Vanmorgen hadden ze ook nog brood en geperste sinaasappelen. Dus ze zullen echt voorlopig niet omkomenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
maar ik zag vanmorgen tyron nog pindakaas op zn kaas broodje smeren, is de pindakaas er nog wel?
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
maar ik zag vanmorgen tyron nog pindakaas op zn kaas broodje smeren, is de pindakaas er nog wel?
Jawel, ze zijn allemaal in de gameroom geweest tegelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:09 schreef rinardo het volgende:
wel raar want Ty zette de pindakaas terug in de kast en toen zag ik nog 4 potten staan, en ze zijn toch niet allemaal weg uit het huis geweest? hoe kan dat dan vanaf moment dat ty uit dbk kwam (broodje smeren) en nu ?
ohhhhhhhquote:Op zondag 24 maart 2024 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn allemaal in de gameroom geweest tegelijk.
Waarschijnlijk, harder dan ooit en zo..quote:Op zondag 24 maart 2024 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
Hoezo is alles weg weer een BB twist?
Dat ging echt nergens over.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:12 schreef Ireth het volgende:
Vorig seizoen kwamen er toch wel oud bewoners terug? Ontbijt neergezet enzo?
Dat was niet Ty dat was Randy die dat zei......Hij stond bij zijn kast en hoorde coins rinkelen toen keek hij met een schuin hoofd en zag Ashley erbij staan.quote:Op zondag 2:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was Ty die dat zei. Hij had coins horen rinkelen toen Ashley in die hoek stond zei hij. Vies ventje is het.
Goh... Dus wat er in het eerste bericht stond is niet waar.... En wordt wel keer op keer geclaimd.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
24 maart 2024 1
[..]
Dat was niet Ty dat was Randy die dat zei......Hij stond bij zijn kast en hoorde coins rinkelen toen keek hij met een schuin hoofd en zag Ashley erbij staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die was haar muntjes terug in dat ding aan het doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
24 maart 2024 1
[..]
Dat was niet Ty dat was Randy die dat zei......Hij stond bij zijn kast en hoorde coins rinkelen toen keek hij met een schuin hoofd en zag Ashley erbij staan.
Jaja.. met nog een paar weken te gaan moeten we nu geloven dat BB die ingekakte zooi "keihard" gaat aan pakkenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, harder dan ooit en zo..
Dan komt straks Renie met rode kool.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Het eerste seizoen kwam Patje pizza's brengen.
Ik heb het Randy niet horen zeggen, wel Ty. Die zal het dan van Randy overgenomen hebben. Ik heb gisteren heel vaak het geluid uitgezet voor het geluid dat er uit Alice komt.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
24 maart 2024 1
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |