Als dit waar is mogen ze politici die zich door Soros laten betalen voor Oekraine propaganda ook even benoemen. Beetje selectieve verontwaardiging dit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum voor Democratie is dus betaald door Rusland om kremlinpropaganda te verspreidden in de Tweede Kamer en het Europese Parlement.
Noem eens een politicus die door Soros voor dat doel betaald wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen ze politici die zich door Soros laten betalen voor Oekraine propaganda ook even benoemen. Beetje selectieve verontwaardiging dit.
Baudet is ook in het vizier van Amerikaanse inlichtingendiensten gekomen omdat hij tegen betaling Russische propaganda in het Nederlands vertaalde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum voor Democratie is dus betaald door Rusland om kremlinpropaganda te verspreidden in de Tweede Kamer en het Europese Parlement.
NWS / Baudet in Tsjechische media genoemd in zaak Russische betalingen
En nadat hij hier door zijn collega's voor geconfronteerd werd dreigde Thierry om Klaver en Paternotte voor hun bek te slaan.
Baudet spreekt Russisch?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Baudet is ook in het vizier van Amerikaanse inlichtingendiensten gekomen omdat hij tegen betaling Russische propaganda in het Nederlands vertaalde.
Dat was in opdracht van een Poetin getrouwe.
Dit gaat allemaal via NGO's, denktanks en stemwijzers ten gunste van clubs als D66 en Volt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem eens een politicus die door Soros voor dat doel betaald wordt.
Waar schrijf ik dat?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:16 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Dus "hier" is niet het gehele BNW gedeelte maar ongenoemde simpathisanten .
Welke doel je dan op want ik zie ze hier niet ! ?.
meer dan een maand op z'n mager antwoord gewacht , dat terwijl je onderschrift "er staat nog een vraag voor u open !" is
Eat een uitstekende politicus is het ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Baudet in Tsjechische media genoemd in zaak Russische betalingen
En nadat hij hier door zijn collega's voor geconfronteerd werd dreigde Thierry om Klaver en Paternotte voor hun bek te slaan.
Jup!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs zijn dat minder moskovieten.
Oekraïne is alleen een land waarmee we zeer goed bevriend zijn terwijl Rusland de vijand is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen ze politici die zich door Soros laten betalen voor Oekraine propaganda ook even benoemen. Beetje selectieve verontwaardiging dit.
Het zou mij niets verbazen.quote:
Klopt, ik heb ook minder moeite met propaganda ten nadele van Rusland in deze oorlog dan andersom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oekraïne is alleen een land waarmee we zeer goed bevriend zijn terwijl Rusland de vijand is.
Niet echtquote:
En hoe komen we oa aan dit eenzijdige beeld? Door propaganda gefinancierd door Soros.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oekraïne is alleen een land waarmee we zeer goed bevriend zijn terwijl Rusland de vijand is.
Vijanden alom, als het het werk van de VS is kun je Rusland opheffen omdat dat dan een totale puppetstate van de VS is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:31 schreef sp3c het volgende:
Wie zou er nog meer achter zitten denk je?
Putin wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:32 schreef sp3c het volgende:
Er is niet echt iemand die iets wint bij een paar honderd dode Russische burgers
Heb jij die tweet niet goed gelezen of heb ik die tweet niet goed gelezen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vijanden alom, als het het werk van de VS is kun je Rusland opheffen omdat dat dan een totale puppetstate van de VS is.
Ik vind het geloofwaardiger dat het daadwerkelijk terreur en dus isis is
Ik niet..denk ik. De tekst klopt, maar powerpointman staat er onder en dat is natuurlijk om aan te geven dat ze liegonquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Heb jij die tweet niet goed gelezen of heb ik die tweet niet goed gelezen?
Putin verliest iedere dag een paar honderd doden (incl dienstplichtigen), die aanslag is een drop in the bucketquote:
Enorme amateur die je bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |