Vanmorgen hadden ze ook nog brood en geperste sinaasappelen. Dus ze zullen echt voorlopig niet omkomenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
maar ik zag vanmorgen tyron nog pindakaas op zn kaas broodje smeren, is de pindakaas er nog wel?
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
maar ik zag vanmorgen tyron nog pindakaas op zn kaas broodje smeren, is de pindakaas er nog wel?
Jawel, ze zijn allemaal in de gameroom geweest tegelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:09 schreef rinardo het volgende:
wel raar want Ty zette de pindakaas terug in de kast en toen zag ik nog 4 potten staan, en ze zijn toch niet allemaal weg uit het huis geweest? hoe kan dat dan vanaf moment dat ty uit dbk kwam (broodje smeren) en nu ?
ohhhhhhhquote:Op zondag 24 maart 2024 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn allemaal in de gameroom geweest tegelijk.
Waarschijnlijk, harder dan ooit en zo..quote:Op zondag 24 maart 2024 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
Hoezo is alles weg weer een BB twist?
Dat ging echt nergens over.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:12 schreef Ireth het volgende:
Vorig seizoen kwamen er toch wel oud bewoners terug? Ontbijt neergezet enzo?
Dat was niet Ty dat was Randy die dat zei......Hij stond bij zijn kast en hoorde coins rinkelen toen keek hij met een schuin hoofd en zag Ashley erbij staan.quote:Op zondag 2:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was Ty die dat zei. Hij had coins horen rinkelen toen Ashley in die hoek stond zei hij. Vies ventje is het.
Goh... Dus wat er in het eerste bericht stond is niet waar.... En wordt wel keer op keer geclaimd.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
24 maart 2024 1
[..]
Dat was niet Ty dat was Randy die dat zei......Hij stond bij zijn kast en hoorde coins rinkelen toen keek hij met een schuin hoofd en zag Ashley erbij staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die was haar muntjes terug in dat ding aan het doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
24 maart 2024 1
[..]
Dat was niet Ty dat was Randy die dat zei......Hij stond bij zijn kast en hoorde coins rinkelen toen keek hij met een schuin hoofd en zag Ashley erbij staan.
Jaja.. met nog een paar weken te gaan moeten we nu geloven dat BB die ingekakte zooi "keihard" gaat aan pakkenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, harder dan ooit en zo..
Dan komt straks Renie met rode kool.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Het eerste seizoen kwam Patje pizza's brengen.
Ik heb het Randy niet horen zeggen, wel Ty. Die zal het dan van Randy overgenomen hebben. Ik heb gisteren heel vaak het geluid uitgezet voor het geluid dat er uit Alice komt.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
24 maart 2024 1
[..]
Alice zat op de leuning van de bank?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Er is geen eten maar Alice eet…..hoe ?
Belachelijke postquote:Op zondag 24 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was Ty die dat zei. Hij had coins horen rinkelen toen Ashley in die hoek stond zei hij. Vies ventje is het.
Ashley had muntjes in haar make-up tasje gedaan toename haar koffer ging pakken. Toen ze weer terug het huis in kwam heeft ze even later bij het uit gaan pakken van haar koffer een vuilniszak met spullen uitgepakt en daar zat dat make-up tasje in. Ze heeft daar toen een muntje uitgepakt voor haar was die ze in de wasmachine had gedaan en de rest van de muntjes heeft ze weer in haar muntjes buis gedaan.. dat is wat Randy hoordequote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja die was haar muntjes terug in dat ding aan het doen.
Heel verdacht 😂
Klopt en het feit dat ze een coin voor de wasmachine had gebruikt maakte haar ook schuldig aan het jatten van de coins.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley had muntjes in haar make-up tasje gedaan toename haar koffer ging pakken. Toen ze weer terug het huis in kwam heeft ze even later bij het uit gaan pakken van haar koffer een vuilniszak met spullen uitgepakt en daar zat dat make-up tasje in. Ze heeft daar toen een muntje uitgepakt voor haar was die ze in de wasmachine had gedaan en de rest van de muntjes heeft ze weer in haar muntjes buis gedaan.. dat is wat Randy hoorde
Laten we het hopenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn de spelletjes ook meegenomen door Yolanthe? Jimmy zegt dat er geen spelletjes zijn.
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn de spelletjes ook meegenomen door Yolanthe? Jimmy zegt dat er geen spelletjes zijn.
Ze zijn echt terug naar basic gezet..quote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Klopt maar Mod edit *** geen users erbijhalen gebruiken alles om Ty te beschuldigen, noemen hem ook een vies ventje terwijl hij nix heeft gedaanquote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley had muntjes in haar make-up tasje gedaan toename haar koffer ging pakken. Toen ze weer terug het huis in kwam heeft ze even later bij het uit gaan pakken van haar koffer een vuilniszak met spullen uitgepakt en daar zat dat make-up tasje in. Ze heeft daar toen een muntje uitgepakt voor haar was die ze in de wasmachine had gedaan en de rest van de muntjes heeft ze weer in haar muntjes buis gedaan.. dat is wat Randy hoorde
Hoog tijd. Zonder die stomme kaartspelletje en pingpong zijn ze verplicht tot interactie met elkaarquote:Op zondag 24 maart 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zijn echt terug naar basic gezet..
Ik vindt het een draak van een mens maar je kan niet mensen beschuldigen op iets wat niet waar is..quote:Op zondag 24 maart 2024 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt en het feit dat ze een coin voor de wasmachine had gebruikt maakte haar ook schuldig aan het jatten van de coins.
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:22 schreef Bazart het volgende:
[..]
Klopt maar b]Mod edit *** geen users erbijhalen[/b] gebruiken alles om Ty te beschuldigen, noemen hem ook een vies ventje terwijl hij nix heeft gedaan
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zit in m'n eentje hier hardop te lachen
Ze beschuldigen elkaar daar allemaalquote:Op zondag 24 maart 2024 13:22 schreef Bazart het volgende:
[..]
Klopt maar b]Mod edit *** geen users erbijhalen[/b]r gebruiken alles om Ty te beschuldigen, noemen hem ook een vies ventje terwijl hij nix heeft gedaan
Iedereen beschuldigd elkaar zonder dat ze het eigenlijk weten....geen heterdaadje en wie zou dat nou doen zichzelf voor schut zetten voor 4 coins terwijl er camera's zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt en het feit dat ze een coin voor de wasmachine had gebruikt maakte haar ook schuldig aan het jatten van de coins.
Ze is wel 1 van de weinigen die zich niet druk lijkt te maken. Gewoon brood en pannenkoeken...quote:Op zondag 24 maart 2024 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
Alies vreet snel d'r ijsje op.. ziezo die zit vast in die dikke reet
ze zaten net toch nog te kaarten?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Nah ja, ze is het Lekkerbekje van BB, die gaat vast wel iets toegestopt krijgen van SugarDaddyquote:Op zondag 24 maart 2024 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is wel 1 van de weinigen die zich niet druk lijkt te maken. Gewoon brood en pannenkoeken...
dat kreeg ashley gisteravond ook alquote:Op zondag 24 maart 2024 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, ze is het Lekkerbekje van BB, die gaat vast wel iets toegestopt krijgen van SugarDaddy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de vriezer.quote:
Die heeft Randy van peren gemaakt geloof ikquote:
M&M`s op kleur.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien eindelijk werken voor hun eten.
Bonen sorteren of wasknijpers monteren.
Jah spelen voor eten zal het wel wordenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die wasknijpers was in die BB waar Jeroen won toch? Dat was ook echt een heel leuk seizoenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja. De bonen bij Joost volgens mij.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wasknijpers was in die BB waar Jeroen won toch? Dat was ook echt een heel leuk seizoen
Dat ze af en toe moe wordt van Karen omdat ze behoorlijk druk is en dan blijft ze even uit haar buurt want dan wordt het te veel. Maar ze zei er wel gelijk bij dat ze het een schat van een meid vind.quote:
Dat ze niet snapt dat karen altijd zo druk doet. Ze is jaar jonger. Ashley snapt dat niet, zij kan ook druk zijn maar heeft daar af en toe geen zin in. Ze denkt dat karen dst misschien ook bij haar heeft als ze het over familie dingen heeft.quote:
Maar wel weer beschuldigen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja wat ik gek vind dat wanneer Tom het doet, dan is ze daar pissed over, maar als Ka het doet, dan is het primaquote:Op zondag 24 maart 2024 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash wil ook wel een keer een gesprek op niveau.
Kan niet met KA.
Is druk en steeds bij die jongens.
Gelukkig kun je dat met Ashley welquote:Op zondag 24 maart 2024 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ash wil ook wel een keer een gesprek op niveau.
Kan niet met KA.
Is druk en steeds bij die jongens.
Zegt de dramaqueenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat ze niet snapt dat karen altijd zo druk doet. Ze is jaar jonger. Ashley snapt dat niet, zij kan ook druk zijn maar heeft daar af en toe geen zin in. Ze denkt dat karen dst misschien ook bij haar heeft als ze het over familie dingen heeft.
Ze hadden beter die kaarten kunnen afpakkenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen nog kaarten.. da's al één dooie stream vandaag
Wat lult zij nu weer.. ze moet zelf eens worden heropgevoedquote:Op zondag 24 maart 2024 13:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze is niet gekomen om mensen op te voeden.
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dat met Ashley weleen gesprek op niveau
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik vind Glenn een heel rustig persoon, luistert goed en doet normaal.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:37 schreef mazaru het volgende:
Ashley zegt dat ze rustig wordt door Glenn.
Glenn: Ik zeg gewoon hoe ik het zie en af en toe komt dat wel hard over maar dat is hoe ik het voel. Dat had ik ook met Sabo
hadden ze rummicup wel afgepakt?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hadden beter die kaarten kunnen afpakken
Van mij ook. Glenn is de enige normale in dat huisquote:Op zondag 24 maart 2024 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik vind Glenn een heel rustig persoon, luistert goed en doet normaal.
En ik kan me ook voorstellen dat het gehinnik van Kaa af en toe vervelend is.![]()
Glenn mag van mij wel winnen
ja haar mes in zijn rug, zodra hij iets doet wat niet in haar straatje pastquote:Op zondag 24 maart 2024 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ach nu is Glenn voor ashley alles en straks deelt ze nooit meer iets met hem.
quote:
En toevallig gisteravond begonnen toen Karen met de overgebleven bewoners aan het babbelen was??quote:
Aanslijmen.. een voor een krijgen ze weer een beurtquote:Op zondag 24 maart 2024 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lullen als brugman om weer kijkertjes in te palmen?
Als ik haar was nam ik hem mee naar huis.....zo eentje krijgt ze nooit meer.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ach nu is Glenn voor ashley alles en straks deelt ze nooit meer iets met hem.
Of het geld accepteren en er vandoor gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 13:43 schreef happyme28 het volgende:
Alice zal wel een secret mission krijgen nu in de DBK
Ik vind het vooral irritant.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:44 schreef humpty het volgende:
Moet er altijd zo om lachen dat ze die kaarten zo hard op tafel smijten
Niet roken is toch heel wat anders dan niet etenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:43 schreef humpty het volgende:
Tom denkt dat het wel mee kan vallen met het eten
lukt hem ook met roken
Ja, dat ze over een paar uur denken, waar is Alice eigenlijk 😂quote:Op zondag 24 maart 2024 13:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Of het geld accepteren en er vandoor gaan
Kan me ook voorstellen dat Karin als ze problemen heeft met iets ze dit bij Ash neerlegt. Net als gisteren dat ze zo boos en verdrietig was dat de andere gingen kaarten. Ash was nauwelijks terug toch wel verdrietig dat Dan weg was en werd meteen meegetrokken naar de cocoon om aan te horen hoe slecht de andere waren. Vervolgens gaat ze waar ze zo hard over aan het roddelen was gezellig met hun kaarten ect.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik vind Glenn een heel rustig persoon, luistert goed en doet normaal.
En ik kan me ook voorstellen dat het gehinnik van Kaa af en toe vervelend is.![]()
Glenn mag van mij wel winnen
Ze is er stil genoeg voor haha. Zou Glenn ook lukken.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat ze over een paar uur denken, waar is Alice eigenlijk 😂
Ja ik ook....snap niks van het spel en weet nu als ze een vijf neer gooien ze weer de andere kant op spelen.....quote:Op zondag 24 maart 2024 13:44 schreef humpty het volgende:
Moet er altijd zo om lachen dat ze die kaarten zo hard op tafel smijten
Je kan het al voorspellen.. veel janken, met iedereen aanslijmen, en veel janken, elke dag janken.. tot as Zaterdagquote:Op zondag 24 maart 2024 13:44 schreef lojanda het volgende:
Ashley praat sinds gisteren heel anders praten. Ze beseft nu dat ze zich anders moet gaan profileren nu ze gezien heeft dat ze niet meer als een favoriet in de polls staat en ook nu haar groepje behoorlijk is uitgedund. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.. ik zou er niet van opkijken dat ze met de vijand gaat heulen![]()
Het is echt een gehaaid iemand..
Dat doet ze dan slim, want eigenlijk zijn ze allemaal tegenstanders in een spel.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:44 schreef lojanda het volgende:
Ashley praat sinds gisteren heel anders praten. Ze beseft nu dat ze zich anders moet gaan profileren nu ze gezien heeft dat ze niet meer als een favoriet in de polls staat en ook nu haar groepje behoorlijk is uitgedund. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.. ik zou er niet van opkijken dat ze met de vijand gaat heulen![]()
Het is echt een gehaaid iemand..
Mij kwam het over alsof ze aan het liegen was.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:45 schreef Was-beer het volgende:
BB heeft tegen Alice gezegd dat ze het hier mee moeten doen qua eten
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:45 schreef Was-beer het volgende:
BB heeft tegen Alice gezegd dat ze het hier mee moeten doen qua eten
Dat is maar net hoe je het bekijkt..quote:Op zondag 24 maart 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doet ze dan slim, want eigenlijk zijn ze allemaal tegenstanders in een spel.
Je moet het spelen zoals het voor jou het beste lijkt
En hoe dichter bij de finale hoe anders men het kan gaan spelen
Een ding heeft ze altijd geroepen, ik zit hier niet om vrienden te maken
Ja ze deed wel een beetje kortaf maar misschien is er gewoon ook niet meer om te vertellenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mij kwam het over alsof ze aan het liegen was.
Stoppen met roken was voor mij gemakkelijker dan weinig etenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet roken is toch heel wat anders dan niet eten
Zo staan ze er echt allemaal in. Ze zijn daar allemaal gekomen om die pot te winnen en niet om vrienden te maken. Zij zegt het tenminste hardop.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doet ze dan slim, want eigenlijk zijn ze allemaal tegenstanders in een spel.
Je moet het spelen zoals het voor jou het beste lijkt
En hoe dichter bij de finale hoe anders men het kan gaan spelen
Een ding heeft ze altijd geroepen, ik zit hier niet om vrienden te maken
Aangezien je weet waar die “feestjurken” vandaan komen en wat ze kosten geloof ik niets van wat ze allemaal brabbeltquote:Op zondag 24 maart 2024 13:47 schreef ledn81 het volgende:
Eslie heb 4 van die jassen die ergens tussen 500 tot 920 euro kosten![]()
Exacte prijs boeit niet zo hoor dus niet weer hele discussie
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:48 schreef humpty het volgende:
[..]
Stoppen met roken was voor mij gemakkelijker dan weinig eten
Allemaal van Ali gekregenquote:
En deze gaat de kliko in, want al haar kleding ging na BB de kliko is heeft ze gezegd ( opscheppertje)quote:
Moet makkelijk kunnen toch met 10.000 euro in de maandquote:Op zondag 24 maart 2024 13:47 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb nog nooit minder moeten eten voor welke reden dan ook. Dus ik kan er niet over meepraten. Als ik honger heb dan ga ik etenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:48 schreef humpty het volgende:
[..]
Stoppen met roken was voor mij gemakkelijker dan weinig eten
Die winterjas die ze heeft is gewoon heel duurquote:Op zondag 24 maart 2024 13:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Aangezien je weet waar die “feestjurken” vandaan komen en wat ze kosten geloof ik niets van wat ze allemaal brabbelt
het spelquote:Op zondag 24 maart 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja ik ook....snap niks van het spel en weet nu als ze een vijf neer gooien ze weer de andere kant op spelen.....
Ze doet domme uitspraken waar of niet waar. Dit blijft in je achterhoofd zitten dat bluffen maar heel vaak bij iemand om shampoo vragen en deo als ze weg gaan....quote:Op zondag 24 maart 2024 13:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Moet makkelijk kunnen toch met 10.000 euro in de maand
Duur? Omdat zij dat zegt?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Die winterjas die ze heeft is gewoon heel duur
En ze zal verder, net als allerlei andere mensen, voor goedkoop en veel gaan als het om dagelijkse kleding gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ze hebben niet alles mee mogen nemen naar binnen, dus ze komen allemaal inmiddels spullen tekort.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet domme uitspraken waar of niet waar. Dit blijft in je achterhoofd zitten dat bluffen maar heel vaak bij iemand om shampoo vragen en deo als ze weg gaan....
nee, duur omdat er hier users de jas hebben herkend omdat ze er zelf ook een hebben.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Duur? Omdat zij dat zegt?
En niet iedereen gaat voor zo goedkoop en zo veel mogelijk. Ik niet iig als ik een inkomen van 10.000 pm zou hebben.
Ze gaat alle bewoners af met die kaarten voor haar kids. Net als Ty dat t-shirt liet signeren door iedereen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:53 schreef Koos1958 het volgende:
Oh karen mag in de kaarten voor ashley haar Kids wat schrijven
Ja ook dat, en mensen die haar kennen zeggen op SM dat ze in een tokkiebuurt woont, ik weet je hoeft niet alles te geloven, maar als ik alles zo bijelkaar mee krijg overdrijft zequote:Op zondag 24 maart 2024 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet domme uitspraken waar of niet waar. Dit blijft in je achterhoofd zitten dat bluffen maar heel vaak bij iemand om shampoo vragen en deo als ze weg gaan....
Leuk, voor mij gaat het te snel maar leuk om te zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het spel
https://nl.wikibooks.org/wiki/Kaartspel/Shithead
In haar sociale huurwoningquote:Op zondag 24 maart 2024 13:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Als je samen werkt kan je best dichtbij 10K bruto komen, tochquote:Op zondag 24 maart 2024 13:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Aanname.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Die winterjas die ze heeft is gewoon heel duur
En ze zal verder, net als allerlei andere mensen, voor goedkoop en veel gaan als het om dagelijkse kleding gaat
laten we de verhalen op SM maar lekker daar laten.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ook dat, en mensen die haar kennen zeggen op SM dat ze in een tokkiebuurt woont, ik weet je hoeft niet alles te geloven, maar als ik alles zo bijelkaar mee krijg overdrijft ze
ze noemde zelf 9 meyer voor die jas, haar eigen woorden, en dat is 900 euroquote:
tjongje jongequote:Op zondag 24 maart 2024 13:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze noemde zelf 9 meyer voor die jas, haar eigen woorden, en dat is 900 euro
Die jas kost geen 900 maar 680.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongje jonge
Dat is ook zo, dat soort jassen is gewoon duur. En de jas is hier herkend door een aantal users, die ook een dergelijke jas hadden.
misluktquote:Op zondag 24 maart 2024 13:47 schreef ledn81 het volgende:
quote:
Op s1 is er wel geluid..quote:
Schijnbaar🤣🤣🤣quote:Op zondag 24 maart 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we hier nu echt een discussie voeren over wat een jas gekost heeft
Doe je mee?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Omdat ze denkt dat haar een status geeft.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:02 schreef humpty het volgende:
Voor mijn part heeft ze 10 van die jassen en hoe duur maakt mij ook niks uit
Heb bij haar heel vaak als ze wat verteld dat ik het niet geloof.
Waarom moet je bepaalde dingen zo vaak benadrukken denk ik dan
Hij schijnt een best goede baan te hebben en woont bij haar in....dus die kunnen inderdaad best lekker leven. Alhoewel ze allebei uit een gescheiden relatie komen....met kinderen . Dus er gaat ook weer veel geld uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als je samen werkt kan je best dichtbij 10K bruto komen, toch
Ze is met dat dwangmatige gedragje toch mooi bijna in de Finale... het helpt dusquote:Op zondag 24 maart 2024 14:03 schreef humpty het volgende:
En Karen blijft maar aan haar haar plukken
En volgens Ashley doet ze nooit wat.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Aliesje is deegje aan het kneden.. er is dus nog wel iets te eten
quote:Op zondag 24 maart 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat haar een status geeft.
Mod Edit, niet nodigquote:Op zondag 24 maart 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat haar een status geeft.
Zij is de enige die zo met cijfers rond strooit.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
Haar eigen woorden waren dat ze speciaal voor BB 3000euro aan nieuwe kleding had gekocht.
Moge waar zijn, maar is het nuttig om dit soort dingen steeds te benoemen. Geldt trouwens voor zeker 10% van alle posts, niet specifiek voor deze.quote:
Das diefstalquote:Op zondag 24 maart 2024 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Tyron zijn siroop die hij uit de wall heeft gekocht is ook weg
Nou dan heb je geluk haha ik ben aan lijnen en af en toe blaf ik van de honger zal nu weer blij zijn als 6 uur is etenstijdquote:Op zondag 24 maart 2024 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit minder moeten eten voor welke reden dan ook. Dus ik kan er niet over meepraten. Als ik honger heb dan ga ik eten![]()
Stoppen met roken heeft me wel moeite gekost
Logisch, ze is als enige met iets bezig wat op eten lijkt.. en geen hond bekommert zich.. ik zou ook raar gaan kijkenquote:
Zijn kaas hebben ze wel laten liggen. Misschien hebben ze zich dan vergist in de siroop en krijgt hij die wel terug.quote:
Precies, en om een einde daaraan te maken,quote:Op zondag 24 maart 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Ben wel heel benieuwd wat hier achter zit eerlijk gezegdquote:Op zondag 24 maart 2024 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen meel, olie en nog iets geloof ik.
Ze is al zeker een week met iedereen aan het gezellig doen Kaarten spelletjes. Ziet er niet uit dat ze dit doet omdat ze gisteren 3e werd.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan het al voorspellen.. veel janken, met iedereen aanslijmen, en veel janken, elke dag janken.. tot as Zaterdag
Wat dat betreft vraag ik me veel dingen af:quote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wat hier achter zit eerlijk gezegd
Even laten zweten.Er komt straks vast iets.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kneden van brood kan je lastig met zijn twee doen in een kommetjequote:Op zondag 24 maart 2024 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch, ze is als enige met iets bezig wat op eten lijkt.. en geen hond bekommert zich.. ik zou ook raar gaan kijken
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen dat je dan uitkijkt naar de volgende maaltijd. Proberen vol te houden want je raakt er denk ik na een tijdje aan gewendquote:Op zondag 24 maart 2024 14:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dan heb je geluk haha ik ben aan lijnen en af en toe blaf ik van de honger zal nu weer blij zijn als 6 uur is etenstijd![]()
Alice is brood maken mag ze wel even stuk of 5 doen
Kunnen we dat er even buiten laten aubquote:Op zondag 24 maart 2024 14:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja valt wel op he en
haar kinderen ook even ingezet
Niks, niks met als toetje niks.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef spapaars het volgende:
Dus wat het weekmenu zal zijn is nog onbekend?
Dat dus.quote:
Lijkt me echt vreselijk als je maag knort en je niet mag eten.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dan heb je geluk haha ik ben aan lijnen en af en toe blaf ik van de honger zal nu weer blij zijn als 6 uur is etenstijd![]()
Alice is brood maken mag ze wel even stuk of 5 doen
Er is brood en ik zie ook nog genoeg fruit liggenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk als je maag knort en je niet mag eten.
Met die lui in dat huis heb ik geen medelijden hoor. Ik loop over van leedvermaak nuquote:Op zondag 24 maart 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is brood en ik zie ook nog genoeg fruit liggen
Nou inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook nog. We zullen het vanzelf geen zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Zal er een freeze komen met de 'echte' weekly basics.
Het is sowieso al saai met die basics, maar met niks slaat nergens op.
Ik had het idee dat Jim bedoelde dat ze vanuit BB geen spellen meer kregen... dus niks meer te doen..quote:Op zondag 24 maart 2024 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Spelletjes dus toch niet weg, geen idee waarom Jimmy dat zei.
Gooi er suiker met fruit bij, en ze kunnen er ook een lekkere cake van bakken.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is brood en ik zie ook nog genoeg fruit liggen
Geen eten kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Jim bedoelde dat ze vanuit BB geen spellen meer kregen... dus niks meer te doen..
"Geen eten, geen spellen".
Maar niemand weet nog hoe en wat. Ze hebben net nog allemaal goed gegeten.. wie weet krijgen ze zo wel een heel nieuwe voorraad. Ze zitten nu al te zeuren over eten terwijl ze nog niet eens na wat ze net nog hebben gegeten honger kunnen hebben.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Zal er een freeze komen met de 'echte' weekly basics.
Het is sowieso al saai met die basics, maar met niks slaat nergens op.
Tom: is er 1 iemand in ieder geval blijquote:Op zondag 24 maart 2024 14:14 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: we krijgen straks allemaal een roze trainingspak
Neem zo maar even een maiswafelquote:Op zondag 24 maart 2024 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk als je maag knort en je niet mag eten.
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Zal me worst wezen wat iemand z'n jas gekost heeft, als iemand dat herhaaldelijk moet benoemen schiet me ook direct een liedje te binnen..Ze heeft het n keer gezegd wat hij koste Heb het er vandaag niet horen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een bak tomatensoep op en zit nu aan de witte paaseieren...quote:
Dus moet de versnelling een tandje hoger, als nu de gedoodverfde Popi's er al uitgegooid beginnen te worden komen vanzelf de zelfbenoemde HalfGoden aan de beurt.. en HalfGodin Aslie weet dat drommels goedquote:Op zondag 24 maart 2024 14:10 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze is al zeker een week met iedereen aan het gezellig doen Kaarten spelletjes. Ziet er niet uit dat ze dit doet omdat ze gisteren 3e werd.
Lekker hoor, gekookt gebakken of gewokt.. allemaal heerlijkquote:Op zondag 24 maart 2024 14:18 schreef spapaars het volgende:
Een kruiwagen met bloemkolen zou wel leuk zijn.
quote:Op zondag 24 maart 2024 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net een bak tomatensoep op en zit nu aan de witte paaseieren...
Het gaat wel zoiets worden.. Mud aardappelen schillen, wortels krabben en uien snijequote:Op zondag 24 maart 2024 14:18 schreef spapaars het volgende:
Een kruiwagen met bloemkolen zou wel leuk zijn.
Jazeker.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lekker hoor, gekookt gebakken of gewokt.. allemaal heerlijk
Toen ze in duo’s zaten was het automatisch voor diegene die bleef en nu ze voor zichzelf spelen is het nog niet echt duidelijk..quote:Op zondag 24 maart 2024 14:20 schreef Million_Lights het volgende:
Dit jaar mogen de afvallers hun coins niet weggeven?
Zeker leukquote:Op zondag 24 maart 2024 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuke aandenkens voor de kids van Ashley die kaarten.
2 kaarten maken voor de kinderen van Ashley. Mooi aandenken.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zijn ze nu aan het doen
Waarom schrijven ze waarop?
Zou ik voor een week hutspot maken, en invriezen.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat wel zoiets worden.. Mud aardappelen schillen, wortels krabben en uien snije
Ik ook.De paniek.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met die lui in dat huis heb ik geen medelijden hoor. Ik loop over van leedvermaak nu![]()
![]()
Ik denkquote:Op zondag 24 maart 2024 14:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zijn ze nu aan het doen
Waarom schrijven ze waarop?
Wie dan??quote:Op zondag 24 maart 2024 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk al, wat een heerlijke sfeer in het huis. Maar er is iemand al een hele tijd in de DBK.
Nee. Geen eieren en bakpoeder.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gooi er suiker met fruit bij, en ze kunnen er ook een lekkere cake van bakken.
Aandacht vragen van glennquote:Op zondag 24 maart 2024 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Puffend en zuchtend stort Karen weer neer op de bank bij de eettafels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |