Ik erger me vooral aan die stem.quote:
Maakt niet uit. Zelfs met haar mond vol ratelt ze nog doorquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zelfs met haar mond vol ratelt ze nog door
Je moet snel zijn.quote:
Ja!! Die maar door en door en door en door blijft gaan! Geen vijf minuten houdt ze die tater eens dicht!quote:
Wat nu? Er stonden toch ? achter de genomineerden, dus niemand weet hoe of wat. Of jij wel?quote:
Kamp Ashley ergert zich groen en geel aan Alice hequote:Op zondag 24 maart 2024 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand niet even een slot op die kaken van Alice zetten?
Ze wordt steeds ergerquote:Op zondag 24 maart 2024 01:08 schreef Lrod01 het volgende:
Hou je muil eens 5 minuten dicht Alice. Verschrikkelijk kind.
Ja sorry, dat had ik al eerder geschreven,,,quote:Op zondag 24 maart 2024 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat nu? Er stonden toch ? achter de genomineerden, dus niemand weet hoe of wat. Of jij wel?
Voor de juiste prijs kan allesquote:Op zondag 24 maart 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
Alice:
we zitten hier nooit meer zo
elk moment is maar 1 x
Waarheid als een k..quote:Op zondag 24 maart 2024 01:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is het we doen het niet nog een keer na
We moeten echt genieten van elk moment
Komt nooit veel anders uitquote:Op zondag 24 maart 2024 01:10 schreef Krambo het volgende:
Die gooit ook het ene cliché na het andere eruit he ppff,
Vreemd, in mijn beeld had ik de LAPO, sorry @Zodeju. Als je andere TT wilt, laat even aanpassen door @Dottekequote:Op zondag 24 maart 2024 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Zal niet expres zijn gebeurd denk ik.
Standaard Alice riedeltjequote:Op zondag 24 maart 2024 01:10 schreef Krambo het volgende:
Die gooit ook het ene cliché na het andere eruit he ppff,
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:12 schreef Kissingbird het volgende:
alice wilde niks zeggen maar doet het helaas toch
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Yup, begint wel behoorlijk irritant te worden
Hij wil de rest ook opeten, wat ze bewaard hebben voor de anderenquote:
ahhh dat is wel liefquote:Op zondag 24 maart 2024 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil de rest ook opeten, wat ze bewaard hebben voor de anderen![]()
Ja hè, vind ik ook. Leuk meisje.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Alice is wel wijs voor haar leeftijd
Karen moet wss nog ff aan trashley vragen wat ze ervan moet vinden.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:09 schreef Harry het volgende:
Alice doet een moreel appèl op Karen: we moeten het leuk hebben hier.
Dat ze nu alles willen opeten? Vind ik niet lief, maar BB zei wel eet smakelijk en proostquote:Op zondag 24 maart 2024 01:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahhh dat is wel lief
ja dat heb ik dus gemist door die hangende stream
nee dat ze wat hebben weggezetquote:Op zondag 24 maart 2024 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ze nu alles willen opeten? Vind ik niet lief, maar BB zei wel eet smakelijk en proost
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
stukje mentaal zitten met volle buik
Randy rockt het mentale deelquote:Op zondag 24 maart 2024 01:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Randy is mentaal al heeeel erg bezig
Precies dat, lekker makkelijk pratenquote:Op zondag 24 maart 2024 01:16 schreef Schakeltopia het volgende:
stukje mentaal zitten met volle buik
Nou nee dank je, ik heb een geweldige schoondochter, met een prettige stem en heel bescheiden en super liefquote:Op zondag 24 maart 2024 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeker leuk meisje, valt niets op aan te merken, denk de ideale (schoon)dochter.
prutquote:Op zondag 24 maart 2024 01:18 schreef mazaru het volgende:
Iedereen toasten en door iedere toast klinkt de stem van Alice die er doorheen tettert
Wat mankeert er aan haar stem?quote:Op zondag 24 maart 2024 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou nee dank je, ik heb een geweldige schoondochter, met een prettige stem en heel bescheiden en super lief
Is prima hoor zo....had het niet door maar ik open ook niet.......dus mag altijd als ik de fout in ga.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vreemd, in mijn beeld had ik de LAPO, sorry @:Zodeju. Als je andere TT wilt, laat even aanpassen door @:Dotteke
Het komt allemaal zo semi-intelligent over... 'k weet niet... maar het is net alsof ik niet geloof wat ze zegt ofzoquote:
Ik vind haar een schelle stem hebben en tettert behoorlijk over de rest heen. Kan aan mij liggen hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan haar stem?
Dat heb ik nu met de meeste vrouwenstemmen.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind haar een schelle stem hebben en tettert behoorlijk over de rest heen. Kan aan mij liggen hoor
Helemaal zenuwachtig...quote:Op zondag 24 maart 2024 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoor nu alleen Alice schreeuwen.![]()
Ze heeft weleens gezegd dat ze zich niet op haar gemak voelde toen de groep heel groot was, blijkbaar is ze dat nu wel en komt ze los... Het is wel een heel groot verschil met de eerste weken.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind haar een schelle stem hebben en tettert behoorlijk over de rest heen. Kan aan mij liggen hoor
Ze is veranderd vanaf het moment dat ze hoorde dat ze Zwitserland werd genoemd en dat dat niet op prijs werd gesteld.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft weleens gezegd dat ze zich niet op haar gemak voelde toen de groep heel groot was, blijkbaar is ze dat nu wel en komt ze los... Het is wel een heel groot verschil met de eerste weken.
ja dat zij rohani altijd, punt aan de lijn. dat is volgens mij de vlaamse variant van punt uit jaquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:29 schreef Was-beer het volgende:
Ja kijk die glazen van de rest tot de nok vol en voor die 3 uit de gameroom een bodempje bewaard
Echt hè, nog trots zijn dat ze wat bewaard hebben en ondertussen een vol glas voor je neus hebben staanquote:Op zondag 24 maart 2024 01:27 schreef Kissingbird het volgende:
eslie: is er nog wijn daar? en hoeveel wijn hebben jullie dan op?
Karen: 2
Eslie: en dat is op?? We bewaren wel dit (2 slokken) maar niet een tweede glas.
Stickerquote:Op zondag 24 maart 2024 01:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb er wat over in het SV getikt. Dekt wel de lading
Dat is hier gemeld, van wie heeft ze dat in het huis gehoord dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 01:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is veranderd vanaf het moment dat ze hoorde dat ze Zwitserland werd genoemd en dat dat niet op prijs werd gesteld.
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik had even wat anders vanavond.
Danny eruit, vaarwel!![]()
Ashley terug, boos over twee slokken wijn.
Karen boos over kaartende medebewoners.
Now or Never Week
Iedereen heeft gestemd, 3 bewoners hebben een gesprekje gevoerd.
Is dit serieus de complete samenvatting van vanavond?
Coingate wie heet de 4 coins van Danny?quote:Op zondag 24 maart 2024 01:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Now or Never Week
Ja, heel normaal hoor. Na een week falafal en paprika wil je eens wat anders.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice die normaal om uurtje of 9 al in bed lag, zit er nu nog bij om half 2. Lekker eten en drinken
via de fanroom stond ergens op een kaartquote:Op zondag 24 maart 2024 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is hier gemeld, van wie heeft ze dat in het huis gehoord dan?
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:33 schreef Mercedes. het volgende:
Is op de zaterdagavond altijd zo dat iedereen veel langer opblijft.
Ja, een soort van, maar Jimmy is er nog ....quote:Op zondag 24 maart 2024 01:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Now or Never Week
neequote:
Precies dat, ik begrijp die reactie van Ashley wel...glaasje met 2 slokjes hou die ook dan maarquote:Op zondag 24 maart 2024 01:29 schreef Was-beer het volgende:
Ja kijk die glazen van de rest tot de nok vol en voor die 3 uit de gameroom een bodempje bewaard
Had niet anders verwachtquote:Op zondag 24 maart 2024 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, een soort van, maar Jimmy is er nog ....
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Precies dat, ik begrijp die reactie van Ashley wel...glaasje met 2 slokjes hou dat ook dan maar
Die heb ik net teruggekeken. Behalve de outfits van Geraldine & Tatyana én de reactie van Jimmy toen hij mocht blijven, was het inderdaad wat saai. Vind het überhaupt niet zo spannend de laatste weken, de streams ook niet. Helaasquote:Op zondag 24 maart 2024 01:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neevaak op zaterdag dat het er saai was.
Live was ook weer super saaaai
Moeten ze hem niet op de bank zetten, hij is er door hun allemaal opgezet, dan niet janken!quote:Op zondag 24 maart 2024 01:40 schreef kater1 het volgende:
Gesprek over Danny. Alice: ik mis hem echt wel want... Tyron: Danny was echt wel.... Randy: echt hè
Ik ook hoor, lekker relaxedquote:Op zondag 24 maart 2024 01:42 schreef Mercedes. het volgende:
Okeeeej, ik vermaak me prima met de leuke mensen in het huis.
Ja en ze maakten het nog spannend door te zeggen dat het anders ging zijn.. niet dus..quote:Op zondag 24 maart 2024 01:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die heb ik net teruggekeken. Behalve de outfits van Geraldine & Tatyana én de reactie van Jimmy toen hij mocht blijven, was het inderdaad wat saai. Vind het überhaupt niet zo spannend de laatste weken, de streams ook niet. HelaasIs ook wel lastig met zo weinig bewoners nog...
Het ging erom dat ze even niets over hem wisten te zeggenquote:Op zondag 24 maart 2024 01:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze hem niet op de bank zetten, hij is er door hun allemaal opgezet, dan niet janken!
Ja nu moeten ze zelf brood bakken, niet over nagedacht zeker
Ja, snapte ook niet wat er anders was...quote:Op zondag 24 maart 2024 01:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en ze maakten het nog spannend door te zeggen dat het anders ging zijn.. niet dus..
Meestal wel dat het wat saaier wordt met minder bewoners. (vind ik dan)
Ik ga naar bed
Waarom, Ashley gaat vaak vroeger naar bed en Karen blijft vaak laat opquote:Op zondag 24 maart 2024 01:44 schreef zodeju het volgende:
Ashley boos om dat er niet meer drank bewaard is.....Terwijl Karen nog gezellig aan tafel zit.
Had verwacht dat ze met een noodgang naar Ashley toe was gegaan.
Slimme move van Karen, eerlijk is eerlijk, bonden met de anderen.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:44 schreef zodeju het volgende:
Ashley boos om dat er niet meer drank bewaard is.....Terwijl Karen nog gezellig aan tafel zit.
De regisseurs zorgen ervoor dat niets uit de hand loopt, en houden het wel heel kort en bondig.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:42 schreef FBtje het volgende:
Bij Temptation Island had je nog wel eens fikse ruzies... hier lijkt iedereen toch vooral conflicten te vermijden of in ieder geval de boel niet verder te laten escaleren.
Trashley ziet dat dr minion minder meeloppptquote:Op zondag 24 maart 2024 01:44 schreef zodeju het volgende:
Zit gezellig met Tom,quote:Op zondag 24 maart 2024 01:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Trashley ziet dat dr minion minder meelopppt
Scherp, zal ze niet fijn vinden.quote:Op zondag 24 maart 2024 01:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Trashley ziet dat dr minion minder meelopppt
Dat is het spel toch. Er moet toch iemand weg en wordt met de week lastiger. Kan je toch wel jammer vinden en diegene gaan missen, dat is niet jankenquote:Op zondag 24 maart 2024 01:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze hem niet op de bank zetten, hij is er door hun allemaal opgezet, dan niet janken!
Ja nu moeten ze zelf brood bakken, niet over nagedacht zeker
Vies hebberig wijf....Daarom jankt ze dus, ze heeft zelf niet genoegquote:Op zondag 24 maart 2024 01:58 schreef happyme28 het volgende:
Het is toch niet te geloven. En alle aandacht moet weer naar haar. Bitchen dat mevrouw geen drank voldoende kreeg.
janken omdat je niet genoeg wijn hebt gehad ? doe normaal ze zoekt altijd iets.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom op mensen, Ashley is geen monster, maar ook een mens met gevoelens.
Als ze nou gewoon eens iets aanneemt van een ander en niet persoonlijk neemt en weer drama maakt, dan waren die gevoelens niet nodigquote:Op zondag 24 maart 2024 02:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom op mensen, Ashley is geen monster, maar ook een mens met gevoelens.
Ze hadden alsnog wel gewoon de drank eerlijk kunnen verdelenquote:Op zondag 24 maart 2024 02:01 schreef Willewa het volgende:
Hopelijk wordt het in de aflevering verwerkt dat BB hen sommeerde om te gaan drinken enz, dan kan Ashley dat thuis mooi even terugzien en denken ‘oh.. oeps‘ . Naar de rest die dat uitlegt luistert ze toch niet.. het is weer zoals zij vindt dat het is..
Alsof ze zelf zo eerlijk is...Graait alles wat ze graaien kan..quote:Op zondag 24 maart 2024 02:03 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze hadden alsnog wel gewoon de drank eerlijk kunnen verdelen
precies. altijd eten verstoppen in de kast met Karin en nu janken omdat ze niet genoeg wijn/champagne heeft gehad..kleuter is hetquote:Op zondag 24 maart 2024 02:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alsof ze zelf zo eerlijk is...Graait alles wat ze graaien kan..
Je ziet aan iedereen dat genomineerd zijn zwaar is. Ashley had een goede band met Danny. Mag ze dan even balen en verdrietig zijn dat hij weg is? Mag ze zich even rot voelen: blij dat ze er nog is, maar ook dichtbij huis en weer terug. Glenn heeft het ook moeilijk. Logisch als je zolang samen zit en een goed band hebt. Hoe kleiner de groep is, hoe meer je voelt als er iemand weg is.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens iets aanneemt van een ander en niet persoonlijk neemt en weer drama maakt, dan waren die gevoelens niet nodig
Maar dat vonden we ook allemaal niet kunnenquote:Op zondag 24 maart 2024 02:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alsof ze zelf zo eerlijk is...Graait alles wat ze graaien kan..
ze huilt niet omdat Danny weg is, ze huilt omdat ze controle verliestquote:Op zondag 24 maart 2024 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je ziet aan iedereen dat genomineerd zijn zwaar is. Ashley had een goede band met Danny. Mag ze dan even balen en verdrietig zijn dat hij weg is? Mag ze zich even rot voelen: blij dat ze er nog is, maar ook dichtbij huis en weer terug. Glenn heeft het ook moeilijk. Logisch als je zolang samen zit en een goed band hebt. Hoe kleiner de groep is, hoe meer je voelt als er iemand weg is.
quote:Op zondag 24 maart 2024 02:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze huilt niet omdat Danny weg is, ze huilt omdat ze controle verliest
Tja op zich, maar ik dacht persoonlijk dat ze dat in de game room misschien ook wel kregen en daarom BB ook zei; eet en drink nu ;p En duurde ook vrij lang.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:03 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat een pertinente BS en bovendien onzin.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Balen mag...Maar meteen stoken over anderen is een no go...quote:Op zondag 24 maart 2024 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je ziet aan iedereen dat genomineerd zijn zwaar is. Ashley had een goede band met Danny. Mag ze dan even balen en verdrietig zijn dat hij weg is? Mag ze zich even rot voelen: blij dat ze er nog is, maar ook dichtbij huis en weer terug. Glenn heeft het ook moeilijk. Logisch als je zolang samen zit en een goed band hebt. Hoe kleiner de groep is, hoe meer je voelt als er iemand weg is.
Beide denk ik welquote:Op zondag 24 maart 2024 02:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Zeker, ik snap dat ook echt wel. Maar je hebt mensen die daar netjes om treuren en je hebt mensen die zich daarbij op een ander af beginnen te reageren.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ty maakt zich er niet zo druk om. Gaat er altijd goed mee om. Ze heeft zich nog amper een moment druk gemaakt om het vertrek van Danny. Ze is meteen in gamemodus gegaan. Ze is boos dat er te weinig drank was.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hoefde niet eens iets te bewaren, BB zei dat het voor hen vijf was.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:03 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is echt een reactie op haar gedrag. Voor mij persoonlijk, snap ik echt dingen wel, maar het is niet zo zwart/wit als je hier schetst (voor mij iig niet), alsof ze níks meer mag. Maar ze doet het weer op haar Ashley’s en dat is precies voor veel mensen die vervelende manier, keer op keer. Stapelt op, al een tijd.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tja, iedereen speelt het spel op zijn of haar manier, maar alles wat Ashley doet is fout, ze mag geen gevoelens hebben, niet huilen, niet verdrietig zijn, want ze speelt het spel hard.
Alles van Ashley wordt alleen nog maar negatief gezien.
Hoe zou dat nou komen. Maar echt...... .quote:Op zondag 24 maart 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tja, iedereen speelt het spel op zijn of haar manier, maar alles wat Ashley doet is fout, ze mag geen gevoelens hebben, niet huilen, niet verdrietig zijn, want ze speelt het spel hard.
Bij jou is alles alleen maar BS en onzin als het over Ashley gaat...quote:Op zondag 24 maart 2024 02:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een pertinente BS en bovendien onzin.
Hoe kom je daar toch bij. Ze is naar bed gegaan omdat ze moe is, mag dat?quote:Op zondag 24 maart 2024 02:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ty maakt zich er niet zo druk om. Gaat er altijd goed mee om. Ze heeft zich nog amper een moment druk gemaakt om het vertrek van Danny. Ze is meteen in gamemodus gegaan. Ze is boos dat er te weinig drank was.
Was Ashley het niet die zei dat ze het spel zonder gevoel wilde spelen, vrienden maakte ze daarna welquote:Op zondag 24 maart 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Scherpquote:Op zondag 24 maart 2024 02:16 schreef anine het volgende:
[..]
Was Ashley het niet die zei dat ze het spel zonder gevoel wilde spelen, vrienden maakte ze daarna wel
Dat was in het begin. Je kan er niet over oordelen als je het nog niet meegemaakt hebt. Dat zei Ashley later zelf ook, je weet niet wat het met je doet als je hier zit met een groep mensen, je gaat om ze geven en vriendschappen opbouwen.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:16 schreef anine het volgende:
[..]
Was Ashley het niet die zei dat ze het spel zonder gevoel wilde spelen, vrienden maakte ze daarna wel
Nee omdat ze zich ergerde.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij. Ze is naar bed gegaan omdat ze moe is, mag dat?
Ja, leuk om te zien die twee en Tom en Alice zijn ook lekker relax met elkaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:18 schreef marky het volgende:
Ty en Alice had echt een setje kunnen zijn zoals die met elkaar omgaan.
quote:Op zondag 24 maart 2024 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was in het begin. Je kan er niet over oordelen als je het nog niet meegemaakt hebt. Dat zei Ashley later zelf ook, je weet niet wat het met je doet als je hier zit met een groep mensen, je gaat om ze geven en vriendschappen opbouwen.
je zou schrikken als je een complicatie ziet van alles wat ze over Danny heeft gezegd de laatste weken...en nu zo een verdriet dat hij weg is. gohquote:Op zondag 24 maart 2024 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was in het begin. Je kan er niet over oordelen als je het nog niet meegemaakt hebt. Dat zei Ashley later zelf ook, je weet niet wat het met je doet als je hier zit met een groep mensen, je gaat om ze geven en vriendschappen opbouwen.
Dat is gewoon echt niet het geval geweest.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nee een constatering. Ze ging in bed liggen janken dat er geen wijn was.
ach ja, Ashley, kwam zichzelf tegen en ging toch "vriendschappen"aan, maar laat ze bij het eerste weerwoord in de stront zakken en trapt ze nog wat dieper, wat een gevoelig meiske is het tochquote:Op zondag 24 maart 2024 02:20 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
je zou schrikken als je een complicatie ziet van alles wat ze over Danny heeft gezegd de laatste weken...en nu zo een verdriet dat hij weg is. goh
Ze heeft dat zelf gezegd toch.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij. Ze is naar bed gegaan omdat ze moe is, mag dat?
Jawelquote:Op zondag 24 maart 2024 02:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet het geval geweest.
Ja wel. Als ze zo moe was waarom slaapt ze nog niet? Waarom begon ze tegen Glenn te zeuren over Alice en Karen?quote:Op zondag 24 maart 2024 02:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet het geval geweest.
Omdat het gewoon niet klopt.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je af hoe ie daarbij komt dan? ;p
Tom is ook veranderdquote:Op zondag 24 maart 2024 02:27 schreef b_engeltje het volgende:
Jaren in gesprek met tom
Ze zegt iedere x dat tom veranderd is
Als tom vraag hoe hij veranderd is zegt ze niet waar het om gaat
Ja anders dan voorheen
Tom geeft iets toe en zegt omdat ik voor mijn eigen kies , en me eigen keuzes maakt zegt ze dat het daar niet over gaat..
Maar daar gaat het niet over
Nogmaals, het gaat om de manier waarop, dat kan zelf echt wel een keer. Je mag best een keer onverschillig zijn (en het beste is nog dat je dat even later ook inziet en toegeeft), maar het is keer op keer.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi dat iedereen hier weet wat een bewoner voelt, denkt etc. ik vind dat knap. Niemand van ons weet hoe het is om daar te zitten, afgesloten van de buitenwereld, beïnvloed door geroddel van de 1 of ander. Ze doen dat allemaal, stoken om er zelf beter uit te komen en mensen aan je te binden om verder te komen. Maar het blijven allemaal wel mensen, met gevoel en emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |