Ja daarom, dat zal 'm een worst zijn, maar ik geloof dan ook weer niet dat het een inside job is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Putin verliest iedere dag een paar honderd doden (incl dienstplichtigen), die aanslag is een drop in the bucket
Gelukkig nog nooit eerder gehoordquote:
Gewoon weer Tsjetsjenen oid, zie je wel vaker met dat soort clubjes als de aandacht kwijt dreigen te raken, dan gaan ze ineens weer aanslagen plegenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zal 'm een worst zijn, maar ik geloof dan ook weer niet dat het een inside job is.
Ja door die foto maakte ik dezelfde fout in eerste instantiequote:Op donderdag 28 maart 2024 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit eerder gehoord
Maar het zal gaan om Powell en dat het dus gelogen is.
Dat denk ik ook. Het scheelt dat die mafketel waarvan ik de naam even niet op een niet kwetsende manier kan uittypen aan het roer heeft want die had er ook een handje van om lekker te stokenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon weer Tsjetsjenen oid, zie je wel vaker met dat soort clubjes als de aandacht kwijt dreigen te raken, dan gaan ze ineens weer aanslagen plegen
Noord Korea zal binnenkort ook wel weer raketten gaan 'testen'
Dat verklaart veel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
Holland represent![]()
[ x ]
Zo sta ik er ook dus in
Wel een goed excuus om onder die dienstplicht uit te komenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Denk dat deze man gewoon s5 krijgt als er tegen de Russen moet worden geknokt
Jij mag mijn plaats wel innemenquote:
Ja, wat een mafketel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Denk dat deze man gewoon s5 krijgt als er tegen de Russen moet worden geknokt
Jij wacht natuurlijk op de pride parade om echt maf te doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen intentie om zo maf te doen.
Altijd beter dan zo'n homohatende mafklapper op TikTok.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij wacht natuurlijk op de pride parade om echt maf te doen
En dan een foto van Chinese schepenquote:
https://www.msn.com/en-in(...)surfaces/ar-BB1kq6PTquote:CIA Link In Moscow Attack? Old WikiLeaks Article On ISIS Resurfaces
MSN going rogue.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
Hey de MSM wordt wakker
[..]
https://www.msn.com/en-in(...)surfaces/ar-BB1kq6PT
Ik hoop dat ze ook wat sleepboten voor zichzelf hebben meegenomen. Voordat Russische schepen bekend stonden om het zinken tegen een land zonder marine, stonden ze namelijk bekend om motorpech krijgen in missiegebied.quote:
Hoho. Ik heb het sla je op je bek debat van eergisteren teruggeluisterd en daar hoorde ik Baudet toch echt zeggen dat betalingen in de politiek niet uitmaken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen ze politici die zich door Soros laten betalen voor Oekraine propaganda ook even benoemen. Beetje selectieve verontwaardiging dit.
Bericht uit 2016...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
Hey de MSM wordt wakker
[..]
https://www.msn.com/en-in(...)surfaces/ar-BB1kq6PT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |