Ik ben ook geneigd dit te vinden, maar aan de andere kant ook liever eerst maar eens de finale hálen in zo'n gek jaar waar echt alles kan gebeuren en we geen flauw idee hebben hoe al die vele mensen die het allemaal voor het eerst horen en zien gaan stemmen. 😅quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:29 schreef Momo het volgende:
Denk dat er goede kans is dat we als laatste mogen, maar ik heb liever een iets mindere plaatsing in de halve finale dan dat we in de finale als 5de moeten ofzo.
ESF / De grote ESF In Memoriammuur #1quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:07 schreef Aadrianus het volgende:
Ik plaats het maar hier, weet niet goed waar ik het anders moet plaatsen:
https://nos.nl/artikel/25(...)ampbell-66-overleden
Dat is schijnbaar alleen zo in de finale, nog niet in de halve finale, daar zullen de lijnen open gaan na de laatste act. Ik had dit eerst ook verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
Aan het einde is toch helemaal niet zo goed dit jaar? Ik dacht dat de lijnen al direct open gaan. Dan is er als je de laatste bent veeeeeel minder tijd om te stemmen. Daarnaast moet Joost het van de herhaling hebben. Het is in zijn belang om juist zo vroeg mogelijk op te gaan. Ik hoop als tweede na de break
In dat geval: dan graag als laatste jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar alleen zo in de finale, nog niet in de halve finale, daar zullen de lijnen open gaan na de laatste act. Ik had dit eerst ook verkeerd gelezen
Ik snap het ook als mensen dat niet uit de video halen. En ik denk dat Joost dat ook best snapt want ook Nederlandstaligen halen in eerste instantie 'die boodschap' er niet uit en waarschijnlijk maakt hem dat dus geen bal uit anders had hij dat wel duidelijker gemaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:14 schreef Rebel- het volgende:
Georgina, honest vocal coach, voelde geen winnaarvibes. Na het luisteren las ze de info over het lied en ze gaf toe dat ze die bedoeling er zelf niet uit haalde. Dat was wel duidelijk:)
Volgens mij doet ze dat ook omdat er strikes zijn uitgedeeld op YouTube voor mensen die Cyprus, Frankrijk of Polen te in te lange stukjes hadden laten zien. Better safe than sorry?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook als mensen dat niet uit de video halen. En ik denk dat Joost dat ook best snapt want ook Nederlandstaligen halen velen in eerste instantie 'die boodschap' er niet uit en waarschijnlijk maakt hem dat dus geen bal uit anders had hij dat wel duidelijker gemaakt.
(En ik word inmiddels nóg meer knetterkriegel van steeds diezelfde lui die het allemaal wel even uit gaan leggen onder elke youtube.)
(PS2 ik vind het een lief mens die vocal coach maar dat ze elke anderhalve seconde de video stopt en zegt wat ze in beeld ziet... WIJ ZIEN HET OOK Schat)
Ja, ze stopt de video wel heel vaak, daar heb je gelijk in. In een van de vorige reactie video's ging het erover dat mensen reacties hadden geplaatst dat ze te vaak pauzeerde. Toen vertelde ze het wel zo doet vanwege die strikes, maar volgens mij is ze iets te voorzichtigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt dat je af en toe de video moet stoppen voor copyrightgedoe, maar elke anderhalve seconde hoeft echt niet volgens mij haha.
En die reageerders op YouTube doen volgens mij idd meer kwaad dan goed Momo. Denk ik ook.
Oh god met die Duolingo vogelquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:44 schreef blackswangreen het volgende:
Joost is gesignaleerd in Berlijn.
[ x ]
Hoeveel van die blauwe pakken zou hij hebben?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:44 schreef blackswangreen het volgende:
Joost is gesignaleerd in Berlijn.
[ x ]
Allemaal aan de vertaling. Leuk.quote:
Op die foto heeft hij z'n oortjes in. Ik denk dat hij een Tiktok aan het opnemen is, a la het "12 points to the Netherlands" rapnummer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:52 schreef Momo het volgende:
Gaat Joost een rondje Duitse media doen in Berlijn?
Het zou wel een goeie sponsordeal zijn haha, met al die landen in z'n lied.quote:
Maar toch zou het leuk zijn als misschien een TV programma kan meepakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op die foto heeft hij z'n oortjes in. Ik denk dat hij een Tiktok aan het opnemen is, a la het "12 points to the Netherlands" rapnummer.
Z'n producer Tantu woont in Berlijn, ik denk dat hij daar vooral is om z'n album af te maken dat er ongetwijfeld aan zit te komen rond Eurovisie.
Als die hem willen hebben zal hij het niet weigeren...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar toch zou het leuk zijn als misschien een TV programma kan meepakken.
Weten we meteen waarom hij niet naar de preparties in Madrid en Londen gaat, ben je zo 2 weken aan het lopen!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:56 schreef Greys het volgende:
Dus dit was 'met de trein naar Berlijn'.
Volgende actie is met de benen naar Wenen.
En hij mot ook nog met Duo met de bus naar Polen!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom hij niet naar de preparties in Madrid en Londen gaat, ben je zo 2 weken aan het lopen!
ja wat is da weer voor diskrematie alsof ze daar een agtergestelt land zijn zonder treinen enzo of zou dat komen van al die poolse bouwvakkersbussiesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En hij mot ook nog met Duo met de bus naar Polen!
Wel jammer dat Joost gister een insta story postte vanuit het vliegtuig dus waarschijnlijk heeft hij de trein naar Berlijn deze keer niet genomen. Zie je wel! Joost neemt z'n eigen tekst niet eens serieus, waarom zouden anderen dat dan wel moeten doen!!! 🤪quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:56 schreef Greys het volgende:
Dus dit was 'met de trein naar Berlijn'.
Volgende actie is met de benen naar Wenen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Joost wordt de afsluiter van de tweede halve finale.
U las het hier als eerste.
Offfff hij gaat met Duo in Londen aan de fish and chips en in Madrid leren wat paëlla is....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom hij niet naar de preparties in Madrid en Londen gaat, ben je zo 2 weken aan het lopen!
Gewoon dit forum erbij dan hou je het wel uitquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:31 schreef Tegan het volgende:
Wordt wel een lange nagelbijtende zit zo als laatste mogen.
Duurt niets langer dan als ie als tiende zou moeten hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:31 schreef Tegan het volgende:
Wordt wel een lange nagelbijtende zit zo als laatste mogen.
Gelukkig niet direct na Israël, dat vind ik gunstigquote:
Een saaie ballad ervoor was natuurlijk nog beter geweest. Maar als Joost nu niet kwalificeert ligt het gewoon aan z'n performance (of het nummer).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |