SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Onzinquote:
Prachtig toch.. ook al kan er hagel uitvallen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Uurtje verzetten blijft wel het prettigst. Bij beide hartje zomer of winter heb je anders wel een nadeel, vind ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd wintertijd is beter![]()
En GMT is het beste
Valt nou een enorme bak water uit, was nét op tijd weer binnenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Prachtig toch.. ook al kan er hagel uitvallen.
Dat bedoel ik, je leeft!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Valt nou een enorme bak water uit, was nét op tijd weer binnen
Ik zou verdronken zijn door die hoeveelheid water 😱quote:
Mogen best een paar graden bijquote:
Laten we nou niet alsnog moeilijk doen, zonliefhebbers hebben zon, frisliefhebbers hebben fris, iedereen blijquote:
Terreurhagelbuien in Moskouquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:29 schreef ACT-F het volgende:
Die terreurhagelbuien hadden wel langer mogen duren
@Nattekatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:29 schreef BlackLining het volgende:
Hehe, mooi beeld op de Buienradar ook wel. Dit is van dat prachtige weer waarbij mensen op Buienalarm kijken, concluderen dat het droog en zonnig blijft en volmoedig aan een wandelingetje beginnen. Om dan een half uur later als een nattekat weer weder te keren![]()
Typisch wel trouwens. Had het weer niet echt gevolgd en dacht eigenlijk dat we gewoon een dikke occlusie boven ons hadden, maar dat is niet het geval?
Vond ik absoluut ook ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Uurtje verzetten blijft wel het prettigst. Bij beide hartje zomer of winter heb je anders wel een nadeel, vind ik.
Het warmste moment van de dag is dan ook later, dus hebben de meeste mensen daar ook meer aan in hun vrije tijd. Vooral fijn bij zomerweer waarbij het in de avonden nog vrij snel af kan koelen als de zon onder gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:18 schreef BlackLining het volgende:
Ja lekker houden zo. Anders wordt het om 03:00 al licht in de zomer en da's me echt te vroeg.
Als we overschakelen dan wat mij betreft naar permanente zomertijd. Ik ga best prima op donkere ochtenden, dat heb ik veel liever dan dat ik het op werk al donker zie worden.
En terreurbuien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Gevoelstemperatuur 4, regen en 40km pu wind. En wolken.
Doe me dan maar afgelopen week: 12 graden en grijs.
En áls er dan toch een boom op je hoofd valt, dan heb je nooit meer last van windquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier schijnt de zon. Vanmorgen wel wat hele korte hagelbuitjes gehad. Net toen ik met mijn paard buiten was natuurlijk. Maar tussendoor ook veel zon, best oké. En in het bos heb je geen last van de wind zolang er geen boom op je hoofd valt.
20 graden, pokkenhitte!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Paasweekend wordt ook niet veel soeps..
Ik pak m'n verrekijker er even bij.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Paasweekend wordt ook niet veel soeps..
quote:Op zondag 24 maart 2024 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
Nee, en de apps store is bij ons in het dorp op zondag gesloten.
quote:• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
Heerlijk wintertje.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weertje vandaag op een enkele kleine bui na.
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En GMT is het beste
Gozer, de zon komt nu om 6:30 al op, schemering begint om 6 uur al. Hier merk je echt niets vanquote:Op zondag 24 maart 2024 21:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomertijdgenot, half tien 's morgens licht
Je meent het. Zou ik het niet over eind december hebben wellicht?quote:Op zondag 24 maart 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer, de zon komt nu om 6:30 al op, schemering begint om 6 uur al. Hier merk je echt niets van
Mensen die de meest extreme situatie gebruiken om een punt te maken dat er niet isquote:Op zondag 24 maart 2024 22:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je meent het. Zou ik het niet over eind december hebben wellicht?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En GMT is het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |