeft het inderdaad al weken over vocht vasthouden in haar benen en ZOUTquote:Op maandag 25 maart 2024 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat kwam omdat ze haar benen dikker vond worden, niet haar voeten maar benen. Dat was vocht volgen haar en dat was al weken terug.
Hebben ze zelf gedaan, ieder apart naar dbk.. en stemmen.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar niet zo bedoeldquote:Op maandag 25 maart 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lezen zonder beeld doet wat met me
Moet ze eens rechtop gaan staan en rondlopen ipv hangen en liggen. En veel water drinken raak je ook vocht kwijt met bewegenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft het inderdaad al weken over vocht vasthouden in haar benen en ZOUT
Furosamide doet ook wonderen O-equote:Op maandag 25 maart 2024 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet ze eens rechtop gaan staan en rondlopen ipv hangen en liggen. En veel water drinken raak je ook vocht kwijt met bewegen
Dan scrol je toch?quote:Op maandag 25 maart 2024 12:42 schreef maryo55 het volgende:
Ach Ach het is toch wat met Ash Iedere zin gaat over Ash er zijn nog 7 andere bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |