Dat was ook asociaal, maar toen was Ash nog niet terug, dat was zelfs nog op TV te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
In plaatst dat ze b lij is dat Ash terug is zit ze te janken omdat andere gingen kaarten
Ja klopt, daarom vroeg Ka het zich nu ook af door de tranen heen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
danny deed dat meestal
glenn tom en jimmy hebben het er ook over
dat ze dat gaan doen
ik denk volgende week als ze op de rode knop drukt en zelf met een deel van de poen vertrekt, ze weet dat haar schip zinkende isquote:
Ja maar het goede is wel dat Tom nu mensen heeft waar hij zich wel 'veilig' bij voelt en die hebben Ash ook doorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou bijna gaan denken dat Tom haar weet ik wat niet heeft aangedaan
Die kans lijkt deze week groot.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Now or Never… zal er geld geboden worden deze week?
Er staan er nog vele onder haar, no worries.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze nu al geen favoriet is lijkt me niet dat ze gaat winnen
Ze krijgt nog meer haat en drama. Had net als Dot gehoopt dat ze om die reden er ook uit ging.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze nu al geen favoriet is lijkt me niet dat ze gaat winnen
en velen boven haarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er staan er nog vele onder haar, no worries.
Klopt als een bus.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
TY is de aanstichter volgens Trashley
aanspreken niet echtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Tom spreekt nu Glenn aan over het praten over gedoe tussen jimmy en tom
Karen stelt zich enorm aanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:22 schreef Harry het volgende:
Ze gingen gewoon kaarten....
Wie moet er nu brood bakken.... ?
Glenn zei ook, zo respectloos!!!
IENEMIENEMIENE.......
Vrees het ergste, berekende kut blaag met dito karakter.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:23 schreef superniger het volgende:
Uiteindelijk gaat Alice gewoon winnen.
Goed lichaam in strakke broekjes. En een normaal/saai persoonlijkheid.
Jimmy mag inderdaad wel vertrekken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:21 schreef Cupfighter het volgende:
Dan volgende week die blonde neppert er maar uit
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:23 schreef superniger het volgende:
Uiteindelijk gaat Alice gewoon winnen.
Goed lichaam in strakke broekjes. En een normaal/saai persoonlijkheid.
Ja echt enormquote:
Lekker vloerbroodquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:22 schreef Roxiebb het volgende:
Randy zal wel brood bakken, al liggend natuurlijk.
Nu buiten tegen Glennquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:22 schreef Harry het volgende:
Ze gingen gewoon kaarten....
Wie moet er nu brood bakken.... ?
Glenn zei ook, zo respectloos!!!
IENEMIENEMIENE.......
Nou zet Glenn maar bij Karen en Ashley, hij veegt nog net niet de kont van Ashley niet afquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:23 schreef Ireth het volgende:
Dus we hebben nu:
1 Tom, Alice, randy, ty
2 Karen, Ashley
3 Jimmy en Glenn als losse flodders die heen en weer wandelen...
als Glenn wint dan wint Ashley want dat hondje doet alles wat Ashley hem opdraagt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:23 schreef BB-King het volgende:
Wordt nu wel tijd dat Glenn de Power of Nomination wint.
Tom, Alice, Tyron, Randy op de bank en er gaan er 3 naar huis.
Beetje actie Big Brother. Goed voor het programma en de kijkcijfers.
Now or never.
Glenn hobbelt overal achteraanquote:
Heerlijk dit, alleen voor dit moment zat ik te wachten op de opening van de draaideur. Dat gezicht vol ongeloof. Heerlijk!quote:
groepje hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Glenn hobbelt overal achteraan
Jimmy moet zijn ogen openen
Nou Jimmy wat ga je doen ? Weer je mond houden?
Die Karen komt zo verschrikkelijk dom over op tvquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:25 schreef cat123 het volgende:
Jimmy moet zijn ogen weer open doen, Karin wanneer gaan je eigen ogen eens open.
Ashleyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
Alice staat in de gang hun af te luisteren![]()
![]()
![]()
Ashleyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Dat durft ze niet want Tyron geeft haar een grote bek terugquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
oeh dan moet ze vooral Ty durven aanspreken nu
ashleyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Laat Ty dat maar doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat Ashley die domino’s nou maar opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
Gaat weer een gezellige week worden
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Speciaal voor Karendie zong ik net al voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ach een kutsfeer is ook een sfeerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zaten voor de deur op het moment supreme. Daar gaat het toch om!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ty, Karin en Ashley wachten elke x wel bij de deur
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Speciaal voor KarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oww verrassendquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ka en ash het respectloos vinden
Hofdame, bedoel je.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:29 schreef Paul het volgende:
De andere queen is ook boos
[ afbeelding ]
Wie is Rendie ? Is dat iets typisch Nederlands om Randy zo te schrijven ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
De mooiste TV, in het zicht van de finisch op je bek vallen. en Rendie op zijn rug de filale wint
Ik denk dat je Glenn echt bij karen en Ashley kan voegen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:23 schreef Ireth het volgende:
Dus we hebben nu:
1 Tom, Alice, randy, ty
2 Karen, Ashley
3 Jimmy en Glenn als losse flodders die heen en weer wandelen...
nou als lenie binnenstapt, behoorlijk watquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:31 schreef Mikeshutup het volgende:
Laat Lenie maar binnenkomenwat hebben we nou te klagen
huilstruik tvquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Nou sjonge, wat een tv maakt ze...
De afdeling cactus in het tuincentrum is gezelliger...
zet je stream maar even aan, dan weet je het zeker!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:32 schreef Paul het volgende:
Ashley en Karen tot de finale in de cocoon huilend denk ik
Ik wacht nog steedsquote:
?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zet je stream maar even aan, dan weet je het zeker!
Heb ik ook altijd last van. En dan per ongeluk youtube of zo aanzetten en dan half doof.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:31 schreef Paul het volgende:
Kan dat volume op videoland niet wat hoger, moet mn volume op mn computer veel te hard zetten voor die streams
ik vind Alice leuk praten (als enige volgens mijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
Alice gaat maar lekker brood eten uit verveling
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van. En dan per ongeluk youtube of zo aanzetten en dan half doof.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:31 schreef Mikeshutup het volgende:
Laat Lenie maar binnenkomenwat hebben we nou te klagen
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
is het al doorgedrongen bij Ash
dat ze niet meer popi is
Welkom in BB.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:33 schreef humpty het volgende:
gewoon verder met het gekonkel...niet te geloven
knikker in dr hoofd dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]want het was een willekeurige volgorde
Cupfighter ik ga zo weer een nieuw topic maken, ben je er klaar voorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die kan haar eigen naam niet eens spellen dus
Niet facts.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Alice heeft meer klasse in haar pink dan Ashley in haar hele lijf. facts
Ik weet het niet maar Alice vind ik er uitzien als een boerejongen. Struisgebouwd met een nepkont en veel te veel plamuur.quote:
Ja hoor Paulquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Cupfighter ik ga zo weer een nieuw topic maken, ben je er klaar voor
nou zet jezelf ernaastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
Tom moet er aan volgens Ash
[ afbeelding ]
Beter richt ze haar pijlen nu op Ty, die is te kloppen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
Tom moet er aan volgens Ash
[ afbeelding ]
Erg wel jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:35 schreef JosSmos37 het volgende:
Ongelofelijk al dat projecteren van ash en karen
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Zelfs als voetenbankje dient ze haar vorstin.![]()
[ afbeelding ]
daalt langzaam bij d'r inquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
is het al doorgedrongen bij Ash
dat ze niet meer popi is
Zou liever voor Randy gaan, die is dan zeker exit ...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Beter richt ze haar pijlen nu op Ty, die is te kloppen.
Daar kom je dan ook om te bidden😜quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Er wordt meer geklaagd door die twee in de groene kamer dan bij de klaagmuur zelf
Eerst maar eens drank!quote:
proosten op de teloorgang van haar koninkrijkquote:
Trashley en Garenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Om een spelletje kaarten tijdens het wachten zo verrot zijn. Simpel zieltje
ik niet komopquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:41 schreef kater1 het volgende:
Ik gun ze gewoon een verwendagje, zo verrot zien ze er allemaal uit.
Ja , en dat is positief . Ze zijn niet meer onder de indruk van Ash en haar spel gedoequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ze zit er nog maar haar macht is duidelijk over
zitten daar al 2 maanden zichzelf te verwennenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:41 schreef kater1 het volgende:
Ja he kwam echt als een kat overquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:41 schreef Thorelf het volgende:
leek wel een hint naar ash en ka...wees blij dat je verder bent......
Verwenweekje met drank a volontèquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:41 schreef kater1 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hard ben je. Geen raffiaparasolletjes flamingo's cocktails?
Dat is toch 1 week vrijstelling?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:41 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze kunnen dus strijden voor een halve finale ticket?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gooi er nu een lekker poker feestje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |