Ik erger me vooral aan die stem.quote:
Maakt niet uit. Zelfs met haar mond vol ratelt ze nog doorquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zelfs met haar mond vol ratelt ze nog door
Je moet snel zijn.quote:
Ja!! Die maar door en door en door en door blijft gaan! Geen vijf minuten houdt ze die tater eens dicht!quote:
Wat nu? Er stonden toch ? achter de genomineerden, dus niemand weet hoe of wat. Of jij wel?quote:
Kamp Ashley ergert zich groen en geel aan Alice hequote:Op zondag 24 maart 2024 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand niet even een slot op die kaken van Alice zetten?
Ze wordt steeds ergerquote:Op zondag 24 maart 2024 01:08 schreef Lrod01 het volgende:
Hou je muil eens 5 minuten dicht Alice. Verschrikkelijk kind.
Ja sorry, dat had ik al eerder geschreven,,,quote:Op zondag 24 maart 2024 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat nu? Er stonden toch ? achter de genomineerden, dus niemand weet hoe of wat. Of jij wel?
Voor de juiste prijs kan allesquote:Op zondag 24 maart 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
Alice:
we zitten hier nooit meer zo
elk moment is maar 1 x
Waarheid als een k..quote:Op zondag 24 maart 2024 01:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is het we doen het niet nog een keer na
We moeten echt genieten van elk moment
Komt nooit veel anders uitquote:Op zondag 24 maart 2024 01:10 schreef Krambo het volgende:
Die gooit ook het ene cliché na het andere eruit he ppff,
Vreemd, in mijn beeld had ik de LAPO, sorry @Zodeju. Als je andere TT wilt, laat even aanpassen door @Dottekequote:Op zondag 24 maart 2024 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Zal niet expres zijn gebeurd denk ik.
Standaard Alice riedeltjequote:Op zondag 24 maart 2024 01:10 schreef Krambo het volgende:
Die gooit ook het ene cliché na het andere eruit he ppff,
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:12 schreef Kissingbird het volgende:
alice wilde niks zeggen maar doet het helaas toch
quote:Op zondag 24 maart 2024 01:12 schreef Kissingbird het volgende:
alice wilde niks zeggen maar doet het helaas toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |