Ik heb overal kippenvelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
Bij een preview party in Brisbane Australië viel Europapa wel lekker geloof ik.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Jaaaa, hier nog eentje. Dat gaat feest worden in Malmö. Zakelijk kijkend zeg ik: nee, hij gaat niet winnen (optelsom van al die lijstjes en polls), emotioneel gezien: je voelt gewoon de winst (en dat heb ik bij NL maar 1 keer eerder gehad en dat was Arcade). We gaan een leuke tijd tegemoet.quote:
Het idee dat ze in Australië Europapa lopen te blèren is toch zó leuk.quote:
Zoo leuk dat wij nu iets sturen wat zo’n reactie krijgtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Die dame in het wit links is volgens mij een Nederlandse...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:07 schreef Greys het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
En Joost blijft achter.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:35 schreef Momo het volgende:
Bij de bookies lijken Italië en Zwitserland nu langzaam over Oekraïne heen te gaan.
Op zich niet erg, denk dat plek 5 tot de repetities beginnen ook gewoon prima is.quote:
Logisch geredeneerd zijn Zwitserland en Italië wel nummers die beide jury en televote aanspreken. Al voelt Zwitserland wel als een complete wildcard die bij matige vocals helemaal dood slaat op het podium. Als Nemo die noten haalt live en de stage show ziet er goed uit, zou ik mijn geld op Zwitserland zetten objectief gezien. Nemo gaat als het goed is volgend weekend het nummer live zingen tijdens pre party dus dan weten we meer.quote:
‘Leuk’ is nog zacht uitgedrukt wmbquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het idee dat ze in Australië Europapa lopen te blèren is toch zó leuk.
Conchita stond ook rond plek 19 nu dacht ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet erg, denk dat plek 5 tot de repetities beginnen ook gewoon prima is.
Maneskin kwam ook niet verder dan de subtop in 2021 in deze fase
Okee.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet erg, denk dat plek 5 tot de repetities beginnen ook gewoon prima is.
Maneskin kwam ook niet verder dan de subtop in 2021 in deze fase
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:11 schreef Momo het volgende:
Als Nemo die noten haalt live en de stage show ziet er goed uit, zou ik mijn geld op Zwitserland zetten objectief gezien.
Dat maakt toch allemaal niet uit joh. Het zijn odds voor de winst he, daar zijn op voorhand nu eenmaal grotere kanshebbers op. Op dit moment zeg je: de jury's gaan dit echt niet vreten. Dus dan kun je gewoon niet winnen.quote:
True.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat maakt toch allemaal niet uit joh. Het zijn odds voor de winst he, daar zijn op voorhand nu eenmaal grotere kanshebbers op. Op dit moment zeg je: de jury's gaan dit echt niet vreten. Dus dan kun je gewoon niet winnen.
Fuego, CATS en Hey Mamaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
Van Eurovisionairio (Spaanse fansite): waar de uiteindelijke top3 stond bij de bookies 7 weken voor de finale (ongeveer nu) in de laatste 9 edities.
[ afbeelding ]
Stond CATS 29e rond deze tijd?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
Van Eurovisionairio (Spaanse fansite): waar de uiteindelijke top3 stond bij de bookies 7 weken voor de finale (ongeveer nu) in de laatste 9 edities.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij uiteindelijk voor de repetities zelfs 32ste.
Ook wel interessant voor de droeftoeters die zeggen dat elke keer dezelfde landen winnen...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet die week van de repetities nog hier, wisten niet wat we meemaakten ineens toen we omhoog schoten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij uiteindelijk voor de repetities zelfs 32ste.
Toen we de eerste beschrijvingen en foto's/beelden kregen van die bewegende weg/lijnen onder ze en hoe magisch het live ineens werd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet die week van de repetities nog hier, wisten niet wat we meemaakten ineens toen we omhoog schoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |