Yuki is best goed, maar niet consistent.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef Tijn het volgende:
Tsunoda niet eens P10, he. Echt, Daniel, gooi jezelf weg.
Alleen de race telt. Rest is overleven,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef Red_85 het volgende:
Baas.
Hele weekend net niet en nu bijna 3 tiende los op poll.
Ik heb ook een hoop races in het ziekenhuis gezien toen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan valt het bij mij mee 2 jaar terug. Ik lag 3 weken in het ziekenhuis vanwege blindedarmontsteking en darmen lagen in de knoop. Ik heb toen de gp van Mexico en Brazilië toen vanuit ziekenhuisbed gekeken
Ricciardo is daarentegen wel consistent, maar uiterst matig. Dan liever iemand die inconsistent maar soms wél snel isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Yuki is best goed, maar niet consistent.
tis hem meer dan gegundquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz is aan het solliciteren voor stoeltje bij Mercedes of Red Bull
Ze moeten gewoon Lawson er als de sodeju in zetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Yuki is best goed, maar niet consistent.
Als Perez met pensioen gaat grote kans.quote:
Ja, hij weet dat dit het laatste seizoen is en heeft toch de ballen om Ferrari te laten zien dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt. Al moet ik zeggen dat ik Leclerc ook meer een Mercedes type vind dan Sainz.quote:
DIT!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Lawson er als de sodeju in zetten.
Eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, hij weet dat dit het laatste seizoen is en heeft toch de ballen om Ferrari te laten zien dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt. Al moet ik zeggen dat ik Leclerc ook meer een Mercedes type vind dan Sainz.
Ik heb familie gevraagd om mijn laptop mee te nemen bij bezoek, dan kon ik lekker F1 kijken, Op FOK! rondhangen en gamen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop races in het ziekenhuis gezien toen.
Kwam ook precies op de dag dat Rusland z'n oorlog begon in het ziekenhuis te liggen, 24 feb. ook dat heb ik een hoop daar gevolgd.
Gelukkig heb je tegenwoordig pc's aan bed, dat was vroeger wel anders... had je alleen 1 TV in de hal staan... in het rokershok![]()
Sowieso Ricciardo vervangen voor Lawson [edit] of Sainz[/edit], Yuki doet het in elk geval nog beter dan Ricciardo, al is ie zeker geen Red Bull materiaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Marko gaat bellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:06 schreef greysbones het volgende:
Sainz deelt wel echt visitekaartjes uit
erg sterk
Zou het? Sainz terug naast Max?quote:
Dat iddquote:
en je eigen dikke kussen ipv die kussenslopen die je krijgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb familie gevraagd om mijn laptop mee te nemen bij bezoek, dan kon ik lekker F1 kijken, Op FOK! rondhangen en gamen.
Sloeg dan ook nergens op om dit seizoen weer met opa RIC te starten in die VCAquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wil zich wel koest houden voor zo'n stoeltjequote:
Eensquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sloeg dan ook nergens op om dit seizoen weer met opa RIC te starten in die VCA
Crash albon VT1, geen 3e chassis dus chassis van Logan omgezet. Daaromquote:
U heeft het nieuws van gisteren gemistquote:
Logan is niet geblesserd. Zijn chassis welquote:
Logan heeft geen autoquote:
Ook niet, het chassis van Albon welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Logan is niet geblesserd. Zijn chassis wel
Nee, ZIJN chassis niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Crash albon VT1, geen 3e chassis dus chassis van Logan omgezet. Daarom
Zie edit. Was ff niet wakker genoegquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
U heeft het nieuws van gisteren gemist
Matig ! Nutteloos !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:48 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet nodig, Max 1 Leclerc op 0.2 en dan Sainz. Mercedes valt tegen, McLaren rond plek 4 en 5, Alonso verrassend goed op P6, Stroll in de muur en Albon P16 met de handrem erop. Alpines 17 en 18. Ricciardo kwalificeert een keer voor Tsunoda.
quote:
Nah, LEC gaat lekker z'n geld tellen en hoeft zich qua contract geen zorgen te maken voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:06 schreef THEFXR het volgende:
LEC gaat toch een team van sportpsychologen nodig hebben.
Katten voeren. Ze zijn nu al het huis aan het afbreken (zoomies)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Perox het volgende:
Effe de hond en dan weer terug het bedje in voor nog paar uurtjes slaap. Tot later allen
als ze je auto afpakken is dat best wel een grote blessure.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, die van Albon inderdaad. Maak het steeds ergerquote:
Welnee, Lollipopman doet het ook lopend afquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ze je auto afpakken is dat best wel een grote blessure.
#slapendepoesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Zie edit. Was ff niet wakker genoeg
*insert Duits streng stemmetje*quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, die van Albon inderdaad. Maak het steeds erger![]()
![]()
Geeft niet, het is vroeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh shit, die van Albon inderdaad. Maak het steeds erger![]()
![]()
Nabeschouwing kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
Zo maar eens aan de goulash voor vanavond beginnen.
Wat doen ochtendmensen normaal altijd met hun tijd?
huishouden en smiddags shoppenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
Tja... ik ben niet zo van de pre- en aftershows. Maakt niet uit welke zender.quote:
Lekker op tijd beginnen met sport kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
Kippen voeren, hond uitlaten, beetje tractor rijdenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
welk gure weer?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:41 schreef THEFXR het volgende:
had er toch even trek in met dit gure weer.
.
[ afbeelding ]
koffie'tje, rondje lopen buiten en genieten van de geur van de frisse natuur ( ik woon vlakbij het panbos), de auto wassen als het weekend is, vaat van gisteren opruimen, boodschapje doen, ff de dyson langs de plekjes halen waarde miauw erg heeft lopen verharen, kroelen met die diezelfde miauw, topic van de aanslag doorlezen en beseffen dat er niet genoeg geld naar het GGZ gaat met die conscpiraci idioterie van sommiegenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef Jane het volgende:
wat is dit voor slappe hap?quote:
wtf 3 maar ?!quote:
Ik zei het gelijk al, ze hebben de verkeerde keus gemaakt daar. Niet alleen vind ik Sainz consistenter, tactisch is hij een stuk sterker dan zowel Leclerc als Hamilton. Hij kan een race lezen, net zoals Alonso en Verstappen dat kunnen, zei het in iets mindere mate. Zowel Hamilton als Leclerc hangen wat dat betreft te veel op hun engineers.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:06 schreef greysbones het volgende:
Sainz deelt wel echt visitekaartjes uit
erg sterk
Volgens Nattekrant is het allemaal overdreven en een inschattingsfoutquote:
Daar maakt hij zichzelf ook regelmatig schuldig aan maar daar is dit topic niet voor, net als F3.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens Nattekrant is het allemaal overdreven en een inschattingsfout
Klasse, maar ook van het team om te antciperen op hoe de baan in Q3 gaat zijn ipv te reageren op de omstandigheden in Q1 en Q2.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Verstappen vindt vier en een halve tiende in Q3. Hoe dan?
Heb alleen de timings sheets gezien. Moet kwali zelf nog terugkijken maar had hij problemen of verkeer in Q2?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klasse, maar ook van het team om te antciperen op hoe de baan in Q3 gaat zijn ipv te reageren op de omstandigheden in Q1 en Q2.
Nee maar verloor vooral tijd in sector 3.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb alleen de timings sheets gezien. Moet kwali zelf nog terugkijken maar had hij problemen of verkeer in Q2?
is de hele quali bezig geweest met fine tunenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Mechanische sport héquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Is dat nog wel leuk dan? Als je de uitslag al weet?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb alleen de timings sheets gezien. Moet kwali zelf nog terugkijken maar had hij problemen of verkeer in Q2?
Ik denk setup. Hij klaagde over onderstuur en deed 15 laps in Q2. Zat ook constant met GP te praten. Ik denk dat ze tijdens Q1 door kregen dat er iets niet klopte, tijdens Q2 een oplossing hebben gezocht en tijdens Q3 de bevestiging kregen dat ze wat gevonden hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
kleine correctiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk setup. Hij klaagde over onderstuur en deed 15 laps in Q2. Zat ook constant met GP te praten. Ik denk dat ze tijdens Q1 door kregen dat er iets niet klopte, tijdens Q2 een oplossing hebben gezocht en tijdens Q3 de bevestiging kregen dat ze wat gevonden hebben.
Ah ok. Maar we hebben ook wel eens kwalificaties gezien waarbij-ie alleen maar een outlap, fast lap en outlap deed. Dat was nu wel anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleine correctie
in Q1 en Q2 samen deed hij 15 ronden( als ik het goed heb gezien)
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ok. Maar we hebben ook wel eens kwalificaties gezien waarbij-ie alleen maar een outlap, fast lap en outlap deed. Dat was nu wel anders.
Dat vragen die andere 19 coureurs zich ook afquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:30 schreef franske19 het volgende:
Had ik al voor mezelf gespoild door nu.nl te openen met m'n slaperige kop.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is dat nog wel leuk dan? Als je de uitslag al weet?
Is toch maar 1 keer meer dan normaal; outlap-fastlap-inlap, iedere sessie is normaliter 2 keer dus 12 rondjes in 2 sessies.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij deed meer rondjes dan anders
was echt aan het zoeken
en dat is wat het verschil maakt
Max blijft bezig tot hij gevonden heeft wat hij zoekt
zonder FOKquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die keek vanaf haar bedje zonder laptop in de buurt
[..]
OP bed
uhuhquote:
en zo hebben wij jouw stralende aanwezigheid moeten missenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
Ik ben wel even beneden geweest, heb getwijfeld maar vond onder het dekbed liggen om te kijken toch een beter plan
klopt, morgen ben ik er wel bijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo hebben wij jouw stralende aanwezigheid moeten missen
top, ik vind 5 uur echt te vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top, ik vind 5 uur echt te vroeg.
quote:
voor de rees maak ik graag een uitzondering.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top, ik vind 5 uur echt te vroeg.
Als ik zo vroeg opsta, dan kan ik daarna over dag niet slapen. Dat heeft effect op de komende werkweek.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de rees maak ik graag een uitzondering.
heb vanmorgen ook alleen maar gekeken omdat ik rond kwart voor 6 wakker werd omdat ik naar het toilet moest...
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel alle sprintraces erbij in tegenstelling tot die andere mod
Daarom heeft mij aangesteld als modquote:
ow ja dat kan idd gebeuren maar dat heb ik eigenlijk eens per week standaard al dat ik een nacht niet slaapquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo vroeg opsta, dan kan ik daarna over dag niet slapen. Dat heeft effect op de komende werkweek.
Denk ook na dat terug bericht van GP met 'all good news' dat ze praktische bevestiging kregen van de sim gegevens, toen de auto begrepen en het dus onder controle kregen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleine correctie
in Q1 en Q2 samen deed hij 15 ronden( als ik het goed heb gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |