Ja de rest kan stikken ... ik pak het gewoon ...quote:Op zondag 24 maart 2024 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley eet zo te zien ook nog een flinke bak kwark
Dat is wel erg kort door de bocht. Maar er is dus blijkbaar ook voldoende kwark.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de rest kan stikken ... ik pak het gewoon ...
Ik denk spelen voor je vretenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:40 schreef freaky40 het volgende:
We gaan dus een arm/rijk verdeling krijgen, ga ik vanuit. Die twist hebben we in deze BB's sinds het weer terug is nog niet gehad.
Iets zegt mij van niet....quote:Op zondag 24 maart 2024 14:40 schreef freaky40 het volgende:
We gaan dus een arm/rijk verdeling krijgen, ga ik vanuit. Die twist hebben we in deze BB's sinds het weer terug is nog niet gehad.
Minimaal toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Eén bewoner mag shoppen in de winkel .. met max 30 coins
Minimaalquote:Op zondag 24 maart 2024 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Minimaal toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zij is wel in staat goed te onthouden wat BB heeft gezegdquote:Op zondag 24 maart 2024 14:44 schreef engine het volgende:
Alice zit tegenwoordig ook bij de organisatieEven de touwtjes in handen nemen.
Doet ze goedquote:Op zondag 24 maart 2024 14:44 schreef engine het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2024 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : ze hebben ons in een headlock
Disclaimer: dit ging niet over Randy die Ashley headlockt.
Alice bepaalt alles. Ze brult gewoon overal overheenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:44 schreef engine het volgende:
Ik denk dat er wel meer in die winkel ligt dan alleen etenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Nix "arme week" dusgemiste kans
Gaan ze elke dag iemand aanwijzen, die een lijst meekrijgt.. boeiiieehh
Gewoon overal overheen walsen met je viswijfstemquote:Op zondag 24 maart 2024 14:46 schreef kater1 het volgende:
Hoe is dat ooit zo gekomen, dat Alice beslist wat er gaat gebeuren.
Een professioneel slaapadvies, dat is een mustquote:Op zondag 24 maart 2024 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley:we hoeven het niet te doen he... Het is geen must he.
Doen! Lekker BB zieken.
Ik denk dat BB snel van hun coinvoorrad af wil, en de vrekken zo uitknijptquote:Op zondag 24 maart 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer in die winkel ligt dan alleen eten
Waarom zou hij perse zijn coins in moeten leveren ?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ty had 30 coins of zo. Die kan wel wat missen.
Het spel is nu individueel!!quote:Op zondag 24 maart 2024 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ty had 30 coins of zo. Die kan wel wat missen.
Beter coins bewaren voor de alcoholwallquote:Op zondag 24 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Wat een gezeik. Leg die munten neer, ga kijken en koop. Misschien kan je wel heel veel kopen en ben je 4 dagen verder... en morgen weer een game voor coins...
Ik roep dit pas als ik dit dinsdag nog steeds vindquote:Op zondag 24 maart 2024 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Het niveau van de uitwerking van de weekthema's zit in een dalende lijn.
Het hele draaiboek zit in een dalende lijnquote:Op zondag 24 maart 2024 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Het niveau van de uitwerking van de weekthema's zit in een dalende lijn.
Neuj bb heeft ze gewoon doorquote:Op zondag 24 maart 2024 14:51 schreef rinardo het volgende:
Belachelijk dat BB ze verplicht dit te doen
Met een hele diepe sught gaf ze toe...quote:Op zondag 24 maart 2024 14:53 schreef engine het volgende:
Ashley sputtert nog wat tegen maar daar gaan de coins dan toch. Allemaal 4
Die hebben ze toch zelf uitgegeven????quote:Op zondag 24 maart 2024 14:54 schreef mazaru het volgende:
Dit laat zijn ware aard wel zien. Zit daar met zo'n 40 coins en laat mensen gewoon al hun coins uitgeven. Doet net of zijn neus bloedt en houdt zijn mond. Dan zeg je toch dat jij er 20 inlegt. Sommige mensen hebben nu echt geen enkele coin meer.
[ afbeelding ]
Ze hoeft niet eens te schreeuwenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley valt NIET aan! Maar ze kan straks wel vis verkopen op de markt.
Inderdaad vooral aan drankquote:Op zondag 24 maart 2024 14:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die hebben ze toch zelf uitgegeven????
Die hebben er nooit zoveel gehadquote:Op zondag 24 maart 2024 14:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:54 schreef engine het volgende:
De generaal pakt de leiding weer terug.
[ afbeelding ]
En terecht! Die snotpork denkt echt dat zij de leiding daar heeft. Niemand heeft meer wat te zeggen. Sterker nog, niemand krijgt de kans meer om wat te zeggen.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:54 schreef engine het volgende:
De generaal pakt de leiding weer terug.
[ afbeelding ]
Welk overlegquote:Op zondag 24 maart 2024 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
In het overleg zegt Eslie of Jimmy wil kijken naar volkoren producten
Wie?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:55 schreef b_engeltje het volgende:
Trashley!!!
Jimmy kookt de hele week al en maakt van niks iets en dan ga je nu dit zeggen vals kreng!!
Vooral eigenlijk wat hij niet mag kopenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley geeft van alles mee wat jimmy moet kopen. Alsof hij niet goed is
Ze leert snel. Goed van Ashley afgekeken 👍🏻quote:Op zondag 24 maart 2024 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon overal overheen walsen met je viswijfstem
vorig jaar waren degene die zuinig waren geweest in voordeel voor de eindvideo promotie video, konden ze muziek kopen en fotos, mooi , omdat je zuinig was. nu verplicht BB coins uit te geven van mensen die zuinig waren. te gek voor woorden!!!quote:
Hij maakt het lekkerste eten met weinigquote:Op zondag 24 maart 2024 14:57 schreef humpty het volgende:
Mooi dat Jimmy direct zijn hand opstak dat hij graag heen wilde
ze kreeg de kans niet dit keer![]()
Ze heeft in die 10 weken 2? Keer gekooktquote:Op zondag 24 maart 2024 14:57 schreef humpty het volgende:
Mooi dat Jimmy direct zijn hand opstak dat hij graag heen wilde
ze kreeg de kans niet dit keer![]()
Trashley had weer noten op der zang zij bepaalde wat er gekocht moet wordenquote:
of niet verdient, niet iedereen verdiende evenveel, met gamesquote:Op zondag 24 maart 2024 14:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Eerst wil ze niksquote:Op zondag 24 maart 2024 14:58 schreef kater1 het volgende:
Ashley heeft toch gelijk? Volkoren voedt tenminste een beetje.
Ze zeggen hetquote:Op zondag 24 maart 2024 14:58 schreef kater1 het volgende:
Ashley heeft toch gelijk? Volkoren voedt tenminste een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |