Ja daarom, dat zal 'm een worst zijn, maar ik geloof dan ook weer niet dat het een inside job is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Putin verliest iedere dag een paar honderd doden (incl dienstplichtigen), die aanslag is een drop in the bucket
Gelukkig nog nooit eerder gehoordquote:
Gewoon weer Tsjetsjenen oid, zie je wel vaker met dat soort clubjes als de aandacht kwijt dreigen te raken, dan gaan ze ineens weer aanslagen plegenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zal 'm een worst zijn, maar ik geloof dan ook weer niet dat het een inside job is.
Ja door die foto maakte ik dezelfde fout in eerste instantiequote:Op donderdag 28 maart 2024 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit eerder gehoord
Maar het zal gaan om Powell en dat het dus gelogen is.
Dat denk ik ook. Het scheelt dat die mafketel waarvan ik de naam even niet op een niet kwetsende manier kan uittypen aan het roer heeft want die had er ook een handje van om lekker te stokenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon weer Tsjetsjenen oid, zie je wel vaker met dat soort clubjes als de aandacht kwijt dreigen te raken, dan gaan ze ineens weer aanslagen plegen
Noord Korea zal binnenkort ook wel weer raketten gaan 'testen'
Dat verklaart veel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
Holland represent![]()
[ x ]
Zo sta ik er ook dus in
Wel een goed excuus om onder die dienstplicht uit te komenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Denk dat deze man gewoon s5 krijgt als er tegen de Russen moet worden geknokt
Jij mag mijn plaats wel innemenquote:
Ja, wat een mafketel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Denk dat deze man gewoon s5 krijgt als er tegen de Russen moet worden geknokt
Jij wacht natuurlijk op de pride parade om echt maf te doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen intentie om zo maf te doen.
Altijd beter dan zo'n homohatende mafklapper op TikTok.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij wacht natuurlijk op de pride parade om echt maf te doen
En dan een foto van Chinese schepenquote:
https://www.msn.com/en-in(...)surfaces/ar-BB1kq6PTquote:CIA Link In Moscow Attack? Old WikiLeaks Article On ISIS Resurfaces
MSN going rogue.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
Hey de MSM wordt wakker
[..]
https://www.msn.com/en-in(...)surfaces/ar-BB1kq6PT
Ik hoop dat ze ook wat sleepboten voor zichzelf hebben meegenomen. Voordat Russische schepen bekend stonden om het zinken tegen een land zonder marine, stonden ze namelijk bekend om motorpech krijgen in missiegebied.quote:
Hoho. Ik heb het sla je op je bek debat van eergisteren teruggeluisterd en daar hoorde ik Baudet toch echt zeggen dat betalingen in de politiek niet uitmaken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen ze politici die zich door Soros laten betalen voor Oekraine propaganda ook even benoemen. Beetje selectieve verontwaardiging dit.
Bericht uit 2016...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
Hey de MSM wordt wakker
[..]
https://www.msn.com/en-in(...)surfaces/ar-BB1kq6PT
Dat inderdaad, in 2016 werd dus al geschreven over de link met IS door de media.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
5 dagen geleden toch?
Of bedoel je het oude bericht waar ze naar refereren?
Daarom gebruiken ze ook het woord 'resurfaces' omdat het nu weer naar boven gebracht wordt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad, in 2016 werd dus al geschreven over de link met IS door de media.
Wat dat zegt over deze aanslag ontgaat me verder, maar ik ken wel de behoefte om de VS overal verantwoordelijk voor te houden.
Ja, social media users beginnen daar weer over.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Daarom gebruiken ze ook het woord 'resurfaces' omdat het nu weer naar boven gebracht wordt.
Je kan het ook moeilijk wegwuiven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, social media users beginnen daar weer over.
Maar meer is het ook niet.
Als je maar genoeg lijntjes trekt is alles de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk wegwuiven.
IS is gecreëerd door de CIA.
CIA is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
IS is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
CIA waarschuwt Rusland dat er een aanslag gepleegd gaat worden.
IS pleegt aanslag.
Niet zo gek dat mensen dan lijntjes gaan trekken, inc de FSB.
Ja ieder trekt z'n eigen conclusies 👍quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je maar genoeg lijntjes trekt is alles de schuld van de Rabobank.
Citation needed voor de dikke stukken en het onderstreepte deel is een mooi voorbeeld van no good deed goes unpunished.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk wegwuiven.
IS is gecreëerd door de CIA.
CIA is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
IS is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
CIA waarschuwt Rusland dat er een aanslag gepleegd gaat worden.
IS pleegt aanslag.
Niet zo gek dat mensen dan lijntjes gaan trekken, inc de FSB.
Ja,en ik doe dat niet op basis van aannames.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ieder trekt z'n eigen conclusies 👍
En FSB heeft aanslagen op de eigen burgers gepleegd om steun te krijgen voor oorlog...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Citation needed voor de dikke stukken en het onderstreepte deel is een mooi voorbeeld van no good deed goes unpunished.
Maar goed zo ken ik er ook nog een.
FSB zijn allemaal agressieve honden.
FSB is actief in Nederland en koopt politici.
Baudet gedraagt zich als een agressieve hont in het parlement.
Russisch geweld is helemaal doorgedrongen tot in het hart van Nederland.
Connect de lijntjes!!!
Dan ben ik wel benieuwd hoe je bij de Rabobank terecht komt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja,en ik doe dat niet op basis van aannames.
Iedereen weet dat het allemaal de schuld van de Rabobank is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd hoe je bij de Rabobank terecht komt.
Ik heb de boel voldoende onderbouwd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het allemaal de schuld van de Rabobank is.
Je hebt wat borrelpraat opgeschreven met precies 0 onderbouwing.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb de boel voldoende onderbouwd.
Nou jullie nog.
Zie post #120quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt wat borrelpraat opgeschreven met precies 0 onderbouwing.
Als je moeite hebt met Engels begrijpen kun je beter geen Engelse bronnen posten. Je bron onderbouwd je post niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus ik moet dingen gaan onderbouwen die ik al onderbouwd heb
Er waren er 11 opgepakt maar we zien er maar 4.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat mij dan weer opvalt aan alles is dat de daders niet gewoon zijn "verdwenen" en het Kremlin er een compleet eigen draai aan had kunnen geven.
Gewoon rustig alles door lezen en verder gaan met het bronmateriaal wat aangeboden wordt in het bericht dan kom je er van zelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met Engels begrijpen kun je beter geen Engelse bronnen posten. Je bron onderbouwd je post niet.
Waarom reageer je op mij alsof ik verantwoordelijk ben voor Baudets uitspraken?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoho. Ik heb het sla je op je bek debat van eergisteren teruggeluisterd en daar hoorde ik Baudet toch echt zeggen dat betalingen in de politiek niet uitmaken.
Dan hebben we ook het recht om daar duidelijkheid over te krijgen. Het gaat om de selectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar stel dat meneer Soros de hele politiek heeft omgekocht over Oekraeine, wat dan nog?
Ik vind daar niet heel veel van. Ik vind sowieso Baudet niet de juiste persoon als exposer, daar is hij me te narcistisch voor. Maar als de FVD Russisch geld heeft gekregen - wat ik niet uitsluit - dan wil ik wel graag dat ook alle geldstromen binnen de gehele Oekraïense propagandamachine geopenbaard gaan worden. Ben erg benieuwd waar al die oorloghitsende taal van bijv. D66 vandaan komt. Al heb ik wel een vermoeden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit artikel gaat over Baudet. Wat vindt je daarvan?
Oorlog hitsende taal van D66?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom reageer je op mij alsof ik verantwoordelijk ben voor Baudets uitspraken?
[..]
Dan hebben we ook het recht om daar duidelijkheid over te krijgen. Het gaat om de selectieve verontwaardiging.
[..]
Ik vind daar niet heel veel van. Ik vind sowieso Baudet niet de juiste persoon als exposer, daar is hij me te narcistisch voor. Maar als de FVD Russisch geld heeft gekregen - wat ik niet uitsluit - dan wil ik wel graag dat ook alle geldstromen binnen de gehele Oekraïense propagandamachine geopenbaard gaan worden. Ben erg benieuwd waar al die oorloghitsende taal van bijv. D66 vandaan komt. Al heb ik wel een vermoeden.
D66 is juist voor vrede.nHelaas wil Putin niet luisteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom reageer je op mij alsof ik verantwoordelijk ben voor Baudets uitspraken?
[..]
Dan hebben we ook het recht om daar duidelijkheid over te krijgen. Het gaat om de selectieve verontwaardiging.
[..]
Ik vind daar niet heel veel van. Ik vind sowieso Baudet niet de juiste persoon als exposer, daar is hij me te narcistisch voor. Maar als de FVD Russisch geld heeft gekregen - wat ik niet uitsluit - dan wil ik wel graag dat ook alle geldstromen binnen de gehele Oekraïense propagandamachine geopenbaard gaan worden. Ben erg benieuwd waar al die oorloghitsende taal van bijv. D66 vandaan komt. Al heb ik wel een vermoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |