Wel intressant om bijvoorbeeld te zien dat veel mensen Oekraine in hun top 10 zetten maar niet hun favoriet is. Reddit is trouwens wel alternatiever dan andere fansites. In verleden stonden ook Go_A, Fulenn en Maneskin hoog bij hun.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:07 schreef Nashipeer het volgende:
In de reddit ranking staat Nederland op plek 6
https://www.reddit.com/r/(...)results_your_top_37/
Superleuk!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: heel erg tof. We hebben deze week Twan mogen interviewen. Hij vertelt veel over de afgelopen maanden werken met Joost en meer. Volgende week in de podcast!
Wel benieuwd waar Gover dan zo lang mee bezig is in de voorbereiding, klinkt niet als een "doe maar leuke video op scherm achter Joost en wat studio lichten erop" Volgens mij moeten de stand in repetities ergens begin tot medio april beginnen. Voor de mensen die ESF normaal niet echt volgen, dan worden er al repetities gedaan door andere mensen met je staging en sturen ze daarna een video daarvan naar het land zelf. Dan kunnen er al zaken veranderd worden aan de staging (effecten, welke camerashots gebruik je etc.)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:10 schreef blackswangreen het volgende:
Gover Meit duikt nu echt overal op waar Joost is. Het lijkt z'n steun en toeverlaat te zijn.
Gaat dit soms over Boulevard? Want ik zag net onderstaande tweet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:40 schreef RipCity het volgende:
JOOST op de vlucht!!!!
Lol @ mia en dion comment
Ja, hij gaf eerst middelvinger, haha.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat dit soms over Boulevard? Want ik zag net onderstaande tweet.Wat zeiden ze dan over Mia en Dion?
[ afbeelding ]
Erg leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:08 schreef NailQueen het volgende:
Joostje nog altijd nummer 1 in de top 40
Waar is Donnie eigenlijk gebleven?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:10 schreef blackswangreen het volgende:
Gover Meit duikt nu echt overal op waar Joost is. Het lijkt z'n steun en toeverlaat te zijn.
Hij is creatief leider van ons optreden dus je moet het met hem doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, die Stefano Keizers act mag Joost van mij wel lozen.
I know. Maar mag dat dan lekker achter de schermen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is creatief leider van ons optreden dus je moet het met hem doen.
Ze zijn ook nog echt een paar honderd meter achter hem aan blijven rennen met die camera.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, hij gaf eerst middelvinger, haha.
Edit: ze zeiden dat het hopelijk niet leek op vorig jaar met die auto en Mia en Dion. Aran zei dat het niet zo was, geloof ik.
Wtfquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog echt een paar honderd meter achter hem aan blijven rennen met die camera.(Ik kijk nu terug via KPN app)
Dat is niet ergens op youtube ofzo terug te vinden dus?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog echt een paar honderd meter achter hem aan blijven rennen met die camera.(Ik kijk nu terug via KPN app)
Donny Ronny?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is Donnie eigenlijk gebleven?
Op hoeveel minuten is dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Die schreef mee en zat in de clip en misschien vindt ie dat zelf wel genoeg haha. Geen idee. Volgens mij is hij best een beetje timide iemand, op zijn manier. Gover is veel meer uitgesproken dus wellicht beter geschikt voor dit soort klusjes waar hij namens Joost spreekt.quote:
Klopt, maar Joost was lekker sneller.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind jij eigenlijk iets leuk of goed aan deze inzending? Je mag het natuurlijk gewoon kut vinden, maar laat die Joost lekker z'n ding doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I know. Maar mag dat dan lekker achter de schermen?
Pardon?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vind jij eigenlijk iets leuk of goed aan deze inzending? Je mag het natuurlijk gewoon kut vinden, maar laat die Joost lekker z'n ding doen.
Heb t ook ff teruggekeken. Die verslaggever die opgeeft "laat maar".quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Stefano Keizer is een typetje/alter ego van de mens Gover Meit. Gover is een stuk minder chaotisch en lijzig dan Stefano. Ook Donnie Ronnie is een typetje en kun je niet één op één met Gover zelf vergelijken. Gover zelf borrelt van de ideeën en is heel goed in staat om die op een serieuze manier uit te werken tot iets bijzonders,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, die Stefano Keizers mag Joost van mij wel lozen.
Gierenquote:
Ik voorspelde het idd toen de draw net was afgelopen. Ik ga met rozentuinen smijten als dit niet uitkomtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:04 schreef Zigsky het volgende:
ESC Tom denkt dat Joost ook de tweede finale sluit. Wie zei dat ook alweer eerder? @:nailqueen ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Joost wordt de afsluiter van de tweede halve finale.
U las het hier als eerste.
In dat eerste filmpje klinkt-ie gewoon als Stefano Keizers.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb overal kippenvelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
Bij een preview party in Brisbane Australië viel Europapa wel lekker geloof ik.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Jaaaa, hier nog eentje. Dat gaat feest worden in Malmö. Zakelijk kijkend zeg ik: nee, hij gaat niet winnen (optelsom van al die lijstjes en polls), emotioneel gezien: je voelt gewoon de winst (en dat heb ik bij NL maar 1 keer eerder gehad en dat was Arcade). We gaan een leuke tijd tegemoet.quote:
Het idee dat ze in Australië Europapa lopen te blèren is toch zó leuk.quote:
Zoo leuk dat wij nu iets sturen wat zo’n reactie krijgtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Die dame in het wit links is volgens mij een Nederlandse...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
En Joost blijft achter.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:35 schreef Momo het volgende:
Bij de bookies lijken Italië en Zwitserland nu langzaam over Oekraïne heen te gaan.
Op zich niet erg, denk dat plek 5 tot de repetities beginnen ook gewoon prima is.quote:
Logisch geredeneerd zijn Zwitserland en Italië wel nummers die beide jury en televote aanspreken. Al voelt Zwitserland wel als een complete wildcard die bij matige vocals helemaal dood slaat op het podium. Als Nemo die noten haalt live en de stage show ziet er goed uit, zou ik mijn geld op Zwitserland zetten objectief gezien. Nemo gaat als het goed is volgend weekend het nummer live zingen tijdens pre party dus dan weten we meer.quote:
‘Leuk’ is nog zacht uitgedrukt wmbquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het idee dat ze in Australië Europapa lopen te blèren is toch zó leuk.
Conchita stond ook rond plek 19 nu dacht ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet erg, denk dat plek 5 tot de repetities beginnen ook gewoon prima is.
Maneskin kwam ook niet verder dan de subtop in 2021 in deze fase
Okee.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet erg, denk dat plek 5 tot de repetities beginnen ook gewoon prima is.
Maneskin kwam ook niet verder dan de subtop in 2021 in deze fase
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:11 schreef Momo het volgende:
Als Nemo die noten haalt live en de stage show ziet er goed uit, zou ik mijn geld op Zwitserland zetten objectief gezien.
Dat maakt toch allemaal niet uit joh. Het zijn odds voor de winst he, daar zijn op voorhand nu eenmaal grotere kanshebbers op. Op dit moment zeg je: de jury's gaan dit echt niet vreten. Dus dan kun je gewoon niet winnen.quote:
True.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat maakt toch allemaal niet uit joh. Het zijn odds voor de winst he, daar zijn op voorhand nu eenmaal grotere kanshebbers op. Op dit moment zeg je: de jury's gaan dit echt niet vreten. Dus dan kun je gewoon niet winnen.
Fuego, CATS en Hey Mamaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
Van Eurovisionairio (Spaanse fansite): waar de uiteindelijke top3 stond bij de bookies 7 weken voor de finale (ongeveer nu) in de laatste 9 edities.
[ afbeelding ]
Stond CATS 29e rond deze tijd?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
Van Eurovisionairio (Spaanse fansite): waar de uiteindelijke top3 stond bij de bookies 7 weken voor de finale (ongeveer nu) in de laatste 9 edities.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij uiteindelijk voor de repetities zelfs 32ste.
Ook wel interessant voor de droeftoeters die zeggen dat elke keer dezelfde landen winnen...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet die week van de repetities nog hier, wisten niet wat we meemaakten ineens toen we omhoog schoten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen we de eerste beschrijvingen en foto's/beelden kregen van die bewegende weg/lijnen onder ze en hoe magisch het live ineens werd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet die week van de repetities nog hier, wisten niet wat we meemaakten ineens toen we omhoog schoten.
Ik zie Armenië wel als een kleine dark horse. Dat kan live echt een feestje worden. Die staat nu op plek 18.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:33 schreef Momo het volgende:
Misschien is er dit jaar ook wel een nummer dat rond plek 20-30 staat in de odds nu dat straks omhoog ziet en top 5 eindigt, wie weet
De staging was geweldig maar ook hoe zij allebei keken naar elkaar en de camera. De blikken. Hoe we hier enthousiast zaten te gillen over 'De Wenkbrauw Van Waylon' die precies op het goede moment omhoog ging vind ik nog steeds zo leuk om aan terug te denken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:30 schreef blackswangreen het volgende:
Maar moet je zien hoe goed dat ook was. Die staging was gewoon perfect. Vorige week 10 jaar geleden dat het nummer werd gereleased trouwens.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De staging was geweldig maar ook hoe zij allebei keken naar elkaar en de camera. De blikken. Hoe we hier enthousiast zaten te gillen over 'De Wenkbrauw Van Waylon' die precies op het goede moment omhoog ging vind ik nog steeds zo leuk om aan terug te denken.
En dan ook gewoon met een prachtig liedje.quote:
Ja toen inbreken bij de jury nog lukte en we screenshots zagen op een wat shady sitequote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen we de eerste beschrijvingen en foto's/beelden kregen van die bewegende weg/lijnen onder ze en hoe magisch het live ineens werd.
Alles kwam precies op het goede moment samen. Ook de onderlinge spanningen, alsof ze ABBA of Fleetwood Mac waren. Daar was ergens toch wel iets van te voelen als kijker.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De staging was geweldig maar ook hoe zij allebei keken naar elkaar en de camera. De blikken. Hoe we hier enthousiast zaten te gillen over 'De Wenkbrauw Van Waylon' die precies op het goede moment omhoog ging vind ik nog steeds zo leuk om aan terug te denken.
Vooral dat meezing stukje met het publiek is echt iets wat in zo'n week gaat leven/indruk gaat maken. Schat Armenië ook wel hoger in ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie Armenië wel als een kleine dark horse. Dat kan live echt een feestje worden. Die staat nu op plek 18.
Hoe ze naar elkaar keken en de voelbare spanning heeft me zélfs nog heel even doen denken destijds dat Het Drama daarna kwam omdat ze misschien soortvan verliefd op elkaar waren/werden daar en dat niet kon wegens bestaande partners en dat dat toen een emotionele chaos werd met geestelijke wegduwerij enzo en dat Waylon dat moest verwerken en daarom een tijdje 'kwijt' was na terugkeer in NL met dat Waar Is Waylon en ze daarom ook niet samen terugreisden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Alles kwam precies op het goede moment samen. Ook de onderlinge spanningen, alsof ze ABBA of Fleetwood Mac waren. Daar was ergens toch wel iets van te voelen als kijker.
Dit had ik dus ook jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ze naar elkaar keken en de voelbare spanning heeft me zélfs nog heel even doen denken destijds dat Het Drama daarna kwam omdat ze misschien soortvan verliefd op elkaar waren/werden daar en dat niet kon wegens bestaande partners en dat dat toen een emotionele chaos werd met geestelijke wegduwerij enzo en dat Waylon dat moest verwerken en daarom een tijdje 'kwijt' was na terugkeer in NL met dat Waar Is Waylon en ze daarom ook niet samen terugreisden.
M'n fantasie ging met me aan de haal.
Nee maar wat je zegt is dus echt zo: je voelde IETS tussen die twee als kijker. En wat het ook was, het deed iets en zorgde ervoor dat het hele lied tot leven kwam.
Oh ja wat was dat heerlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja toen inbreken bij de jury nog lukte en we screenshots zagen op een wat shady site
Dit was ook zo extreem perfectionistisch. Als je de halve finale vergelijkt met de finale kijken/draaien ze net nog even beter naar de camera toe. Echt perfectie en blijft één van de mooiste stagings ooit (en eigenlijk zo simpel).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:30 schreef blackswangreen het volgende:
Maar moet je zien hoe goed dat ook was. Die staging was gewoon perfect. Vorige week 10 jaar geleden dat het nummer werd gereleased trouwens.
Wat het ook was, die twee hadden in elk geval fantastische muzikale chemie. Het is natuurlijk al heel vaak gezegd, maar het is doodzonde dat het daarna meteen afgelopen was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ze naar elkaar keken en de voelbare spanning heeft me zélfs nog heel even doen denken destijds dat Het Drama daarna kwam omdat ze misschien soortvan verliefd op elkaar waren/werden daar en dat niet kon wegens bestaande partners en dat dat toen een emotionele chaos werd met geestelijke wegduwerij enzo en dat Waylon dat moest verwerken en daarom een tijdje 'kwijt' was na terugkeer in NL met dat Waar Is Waylon en ze daarom ook niet samen terugreisden.
M'n fantasie ging met me aan de haal.
Nee maar wat je zegt is dus echt zo: je voelde IETS tussen die twee als kijker. En wat het ook was, het deed iets en zorgde ervoor dat het hele lied tot leven kwam.
Alleen al de thumbnail van die video, hoe zij daar naar hem kijkt. Zo'n geweldige actrice is ze volgens mij niet dat dat fake is en volgens mij voelde ze écht iets voor hem en andersom ook en kon het niet en voelde hij zich gedumpt daarna. En niet om 'zakelijke' redenen. Maar dat blijft speculeren, denk dat we de ware reden nooit gaan horen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat het ook was, die twee hadden in elk geval fantastische muzikale chemie. Het is natuurlijk al heel vaak gezegd, maar het is doodzonde dat het daarna meteen afgelopen was.
en dat ze niet gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat het ook was, die twee hadden in elk geval fantastische muzikale chemie. Het is natuurlijk al heel vaak gezegd, maar het is doodzonde dat het daarna meteen afgelopen was
Nou, je hoort wel meer geluiden dat Ilse eigenlijk een two-faced b.tch is. De surrogaat-Waylon, JB Meijers, is inmiddels ook aan de kant geschoven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al de thumbnail van die video, hoe zij daar naar hem kijkt.
Het is inderdaad eeuwig zonde. (En stiekem denk ik nog steeds dat we de ware reden nooit gaan horen).
Dat hoor je inderdaad ook weleens in de wandelgangen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, je hoort wel meer geluiden dat Ilse eigenlijk een two-faced b.tch is. De surrogaat-Waylon, JB Meijers, is inmiddels ook aan de kant geschoven.
Die staging was voor mij alles, want het liedje vond ik niet zo spannend. Ook niet slecht ofzo hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit was ook zo extreem perfectionistisch. Als je de halve finale vergelijkt met de finale kijken/draaien ze net nog even beter naar de camera toe. Echt perfectie en blijft één van de mooiste stagings ooit (en eigenlijk zo simpel).
Ze waren in elk geval nummer 10 in hun semi om door te gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hadden met Trijntje het jaar erna alvast wel een inzending van een host die niet twee keer achter elkaar wil winnenquote:
Ik denk dat je nummer 1 bedoelt 😊quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze waren in elk geval nummer 10 in hun semi om door te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |