Een bewoner 'minder plezant vinden' is tegenwoordig meteen 'haten' volgens mijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dat 'haten' nooit zo goed, het is maar een spel
Dit was echt een faal week en dan vanavond weer faal avondquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vond het een stomme week thema en uitvoering
Nog leuker als ze weer terugkomt. De grimassen op de koppen van die groep.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is het nog steeds waard dat Ashley de draaideur in mag
Denk niet dat iemand verrast gaat zijn, tegenover Danny.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog leuker als ze weer terugkomt. De grimassen op de koppen van die groep.
Als ik de comments hier en op SM soms lees nemen mensen het allemaal erg serieus, dus ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een bewoner 'minder plezant vinden' is tegenwoordig meteen 'haten' volgens mij
Ik snap dat echt niet maar het wordt heel veel gebruikt als je wat van iemand vindquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
je mag geen mening hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet maar het wordt heel veel gebruikt als je wat van iemand vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
hij is dan ook een Belgquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:10 schreef Roxiebb het volgende:
Danny spreekt echt slecht Nederlands. Vreselijk.
Dat is ook weer zo, zowel sommige voor -als tegenstanders kunnen er soms best in doorslaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als ik de comments hier en op SM soms lees nemen mensen het allemaal erg serieus, dus ja.
Ik geloof absoluut niet dat er hier haters zitten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
heb ik iets gemist in enequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag geen mening hebben![]()
![]()
Mag wel maar alleen als je die mening deeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... maar leuk dat ze ook zoveel tijd aan Jimmy besteden...
neequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Jimmy van die glinster dingen naast zijn ogen ?
nee hoezo?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
grote kans ... Karen kreeg ook glitters van hem.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Beddensprei gehaakt door mijn moeder vroeger voor de kidsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef BigBreg83 het volgende:
Geraldine heeft het tafelkleed van m'n oma aan zie ik
De lippen lijken ook minder groot, ze ziet er goed uit vanavondquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef PunkieePie het volgende:
Deze lipkleur van Ashley vind ik wel mooi!
en.....Recht voor de raapquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:14 schreef schizolientje het volgende:
Ashley werd al weer een veer in de poepert gestoken, dat ze de meest strijdbare is en nog iets
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:13 schreef BigBreg83 het volgende:
Geraldine heeft het tafelkleed van m'n oma aan zie ik
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:16 schreef kater1 het volgende:
Randy praat in een live meer dan een in een week op streams
Ik hoor dat snerpen nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:17 schreef Verida het volgende:
als Alice zenuwachtig is, snerpt die stem nog meer...
We zijn nu nog met deze stemming bezig en jij bent al bij volgende weekquote:
Ik heb zo'n ponchoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:17 schreef rinardo het volgende:
mn vrouw is alvast aan het haken , ze vind de jurk zo mooi
[ link | afbeelding ]
Danny foetsiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:17 schreef spapaars het volgende:
Gehele voorste rij fam van Danny
[ afbeelding ]
Yep 🙈 sorryquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn nu nog met deze stemming bezig en jij bent al bij volgende week
ze willen de kijkers nog een half uur langer laten kijkenquote:
Lekker ? 10 ¤ ? Dat is een laag uurloonquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch lekker 10 euro per uur verdiend.
ze dachten allemaal 3quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze willen de kijkers nog een half uur langer laten kijken
anders zappen we massaal weg
we zetten er 3 in de deurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoiets ja! En dan iets lulligs als we hebben een andere kleur deur in de studio
Ja gaat er 1 is net gezegdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:22 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat er maar 1 bewoner uitgaat vanaaf?
Dan wordt het saai, gewoon Danny dan
Ja.. naar kind die Karen ... lekker sjachie...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:23 schreef odie22 het volgende:
bah, zelfs in de live is ze om te kotsen
Een iets andere tussenstand zegt mij niet veelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:20 schreef Ebinas het volgende:
Ja uhhhh poverdrie heb nu al gestemd, geen fratsen hoor
Nee da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een iets andere tussenstand zegt mij niet veel
Iddquote:
zingenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
nou hop hop
wat is de twist
vooruit met de geit
je ziet de spellen toch niet hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:26 schreef Krambo het volgende:
Nou die dagelijkse uitzendingen kan ik wel skippen, de samenvatting op zaterdag is genoeg..
Dat deed ik eigenlijk al.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:26 schreef Krambo het volgende:
Nou die dagelijkse uitzendingen kan ik wel skippen, de samenvatting op zaterdag is genoeg..
gaan we nu elke keer hetzelfde postenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
2 bewoners veilig stellen ... wat een twist...
Zou Danny daarom zijn freeze hebben gekregen van de week als enige?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
2 bewoners veilig stellen ... wat een twist...
Misschien krijgen die gelijk een vrijstelling??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
er worden 2 bewoners veilig gesteld
poeh wat een twist
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
Kan iemand een cap maken van Geraldine haar jurk?
nah niet nog een keer de secret room voor alie, dat is al een keer gebeurt, toen kwam ze bij Glennquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
danny en glenn veilig hoop als eerste. dan straks jim en aslie door de deur. met een exit van aslie naar de secret room en jim lekker naar huis
mijn speculaasje
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
Kan iemand een cap maken van Geraldine haar jurk?
Waarom zou die kamer nog gebruikt worden ? Voor wat ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
danny en glenn veilig hoop als eerste. dan straks jim en aslie door de deur. met een exit van aslie naar de secret room en jim lekker naar huis
mijn speculaasje
Waarom?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien krijgen die gelijk een vrijstelling??
Dat zou je bijna gaan denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou Danny daarom zijn freeze hebben gekregen van de week als enige?
Top dank je !!!quote:
poehquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef Harry het volgende:
Meer en meer wordt duidelijk dat Jimmy de slang is!
Anders is dus 2 vrijgesteldquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef kiki2024 het volgende:
ik snap niet zo goed wat er dan precies anders gaat dan normaal ? er gaat 1 naar huis en 2 worden vrijgesteld zeggen ze net...maar ze zeiden ook dat het dit keer anders zal gaan ?
Ik ken ze als pannenlappen uit de jaren 70quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:30 schreef danilel het volgende:
[..]
mijn moeder heeft vroeger een sprei gemaakt met zo'n motief
Is weer helemaal inquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:30 schreef danilel het volgende:
[..]
mijn moeder heeft vroeger een sprei gemaakt met zo'n motief
Idd valse nicht dien Jimmyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy was nooit kamp Ashley .. hij was altijd kamp Jimmy.
Mijn moeder maakte er ook pannenlappen en spreien vanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:31 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik ken ze als pannenlappen uit de jaren 70
Ze kunnen daar gissen wat ze willen, maar ze weten helemaal niets. Zelfs de vliegtuigjes zijn niet meer als parameter toe te passen, die krijgen ze allemaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand verrast gaat zijn, tegenover Danny.
ze maakt haar lippen al losquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die zit al te bedenken welk standje ze gaat doen vanavond
Nietsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef kiki2024 het volgende:
ik snap niet zo goed wat er dan precies anders gaat dan normaal ? er gaat 1 naar huis en 2 worden vrijgesteld zeggen ze net...maar ze zeiden ook dat het dit keer anders zal gaan ?
ja dit is het moment dat je op televisie naar de reclame gluurtquote:
Na z’n tijd denken we dat toch allemaal 😂quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfkennis is de man niet vreemd...hij weet het al...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:33 schreef danilel het volgende:
Danny zegt nu zelf;
"het feit dat ik als enige een freeze heb gehad deze week zegt mij genoeg"
Hier een bikini🫣quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte er ook pannenlappen en spreien van
Lieve man maar ga hem niet missenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zelfkennis is de man niet vreemd...hij weet het al...
er worden er zo 2 vrijgesteldquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:36 schreef lojanda het volgende:
Zou het niet kunnen dat er één bewoners wordt gesaved en dat er drie door de deur gaan.. één gaat naar huis en de andere twee gaan naar de secret room? De bewoners laten ze dan nog in het ongewisse en horen daar dan later pas iets over.
En het trekt elkaar ook allemaal erin meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:38 schreef Krambo het volgende:
Eigenlijk best een toxic groepje gecast dit jaar, erger dan andere jaren
Neuh ... de eerste weken van 2021 waren veel erger.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:38 schreef Krambo het volgende:
die waren echt pittigquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh ... de eerste weken van 2021 waren veel erger.
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh ... de eerste weken van 2021 waren veel erger.
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:38 schreef Krambo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |