Yuki is best goed, maar niet consistent.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef Tijn het volgende:
Tsunoda niet eens P10, he. Echt, Daniel, gooi jezelf weg.
Alleen de race telt. Rest is overleven,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef Red_85 het volgende:
Baas.
Hele weekend net niet en nu bijna 3 tiende los op poll.
Ik heb ook een hoop races in het ziekenhuis gezien toen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan valt het bij mij mee 2 jaar terug. Ik lag 3 weken in het ziekenhuis vanwege blindedarmontsteking en darmen lagen in de knoop. Ik heb toen de gp van Mexico en Brazilië toen vanuit ziekenhuisbed gekeken
Ricciardo is daarentegen wel consistent, maar uiterst matig. Dan liever iemand die inconsistent maar soms wél snel isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Yuki is best goed, maar niet consistent.
tis hem meer dan gegundquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz is aan het solliciteren voor stoeltje bij Mercedes of Red Bull
Ze moeten gewoon Lawson er als de sodeju in zetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Yuki is best goed, maar niet consistent.
Als Perez met pensioen gaat grote kans.quote:
Ja, hij weet dat dit het laatste seizoen is en heeft toch de ballen om Ferrari te laten zien dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt. Al moet ik zeggen dat ik Leclerc ook meer een Mercedes type vind dan Sainz.quote:
DIT!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Lawson er als de sodeju in zetten.
Eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, hij weet dat dit het laatste seizoen is en heeft toch de ballen om Ferrari te laten zien dat ze een verkeerde keus hebben gemaakt. Al moet ik zeggen dat ik Leclerc ook meer een Mercedes type vind dan Sainz.
Ik heb familie gevraagd om mijn laptop mee te nemen bij bezoek, dan kon ik lekker F1 kijken, Op FOK! rondhangen en gamen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop races in het ziekenhuis gezien toen.
Kwam ook precies op de dag dat Rusland z'n oorlog begon in het ziekenhuis te liggen, 24 feb. ook dat heb ik een hoop daar gevolgd.
Gelukkig heb je tegenwoordig pc's aan bed, dat was vroeger wel anders... had je alleen 1 TV in de hal staan... in het rokershok![]()
Sowieso Ricciardo vervangen voor Lawson [edit] of Sainz[/edit], Yuki doet het in elk geval nog beter dan Ricciardo, al is ie zeker geen Red Bull materiaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Lawson er als de sodeju in zetten.
Marko gaat bellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:06 schreef greysbones het volgende:
Sainz deelt wel echt visitekaartjes uit
erg sterk
Zou het? Sainz terug naast Max?quote:
Dat iddquote:
en je eigen dikke kussen ipv die kussenslopen die je krijgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb familie gevraagd om mijn laptop mee te nemen bij bezoek, dan kon ik lekker F1 kijken, Op FOK! rondhangen en gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |