Yuki is best goed, maar niet consistent.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef Tijn het volgende:
Tsunoda niet eens P10, he. Echt, Daniel, gooi jezelf weg.
Alleen de race telt. Rest is overleven,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef Red_85 het volgende:
Baas.
Hele weekend net niet en nu bijna 3 tiende los op poll.
Ik heb ook een hoop races in het ziekenhuis gezien toen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan valt het bij mij mee 2 jaar terug. Ik lag 3 weken in het ziekenhuis vanwege blindedarmontsteking en darmen lagen in de knoop. Ik heb toen de gp van Mexico en Brazilië toen vanuit ziekenhuisbed gekeken
Ricciardo is daarentegen wel consistent, maar uiterst matig. Dan liever iemand die inconsistent maar soms wél snel isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Yuki is best goed, maar niet consistent.
tis hem meer dan gegundquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz is aan het solliciteren voor stoeltje bij Mercedes of Red Bull
Ze moeten gewoon Lawson er als de sodeju in zetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Yuki is best goed, maar niet consistent.
Als Perez met pensioen gaat grote kans.quote:
Ja, hij weet dat dit het laatste seizoen is en heeft toch de ballen om Ferrari te laten zien dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt. Al moet ik zeggen dat ik Leclerc ook meer een Mercedes type vind dan Sainz.quote:
DIT!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Lawson er als de sodeju in zetten.
Eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, hij weet dat dit het laatste seizoen is en heeft toch de ballen om Ferrari te laten zien dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt. Al moet ik zeggen dat ik Leclerc ook meer een Mercedes type vind dan Sainz.
Ik heb familie gevraagd om mijn laptop mee te nemen bij bezoek, dan kon ik lekker F1 kijken, Op FOK! rondhangen en gamen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop races in het ziekenhuis gezien toen.
Kwam ook precies op de dag dat Rusland z'n oorlog begon in het ziekenhuis te liggen, 24 feb. ook dat heb ik een hoop daar gevolgd.
Gelukkig heb je tegenwoordig pc's aan bed, dat was vroeger wel anders... had je alleen 1 TV in de hal staan... in het rokershok![]()
Sowieso Ricciardo vervangen voor Lawson [edit] of Sainz[/edit], Yuki doet het in elk geval nog beter dan Ricciardo, al is ie zeker geen Red Bull materiaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marko gaat bellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:06 schreef greysbones het volgende:
Sainz deelt wel echt visitekaartjes uit
erg sterk
Zou het? Sainz terug naast Max?quote:
Dat iddquote:
en je eigen dikke kussen ipv die kussenslopen die je krijgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb familie gevraagd om mijn laptop mee te nemen bij bezoek, dan kon ik lekker F1 kijken, Op FOK! rondhangen en gamen.
Sloeg dan ook nergens op om dit seizoen weer met opa RIC te starten in die VCAquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wil zich wel koest houden voor zo'n stoeltjequote:
Eensquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sloeg dan ook nergens op om dit seizoen weer met opa RIC te starten in die VCA
Crash albon VT1, geen 3e chassis dus chassis van Logan omgezet. Daaromquote:
U heeft het nieuws van gisteren gemistquote:
Logan is niet geblesserd. Zijn chassis welquote:
Logan heeft geen autoquote:
Ook niet, het chassis van Albon welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Logan is niet geblesserd. Zijn chassis wel
Nee, ZIJN chassis niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Crash albon VT1, geen 3e chassis dus chassis van Logan omgezet. Daarom
Zie edit. Was ff niet wakker genoegquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
U heeft het nieuws van gisteren gemist
Matig ! Nutteloos !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:48 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet nodig, Max 1 Leclerc op 0.2 en dan Sainz. Mercedes valt tegen, McLaren rond plek 4 en 5, Alonso verrassend goed op P6, Stroll in de muur en Albon P16 met de handrem erop. Alpines 17 en 18. Ricciardo kwalificeert een keer voor Tsunoda.
quote:
Nah, LEC gaat lekker z'n geld tellen en hoeft zich qua contract geen zorgen te maken voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:06 schreef THEFXR het volgende:
LEC gaat toch een team van sportpsychologen nodig hebben.
Katten voeren. Ze zijn nu al het huis aan het afbreken (zoomies)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Perox het volgende:
Effe de hond en dan weer terug het bedje in voor nog paar uurtjes slaap. Tot later allen
als ze je auto afpakken is dat best wel een grote blessure.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, die van Albon inderdaad. Maak het steeds ergerquote:
Welnee, Lollipopman doet het ook lopend afquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ze je auto afpakken is dat best wel een grote blessure.
#slapendepoesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Zie edit. Was ff niet wakker genoeg
*insert Duits streng stemmetje*quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, die van Albon inderdaad. Maak het steeds erger![]()
![]()
Geeft niet, het is vroeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, die van Albon inderdaad. Maak het steeds erger![]()
![]()
Nabeschouwing kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
Zo maar eens aan de goulash voor vanavond beginnen.
Wat doen ochtendmensen normaal altijd met hun tijd?
huishouden en smiddags shoppenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
Tja... ik ben niet zo van de pre- en aftershows. Maakt niet uit welke zender.quote:
Lekker op tijd beginnen met sport kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
Kippen voeren, hond uitlaten, beetje tractor rijdenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
welk gure weer?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:41 schreef THEFXR het volgende:
had er toch even trek in met dit gure weer.
.
[ afbeelding ]
koffie'tje, rondje lopen buiten en genieten van de geur van de frisse natuur ( ik woon vlakbij het panbos), de auto wassen als het weekend is, vaat van gisteren opruimen, boodschapje doen, ff de dyson langs de plekjes halen waarde miauw erg heeft lopen verharen, kroelen met die diezelfde miauw, topic van de aanslag doorlezen en beseffen dat er niet genoeg geld naar het GGZ gaat met die conscpiraci idioterie van sommiegenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
wat is dit voor slappe hap?quote:
wtf 3 maar ?!quote:
Ik zei het gelijk al, ze hebben de verkeerde keus gemaakt daar. Niet alleen vind ik Sainz consistenter, tactisch is hij een stuk sterker dan zowel Leclerc als Hamilton. Hij kan een race lezen, net zoals Alonso en Verstappen dat kunnen, zei het in iets mindere mate. Zowel Hamilton als Leclerc hangen wat dat betreft te veel op hun engineers.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:06 schreef greysbones het volgende:
Sainz deelt wel echt visitekaartjes uit
erg sterk
Volgens Nattekrant is het allemaal overdreven en een inschattingsfoutquote:
Daar maakt hij zichzelf ook regelmatig schuldig aan maar daar is dit topic niet voor, net als F3.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens Nattekrant is het allemaal overdreven en een inschattingsfout
Klasse, maar ook van het team om te antciperen op hoe de baan in Q3 gaat zijn ipv te reageren op de omstandigheden in Q1 en Q2.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Verstappen vindt vier en een halve tiende in Q3. Hoe dan?
Heb alleen de timings sheets gezien. Moet kwali zelf nog terugkijken maar had hij problemen of verkeer in Q2?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klasse, maar ook van het team om te antciperen op hoe de baan in Q3 gaat zijn ipv te reageren op de omstandigheden in Q1 en Q2.
Nee maar verloor vooral tijd in sector 3.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb alleen de timings sheets gezien. Moet kwali zelf nog terugkijken maar had hij problemen of verkeer in Q2?
is de hele quali bezig geweest met fine tunenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Mechanische sport héquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Is dat nog wel leuk dan? Als je de uitslag al weet?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb alleen de timings sheets gezien. Moet kwali zelf nog terugkijken maar had hij problemen of verkeer in Q2?
Ik denk setup. Hij klaagde over onderstuur en deed 15 laps in Q2. Zat ook constant met GP te praten. Ik denk dat ze tijdens Q1 door kregen dat er iets niet klopte, tijdens Q2 een oplossing hebben gezocht en tijdens Q3 de bevestiging kregen dat ze wat gevonden hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
kleine correctiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk setup. Hij klaagde over onderstuur en deed 15 laps in Q2. Zat ook constant met GP te praten. Ik denk dat ze tijdens Q1 door kregen dat er iets niet klopte, tijdens Q2 een oplossing hebben gezocht en tijdens Q3 de bevestiging kregen dat ze wat gevonden hebben.
Ah ok. Maar we hebben ook wel eens kwalificaties gezien waarbij-ie alleen maar een outlap, fast lap en outlap deed. Dat was nu wel anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleine correctie
in Q1 en Q2 samen deed hij 15 ronden( als ik het goed heb gezien)
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ok. Maar we hebben ook wel eens kwalificaties gezien waarbij-ie alleen maar een outlap, fast lap en outlap deed. Dat was nu wel anders.
Dat vragen die andere 19 coureurs zich ook afquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Had ik al voor mezelf gespoild door nu.nl te openen met m'n slaperige kop.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is dat nog wel leuk dan? Als je de uitslag al weet?
Is toch maar 1 keer meer dan normaal; outlap-fastlap-inlap, iedere sessie is normaliter 2 keer dus 12 rondjes in 2 sessies.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij deed meer rondjes dan anders
was echt aan het zoeken
en dat is wat het verschil maakt
Max blijft bezig tot hij gevonden heeft wat hij zoekt
zonder FOKquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die keek vanaf haar bedje zonder laptop in de buurt
[..]
OP bed
uhuhquote:
en zo hebben wij jouw stralende aanwezigheid moeten missenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
Ik ben wel even beneden geweest, heb getwijfeld maar vond onder het dekbed liggen om te kijken toch een beter plan
klopt, morgen ben ik er wel bijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo hebben wij jouw stralende aanwezigheid moeten missen
top, ik vind 5 uur echt te vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top, ik vind 5 uur echt te vroeg.
quote:
voor de rees maak ik graag een uitzondering.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top, ik vind 5 uur echt te vroeg.
Als ik zo vroeg opsta, dan kan ik daarna over dag niet slapen. Dat heeft effect op de komende werkweek.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de rees maak ik graag een uitzondering.
heb vanmorgen ook alleen maar gekeken omdat ik rond kwart voor 6 wakker werd omdat ik naar het toilet moest...
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel alle sprintraces erbij in tegenstelling tot die andere mod
Daarom heeft mij aangesteld als modquote:
ow ja dat kan idd gebeuren maar dat heb ik eigenlijk eens per week standaard al dat ik een nacht niet slaapquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo vroeg opsta, dan kan ik daarna over dag niet slapen. Dat heeft effect op de komende werkweek.
Denk ook na dat terug bericht van GP met 'all good news' dat ze praktische bevestiging kregen van de sim gegevens, toen de auto begrepen en het dus onder controle kregen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleine correctie
in Q1 en Q2 samen deed hij 15 ronden( als ik het goed heb gezien)
Dat heb ik helemaal niet meegekregen (dat hinderen). Al bleek ik niet echt goed wakker te zijnquote:
Ik was ook half wakker op dat momentquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet meegekregen (dat hinderen). Al bleek ik niet echt goed wakker te zijn
Irritanter is hoe matig de graphics nog altijd zijn. Je kunt doodsimpel van iedereen tegelijk per sector een bolletje/blokje met kleurtje laten zien tijdens trainingen en kwalificaties, maar het matige systeem wat de F1 gebruikt kan of wil dat niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef mikieu het volgende:
Wat was de regie weer ongelofelijk slecht vandaag. Ongeveer alles wat fout kan gaan ging fout. Ze filmen verstappen ook gewoon te weinig. Het lijkt steeds nog alsof ze het niet kunnen hebben. Maar als de nr1 aan een ronde bezig is moet je dat gewoon laten zien.
Nu gingen ze zijn ronde wel even volgen, maar wat volgens hun het begin van zijn ronde was, was eigenlijk het einde
het werd door sky genoemd. was volgens mij (als ik wakker genoeg was om het nu nog terug te halen) al bij begin van Q1quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet meegekregen (dat hinderen). Al bleek ik niet echt goed wakker te zijn
ik hoorde het begin Q2 dus inderdaad in Q1 gebeurtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
het werd door sky genoemd. was volgens mij (als ik wakker genoeg was om het nu nog terug te halen) al bij begin van Q1
Het absolute begin van Q1 heb ik gemist. Wekker ging keurig om 5:45 uur, maar ipv meteen uit bed te springen bleef ik liggen en kwam er uiteindelijk pas ná 6:00 uur uitquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
het werd door sky genoemd. was volgens mij (als ik wakker genoeg was om het nu nog terug te halen) al bij begin van Q1
Jep, motorrace heeft dat al sinds will hartog zijn fiets moest aanduwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Irritanter is hoe matig de graphics nog altijd zijn. Je kunt doodsimpel van iedereen tegelijk per sector een bolletje/blokje met kleurtje laten zien tijdens trainingen en kwalificaties, maar het matige systeem wat de F1 gebruikt kan of wil dat niet.
ik ga zo even terug kijken, wie weet kan ik het vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het absolute begin van Q1 heb ik gemist. Wekker ging keurig om 5:45 uur, maar ipv meteen uit bed te springen bleef ik liggen en kwam er uiteindelijk pas ná 6:00 uur uit
Was ook lastig om Hülkenberg in Q2 in de weg te zittenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde het begin Q2 dus inderdaad in Q1 gebeurt
Ja, precies, daar kun je dat gewoon prima volgen. Als tien mensen een tijd neer aan het zetten zijn, zou je van tien mensen simpel moeten kunnen volgen hoe ze het 'ongeveer' doen (en pak de snelsten er dan uit, natuurlijk). Ook IndyCar, wat met allerlei van dit soort zaken vaak erg matig is, heeft dat gewoon redelijk netjes op orde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jep, motorrace heeft dat al sinds will hartog zijn fiets moest aanduwen.
ah jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was ook lastig om Hülkenberg in Q2 in de weg te zitten
Valt mij al langer op, toen Mercedes domineerden waren ze continue in beeld en Max is zelden in beeld in de kwalificaties.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef mikieu het volgende:
Wat was de regie weer ongelofelijk slecht vandaag. Ongeveer alles wat fout kan gaan ging fout. Ze filmen verstappen ook gewoon te weinig. Het lijkt steeds nog alsof ze het niet kunnen hebben. Maar als de nr1 aan een ronde bezig is moet je dat gewoon laten zien.
Nu gingen ze zijn ronde wel even volgen, maar wat volgens hun het begin van zijn ronde was, was eigenlijk het einde
De wekker ging al.quote:
Ik wou hem net verwijderenquote:
Ik dacht dat ik ook zo had beleefdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:34 schreef Nizno het volgende:
even terug geluisterd, werd alleen genoemd, was niet in beeld. werd genoemd toen Perez zijn eerste tijd neerzette
Thanks voor het uitzoekenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:34 schreef Nizno het volgende:
even terug geluisterd, werd alleen genoemd, was niet in beeld. werd genoemd toen Perez zijn eerste tijd neerzette.
Met nog 13min20s te gaan op de klok in Q1
ja maar ik denk wel eens vaker wat en als ik er na nog mn ogen dicht heb gehad kan het wel eens anders zijn dan ik me ingebeeld hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook zo had beleefd
Zo was het ook op F1TVquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik denk wel eens vaker wat en als ik er na nog mn ogen dicht heb gehad kan het wel eens anders zijn dan ik me ingebeeld hebben.
met nog 12min10s vertellen ze op sky dat het sowieso pas na Q3 bekend wordt gemaakt of er straf komt.
daar heb ik nu idd het SKY commentaar aangezet vandaar dat ik het kon terug vindenquote:
Nu nog hopen dat F1TV volgend jaar niet uit Nederland verdwijntquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik nu idd het SKY commentaar aangezet vandaar dat ik het kon terug vinden
Kan op gewoon SKY volgens mij niet terug kijken
Ik niet want ik was hier niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zeg, wie was dat hier die zo openlijk twijfels had tijdens Q1 en Q2.
stigquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zeg, wie was dat hier die zo openlijk twijfels had over pole tijdens Q1 en Q2.![]()
Meer "Sainz laat aan Ferrari zien hoe goed hij is".quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sainzgod. Laat even zien hoe goed de Ferrari is.
Twaalf jaar geleden, toen hij toch best al wel een veteraan was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:41 schreef Nizno het volgende:
laatste pole van Fernando was Duitsland 2012, dat was 4262 dagen geleden
in beeld komt nu dat op deze dag 21 jaar geleden Fernando zijn eerste pole had.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twaalf jaar geleden, toen hij toch best al wel een veteraan was.
Over 4 jaar kan ie zijn jubileum vierenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
in beeld komt nu dat op deze dag 21 jaar geleden Fernando zijn eerste pole had.
2003 Malaysian Grand Prix
Ik een beetjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zeg, wie was dat hier die zo openlijk twijfels had over pole tijdens Q1 en Q2.![]()
Mag hij zich naar voren knokken. Volgens mij kan dat wel hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
zo de hele kwali met mn ogen open gekeken maar geen beeld voorbij gekomen van het hinderen dor Perez.
Gemiste kans hoor
Nee niet gezien.quote:
Dat hebben ze in de live timing.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Irritanter is hoe matig de graphics nog altijd zijn. Je kunt doodsimpel van iedereen tegelijk per sector een bolletje/blokje met kleurtje laten zien tijdens trainingen en kwalificaties, maar het matige systeem wat de F1 gebruikt kan of wil dat niet.
Nou ja, de data is er uiteraard gewoon, dus er is echt geen enkele reden om dat níet netjes in beeld te brengen (dat kost echt heel weinig ruimte)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:09 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat hebben ze in de live timing.
Of althans die data is er.
Ik gebruik een andere site die die data gebruikt
Onze gemeentegenoot.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan het woord "hinderen" niet horen zonder aan deze baas te denken
0,059quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Quali even teruggekeken, maar dit is gewoon weer gespeeld.
Hamilton
Australië werd toch altijd gezien als circuit waar je amper in kan halen..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag hij zich naar voren knokken. Volgens mij kan dat wel hier.
Is nu andersquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Australië werd toch altijd gezien als circuit waar je amper in kan halen..
Dat is Zandvoortquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
4 drs zonesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was dat in de voorgaande jaren ook al zo?quote:
quote:
quote:The Dutch Grand Prix set a new Formula 1 record when 186 overtakes happened on track during the race.
vorig jaar voor het eerstquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was dat in de voorgaande jaren ook al zo?
Zandvoort 2023: Hold my Red Bullquote:
In welke sessie precies?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
volgens mij zou hij het nog doen ook.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Daar heeft Max geen sessie voor nodig, die sloopt die auto in de garage met z'n blote handen
Setup kan je niet veranderen in kwaliquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk setup. Hij klaagde over onderstuur en deed 15 laps in Q2. Zat ook constant met GP te praten. Ik denk dat ze tijdens Q1 door kregen dat er iets niet klopte, tijdens Q2 een oplossing hebben gezocht en tijdens Q3 de bevestiging kregen dat ze wat gevonden hebben.
Maar afwachten hoe het in de race gaat, wondherstel kost ook energie en trekt een wissel op het lichaam. Het is een kleine ingreep geloof ik en Melbourne is geen Qatar, maar toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
WOW. Wat een return van Sainz. Ongelofelijk goed gedaan. Complimenten. Ocon ook mooie rit.
Moet voor een topatleet te doen zijn. Hij moet goed starten en zijn brein laten werken voor een goede strategie en dan kunnen we hopelijk weer van hem gaan genieten morgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar afwachten hoe het in de race gaat, wondherstel kost ook energie en trekt een wissel op het lichaam. Het is een kleine ingreep geloof ik en Melbourne is geen Qatar, maar toch.
Dat klopt natuurlijk niet helemaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Setup kan je niet veranderen in kwali
Hangt ervanaf wat je onder setup verstaat inderdaad. Wat je kan aanpassen is je front wing angle. Daarnaast heb je je tools op het stuurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet helemaal.
Beetje aanpassingen aan de vleugel, motormapping en rembalans kunnen soms heel veel verschil maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je onder setup verstaat inderdaad. Wat je kan aanpassen is je front wing angle. Daarnaast heb je je tools op het stuur
Onzin. Zo goed als iedere wielrenner wordt minder na een flinke valpartij, ook al zijn het maar schaafwonden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet voor een topatleet te doen zijn. Hij moet goed starten en zijn brein laten werken voor een goede strategie en dan kunnen we hopelijk weer van hem gaan genieten morgen.
Ja maar juist in de topatletische prestatie werkt het door. Dat heb je ook met wielrenners en schaafwonden, niet ernstig maar het wondherstel trekt de pijp wel verder leeg. Ik denk dat hij blij mag zijn dat het niet de allerzwaarste race is hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet voor een topatleet te doen zijn. Hij moet goed starten en zijn brein laten werken voor een goede strategie en dan kunnen we hopelijk weer van hem gaan genieten morgen.
Niet alles, maar sommige dingen wel natuurlijk, zoals hoek van de vleugels.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Setup kan je niet veranderen in kwali
Alleen voorvleugel, zover ik weet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet alles, maar sommige dingen wel natuurlijk, zoals hoek van de vleugels.
Zoals hij in het begin was toen hij bij TR binnen kwam? Toen was het idd nog wel het heethoofdje,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Je gaat ervanuit dat er 5 autos uitvallen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Ricciardo gaat zeker als 15e eindigen
1 is al weg dus nog maar 4 te gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:33 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je gaat ervanuit dat er 5 autos uitvallen?
Was gewoon aan het sandbaggen, heeft ie van de beste geleerdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max heeft letterlijk en figuurlijk het "vermogen" om telkens weer het verschil te maken.
gezien de Formule2 race van vandaag is dat niet eens zo heel gek.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:33 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je gaat ervanuit dat er 5 autos uitvallen?
En hij weet dat als hij op hard start en wacht tot mensen voor hem gepit hebben, Yuki wel een teamorder krijgt om hem voorbij te laten.quote:
Max is natuurlijk wel de #1 rijder binnen het team, zou raar zijn als Max z'n wagen moet opgeven voor Perez.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Een wielrenner moet het hebben van zijn conditionele vermogen. Een coureur allerminst.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onzin. Zo goed als iedere wielrenner wordt minder na een flinke valpartij, ook al zijn het maar schaafwonden.
Je lichaam wordt vanwege het herstel gewoon zwakker.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een wielrenner moet het hebben van zijn conditionele vermogen. Een coureur allerminst.
Een wielrenner moet op eigen kracht die berg op. Een coureur heeft gewoon een dikke motor achter zich die het werk doet. En inderdaad, je hebt wat kracht te verduren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Zonder conditioneel vermogen houden ze het nog geen paar minuten uit, met alle krachten die er op het lichaam uitgeoefend worde tijdens de kwalificatie en race
Ja daarom trainen ze allemaal ook zo hardquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een wielrenner moet het hebben van zijn conditionele vermogen. Een coureur allerminst.
Schaafwonden zijn juist relatief grote wonden in verhouding tot de ernst, in die zin dat ze veel herstelenergie vragen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onzin. Zo goed als iedere wielrenner wordt minder na een flinke valpartij, ook al zijn het maar schaafwonden.
Je lichaam wordt vanwege het herstel gewoon zwakker.
Ik denk dat al zou Max de (terechte) nummer twee van 't team zijn dan nog staat hij zijn auto niet af. Die vent heeft een meedogenloze winnaarsmentaliteit en dat maakt hem meteen ook zo goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max is natuurlijk wel de #1 rijder binnen het team, zou raar zijn als Max z'n wagen moet opgeven voor Perez.
Andersom zou ik het eerder begrijpen.
Dan heeft een coureur toch vooral kracht nodig en niet zozeer de mogelijkheid om een marathon te voltooien?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Zonder conditioneel vermogen houden ze het nog geen paar minuten uit, met alle krachten die er op het lichaam uitgeoefend worde tijdens de kwalificatie en race
Aan kracht heb je niks als je na 5 minuten al op bent.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan heeft een coureur toch vooral kracht nodig en niet zozeer de mogelijkheid om een marathon te voltooien?
Dat er iets van conditie moet zijn begrijpt iedereen. Alleen de benodigde conditie is toch niet te vergelijken met die malloten van wielrenners?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan kracht heb je niks als je na 5 minuten al op bent.
Dat bedoel ik ook, ik zeg het alleen wat verkeerd. Met "maar" schaafwonden bedoel ik meer dat je niks breekt of anderszins iets waardoor je niet verder kan. Je kan er gewoon mee fietsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schaafwonden zijn juist relatief grote wonden in verhouding tot de ernst, in die zin dat ze veel herstelenergie vragen.
echter de opmerkingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat er iets van conditie moet zijn begrijpt iedereen. Alleen de benodigde conditie is toch niet te vergelijken met die malloten van wielrenners?
is dus niet correct. want dat het misschien iets minder van belang is wil niet zeggen dat een coureur het niet moet hebben van zijn conditionele vermogen.quote:Een coureur allerminst.
D'r is ook wel een verschilletje. Het is een publiek geheim dat al de groten in de wielrennerij aan de doping zitten of zaten. Daar heb je in de F1 minder last van, dat vind ik bij wielrennen toch de sport een beetje minder glans geven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat er iets van conditie moet zijn begrijpt iedereen. Alleen de benodigde conditie is toch niet te vergelijken met die malloten van wielrenners?
Een wielrenner kan met een simpele kneep van de hand al remmen, kost amper moeite.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een wielrenner moet op eigen kracht die berg op. Een coureur heeft gewoon een dikke motor achter zich die het werk doet. En inderdaad, je hebt wat kracht te verduren.
Maar als je het conditionele vermogen van een coureur vergelijkt met dat van een wielrenner is het benodigde/gebruikte vermogen van een wielrenner vele malen groter dan een coureur. Kijk maar eens naar Max die uitstapt na een race die niet extreem heet is.
De bruto remdruk is misschien wel boven de 100 kilogram, maar juist omdat ze naar voren worden gedrukt door de G-kracht bij het remmen is wat ze daadwerkelijk hoeven te drukken minder.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een wielrenner kan met een simpele kneep van de hand al remmen, kost amper moeite.
In de F1 trappen de rijders met 80+kilo druk op het rempedaal, bnij elke bocht, 50-70 rondjes lang.
En in sommige bochten krijgen ze 5G op de nek te verwerken.
In een cockpit van een F1 wagen kan het ook makkelijk 50 graden worden, ze zitten vlak achter de motor.
Naar voren gedrukt? Ze zitten met een 6punts gordel ingesnoerd, juist om ze in de stoel te houden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De bruto remdruk is misschien wel boven de 100 kilogram, maar juist omdat ze naar voren worden gedrukt door de G-kracht bij het remmen is wat ze daadwerkelijk hoeven te drukken minder.
Klopt, maar dan nog gebruiken ze de G kracht om te remmen. Bron: Max.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Naar voren gedrukt? Ze zitten met een 6punts gordel ingesnoerd, juist om ze in de stoel te houden.
Dat is niet wat het verschil maakt itt bij wielrennen. Je hebt voor de F1 een vrij hoog basisniveau van fitheid nodig, maar als nog een stuk fitter bent dan dat gaat je dat geen overwinningen opleveren zoals in het wielrennen. Dat maakt dat ze met een veel minder uithoudingsvermogen toekunnen dan wielrenners.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
is dus niet correct. want dat het misschien iets minder van belang is wil niet zeggen dat een coureur het niet moet hebben van zijn conditionele vermogen.
Dat zal dan hoogstens het gewicht van 1 been zijn, helpt wel iets maar neemt niet weg dat F1 een behoorlijk zware sport is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog gebruiken ze de G kracht om te remmen. Bron: Max.
Wielrennen is bijna puur fysieke uithouding. F1 is meer mentale uithouding. F1 gaat om hand-oog, evenwicht, en foutloos rondles rijden. En een beetje fysieke uithouding met je bochten en remmen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet wat het verschil maakt itt bij wielrennen. Je hebt voor de F1 een vrij hoog basisniveau van fitheid nodig, maar als nog een stuk fitter bent dan dat gaat je dat geen overwinningen opleveren zoals in het wielrennen. Dat maakt dat ze met een veel minder uithoudingsvermogen toekunnen dan wielrenners.
Zeg ook niet dat het totaal niet zwaar is. Alleen dat het onvergelijkbaar is met wielrennen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zal dan hoogstens het gewicht van 1 been zijn, helpt wel iets maar neemt niet weg dat F1 een behoorlijk zware sport is.
Ga maar eens een avondje karten, volgende dag overal spierpijn
Moet je weer ff je gram halen tegen iemand met een mening?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic: iemand die nooit sport denkt te weten hoe sporten het lichaam belast, iets wat je alleen leert als je op behoorlijk niveau gaat sporten.
Daar heb je in de F1 wellicht ook minder last van omdat er gigantisch veel minder getest zal worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
D'r is ook wel een verschilletje. Het is een publiek geheim dat al de groten in de wielrennerij aan de doping zitten of zaten. Daar heb je in de F1 minder last van, dat vind ik bij wielrennen toch de sport een beetje minder glans geven.
Ga maar eens een half uur karten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wielrennen is bijna puur fysieke uithouding. F1 is meer mentale uithouding. F1 gaat om hand-oog, evenwicht, en foutloos rondles rijden. En een beetje fysieke uithouding met je bochten en remmen.
Draai mij dan nog een keer omquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar twaalf uur en dan gaan we al los, jaaaa![]()
Gelukkig vandaag goed geslapen. Wekkertje aan om 4:55 en we gaan los.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar twaalf uur en dan gaan we al los, jaaaa![]()
Wekkertje om 03.45 hier, ik wil graag nog even F3 en F2 kijken, dat voelt altijd minder leuk om ná de F1 te zienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig vandaag goed geslapen. Wekkertje aan om 4:55 en we gaan los.
Tot danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:10 schreef Donna het volgende:
Straks vroeg naar bed. 4.45 op naar vrienden. Neem afbakbroodjes en lekker beleg mee.
Nee, ik zie alleen jouw postquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Issie weer. Gaat er bij jou een alert als ik op het forum post?
Het kan negatief het verschil maken als je niet de conditie hebt om je skills tot het einde het verschil te laten maken, maar niet in positieve zin zoals bij het wielrennen, net zoals bij het wielrennen de stuurkunsten niet het verschil maken buiten de afdaling om.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wielrennen is bijna puur fysieke uithouding. F1 is meer mentale uithouding. F1 gaat om hand-oog, evenwicht, en foutloos rondles rijden. En een beetje fysieke uithouding met je bochten en remmen.
Nee, die gaat bij mij af.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Issie weer. Gaat er bij jou een alert als ik op het forum post?
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen jouw post
Zo vroeg heb ik de wekker niet, 4:30 is vroeg zatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wekkertje om 03.45 hier, ik wil graag nog even F3 en F2 kijken, dat voelt altijd minder leuk om ná de F1 te zien
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een wielrenner moet op eigen kracht die berg op. Een coureur heeft gewoon een dikke motor achter zich die het werk doet. En inderdaad, je hebt wat kracht te verduren.
Maar als je het conditionele vermogen van een coureur vergelijkt met dat van een wielrenner is het benodigde/gebruikte vermogen van een wielrenner vele malen groter dan een coureur. Kijk maar eens naar Max die uitstapt na een race die niet extreem heet is.
Om die krachten een race lang te kunnen verdragen heb je veel uithoudingsvermogen nodig. Een coureur heeft dus beide nodig, zowel kracht als uithoudingsvermogen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan heeft een coureur toch vooral kracht nodig en niet zozeer de mogelijkheid om een marathon te voltooien?
Dat weet ikquote:
Ohwquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:15 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Sorry, hoef maar 200 meter. Jij woont verderweg ben ik bang..
Ook voor het mentale aspect heb je fysiek uithoudingsvermogen nodig. Anders hou je dat ook niet lang vol.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb die oefeningen gezien die ze moeten doen. Daar wordt je echt niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Mensen die denken dat F1 rijden geen uithoudingsvermogen vergt. Ga eens een paar heats karten als je het niet gewend bent, je bent compleet gesloopt als je eruit komt. In de F1 is het dat x100. En wielrenners met F1 couruers vergelijken is appels met peren vergelijken, het heeft totaal geen zin.
Gewoon 4.55u. Precies genoeg tijd om nog even te pissen en daarna de laptop en de tablet op te starten. Uiteraard gewoon in bed kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo vroeg heb ik de wekker niet, 4:30 is vroeg zat
Ik ga echt wel gewoon beneden op de TV kijken, hoor. Koffie erbij. Anders lig ik na 20 minuten weer te pittenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon 4.55u. Precies genoeg tijd om nog even te pissen en daarna de laptop en de tablet op te starten. Uiteraard gewoon in bed kijken.
Ik ga gewoon lekker voor de tv zitten en de buren wakker schreeuwenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon 4.55u. Precies genoeg tijd om nog even te pissen en daarna de laptop en de tablet op te starten. Uiteraard gewoon in bed kijken.
Ja ok, maar wat doe je dit weekend anders dan normaal, was geloof ik de vraagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker voor de tv zitten en de buren wakker schreeuwen
Ik tap ook wel even een bakje ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga echt wel gewoon beneden op de TV kijken, hoor. Koffie erbij. Anders lig ik na 20 minuten weer te pitten
Respect, ik ben net een duracell konijn met koffie op. No way dat ik dan kan slapen. maar het plan is een nachtje doorhalen met vrienden.... en dan zondag brak de dag door brengenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik tap ook wel even een bakje ja.
Overigens kan ik ook gewoon met koffie op en na de race gewoon nog ff een paar uur pitten, zo'n lui varken ben ik wel
Edit: overigens wel op tijd erin vanavond dan.
Op zich is het seizoen ook al wel gespeeldquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:45 schreef PzKpfw het volgende:
Dat is jammer, m'n F1 TV abonnement is van de week afgelopen. Hoef ik er ook niet zo vroeg uit.
Nou, dat maar dan vroegerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat doe je dit weekend anders dan normaal, was geloof ik de vraag
F2 is niet zo snel als F1.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zat trouwens nog even de F2 sprint terug te kijken, maar waarom duurt het in godsnaam 6 ronden (meer dan een kwart van de raceafstand!) om 2 auto's weg te halen die notabene eind pitstraat staan.
Tot morgenochtend!quote:
Tot morgenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:37 schreef _UserName_ het volgende:
Bed in, wekker gezet, koffie vast zover klaar gezet en dev red Bull koud. Tot morgenvroeg
Dit is ECHT jammer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Wekker gaat om 8:00, ik kijk dus terug!
Mijn tv staat naast het bed (tijdelijke woonruimte), maar ik kijk denk ik op de computer, als ik mijn bed niet uit kan komen op mijn Surface Go.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga echt wel gewoon beneden op de TV kijken, hoor. Koffie erbij. Anders lig ik na 20 minuten weer te pitten
Ik ben waarschijnlijk te lui om uit bed te gaan, dus het word kijken op mijn mobieltje in ligstandquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:02 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mijn tv staat naast het bed (tijdelijke woonruimte), maar ik kijk denk ik op de computer, als ik mijn bed niet uit kan komen op mijn Surface Go.
Sprintraces moeten ze per wet verbieden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef THEFXR het volgende:
Motogp sprintrace met pitspoezen en heart attacks
Ligt aan de schema van de rest van je dagquote:
Niet kijken = beetje productief zijn en beetje schoonmakenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ligt aan de schema van de rest van je dag![]()
Ik heb vrij genomen
Herkenbaar dilemmaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet kijken = beetje productief zijn en beetje schoonmaken
Kijken = de hele dag nutteloos op de bank hangen
Dat is sinds vanochtend bekend..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:57 schreef THEFXR het volgende:
Sergio Perez kreeg drie plaatsen gridstraf aan de broek vanwege het in de weg rijden van Nico Hulkenberg. Hij zakt van P3 terug naar P6, waardoor respectievelijk Lando Norris, Charles Leclerc en Oscar Piastri profiteren.
https://racingnews365.nl/(...)na-meerdere-straffen
Het is wel vroeg genoeg afgelopen om nog wat slaap mee te pakken, dus de schade is minder dan als het om 6:00 zou beginnen zoals normaal.quote:
Dacht dat deze quote over nachtje doorhalen en met bier en vette hap kijken ging of over op tijd naar bed en met koffie en een broodje ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen red bull misschien, maar de afgelopen twee races waren ze wel seconds bestquote:Op zondag 24 maart 2024 01:19 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari zal qua race pace wel weer tegenvallen.
Eerst nog even F3 en F2 kijkenquote:
En alle voorpret missen? Nee dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |